Gå til innhold

Jeg fikk orgasme på trening!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har faktisk hendt meg også flere ganger! Godt jeg ikke er den eneste :fnise: Tok ikke planken, men lå på rygg og trente mage ved å ligge helt flatt å løfte beina etc.

Anonymkode: 5a01b...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 100%naturlig
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg gjorde planken, liksom! Er det vanlig? Og nei ikke skriv troll eller noe sånn bøs. Dette er fakta. Jeg måtte bare gi meg med planken for jeg ristet og det sildret inni meg. 

Anonymkode: 05d8e...5f2

Kult, på Elixia☺. Klarte du å skjule det, uten at noen merket at du fikk orgasme. Tenker på stønning og skjelvinger i kroppen. Har fått orgasme på treningstudio noen ganger selv. Vanskelig å skjule det, for mye risting og klarer ikke å være helt stille☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aw man, misunner dere som klarer komme så lett. Hadde jeg fått orgasme av planken hadde jeg hatt vaskebrett nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviklen type kropp har du ts? Trent, atletisk eller ikke?

Anonymkode: 42f30...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
1 minutt siden, urenluren skrev:

aw man, misunner dere som klarer komme så lett. Hadde jeg fått orgasme av planken hadde jeg hatt vaskebrett nå. 

hihi :) den var god,tror mange hadde hatt super kropper da ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også, men ikke av noe utstyr. Ble sugd på treningsenter en gang.

Anonymkode: e35ad...38b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det en gang i klatretau.. 

Får det også av å trene magen, da ved å henge i ribbevegg/stativet og ta føttene opp i 90 grader gjentatte ganger. Kan med andre ord ikke trene på den måten offentlig, haha

Anonymkode: 9cae6...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske mange, både gutter og jenter, som har kjent på den følelsen når man klatrer i tau... 

Jeg kom vel aldri, men det kan ikke ha vært så langt ifra :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også en følelse av at g-punktet kommer litt i "klem" på en måte, når jeg står i planken. Har dessverre ikke vært i nærheten av orgasme, men det er en god følelse likevel :)

Anonymkode: 12826...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cheshirecat

WTF!?! Nei! Og neste gang jeg drar på Trening nå kommer jeg til å lure på hva slags motiver de andre som trener egentlig har! Det er et treningsstudio folkens, ikke en sexklubb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, cheshirecat skrev:

WTF!?! Nei! Og neste gang jeg drar på Trening nå kommer jeg til å lure på hva slags motiver de andre som trener egentlig har! Det er et treningsstudio folkens, ikke en sexklubb! 

Sex er trening, trening er sex... same-same but different :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært like før under mageøvelser selv! Særlig med sånn rulle, der man ruller helt ut og så opp igjen på EM måte... Er ganske godt trent. Har stoppet før jeg har kommet "over kanten" og lurt på hva i alle dager som skjer 😅

Anonymkode: 8cdf0...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så misunnelig jeg er! Jeg har mistet totalt lysten på alt som heter sex...skjønner ikke vitsen lenger :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...