Gå til innhold

Gravid - sexklubb


Fiorella

Anbefalte innlegg

Den 3. februar 2016 at 21.22, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig hvordan smitter i såfall disse kjønnssykdommene, når man bruker kondom? Via hud, sier dere? I såfall bør man jo holde seg unna både kjøpesentere og andre plasser med større folkemasser.....

Anonymkode: b1311...c39

Hvis det er vortevirus eller hepresvirus i huden på roten av penis, der kondomet ikke dekker, kan det overføres til kjønnsleppene, skjeden eller anus bl.a. Og omvendt. Er det forklaring god nok?

Anonymkode: 3c01d...293

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke hørt om HPV-viruset? Det er en folkesykdom og ekstremt farlig! Håper du har vaksinen? Man kan ikke ta den som gravid...

Anonymkode: 5cae5...330

Eh, hva er det som er ekstremt farlig med HPV-viruet? Du vet at 80% av befolkningen får en HPV-infeksjon i løpet av livet? Den KAN gi celleforandringer som igjen KAN føre til livmorhalskreft, men HPV-virus er noe så og si "alle" har eller har hatt en eller annen gang. 

Anonymkode: 73aeb...1a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

... Sier mannen som blir kåt av å se noen amme...

TS: Gjør det hvis du er komfortabel med det! Kan ikke se for meg at en gravid kvinne er et problem på en sånn klubb.

Anonymkode: 4e177...d7e

Det er noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fjompen skrev:

Jeg er uenig med deg i risikoen, og anser vel faren for å havne i et uhell med bil på vei til klubben som større, uten at jeg dermed advarer alle gravide om å ikke kjøre bil i det hele tatt. 

Jeg vil vel påstå at faren for å få kjønnssykdommer på en sexklubb er større enn å havne i en trafikkulykke. For eks herpes og vorter kan smitte uten synlige utbrudd, og gi infeksjon hos det nyfødte barnet. Man kan igså være uheldig, at kondomet sprekker og at man blir smittet med hepatitt eller hiv. 

Anonymkode: 3c01d...293

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Aye skrev:

Det er noe helt annet. 

Ja, det er creepy på et helt annet nivå å bli kåt av å se en dame amme babyen sin.

Anonymkode: 4e177...d7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er creepy på et helt annet nivå å bli kåt av å se en dame amme babyen sin.

Anonymkode: 4e177...d7e

Er jo dama jeg blir kåt av. Ikke amminga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det er større sjanse for at mor kan dø i en bilulykke på vei til sexklubben enn å bli smittet av en eller annen infeksjon eller sykdom er ikke riktig. Det finnes flere folk som får urinveisinfeksjon, kjønnssykdommer, influensa osv enn folk dør i bilulykker. Den sammenligningen forstår jeg ikke helt. 

Jeg forstår heller ikke logikken med at hvis noen drikker, og røyker i svangerskapet, skal det være positivt for TS å utsette fosteret sitt for risiko. Fordi andre utsetter foster for risiko behøver man ikke oppfordre andre til å gjøre det samme.

TS er redd for at folk skal reagere på at hun er gravid, men de fleste her prøver å opplyse om at det viktigste er at fosteret for nok beskyttelse. Et voksent menneske skal få lov til å dra på sexklubb, men den lille detaljen jeg mener er avgjørende er at hun er gravid. Derfor skal man sette fosteret før seg selv. Hvis sjansen for smitte hadde vært liten så hadde saken vært annerledes, men det å dra på sexklubb utsetter man et forsvarløst foster for unødvendig risiko. Vis at du er mor allerede som gravid. Vent med sexklubb til du er alene i din egen kropp.

Anonymkode: a80b5...a67

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at barnet blir født blindt pga chlamydia. 

Anonymkode: 303bb...a71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig at barnet blir født blindt pga chlamydia. 

Anonymkode: 303bb...a71

noen er jo smarte og bruker kondom når de har sex med folk de ikke kjenner.

Anonymkode: 4e177...d7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vel påstå at faren for å få kjønnssykdommer på en sexklubb er større enn å havne i en trafikkulykke. For eks herpes og vorter kan smitte uten synlige utbrudd, og gi infeksjon hos det nyfødte barnet. Man kan igså være uheldig, at kondomet sprekker og at man blir smittet med hepatitt eller hiv. 

Anonymkode: 3c01d...293

Kondom kan sprekke når man har sex andre steder også. Tilfeldig sex, one night stands etc. Hvis man beskytter seg med kondom så er man meget trygg. JA, man KAN pådra seg kjønnssykdommer hvis man er ekstremt uheldig, men jeg synes denne debatten blir helt feil.

Jeg mistenker dette handler mer om moral. Mange gravide mister sexlysten, men noen får mottsatt effekt, og får økt sexlyst. Jeg ser ikke noe problem med å være gravid å dra på sexklubb så lenge man beskytter seg. Jeg liker rett og slett ikke all denne fordømmelsen her inne.

Anonymkode: b1311...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kondom kan sprekke når man har sex andre steder også. Tilfeldig sex, one night stands etc. Hvis man beskytter seg med kondom så er man meget trygg. JA, man KAN pådra seg kjønnssykdommer hvis man er ekstremt uheldig, men jeg synes denne debatten blir helt feil.

Jeg mistenker dette handler mer om moral. Mange gravide mister sexlysten, men noen får mottsatt effekt, og får økt sexlyst. Jeg ser ikke noe problem med å være gravid å dra på sexklubb så lenge man beskytter seg. Jeg liker rett og slett ikke all denne fordømmelsen her inne.

Anonymkode: b1311...c39

Det handler om å være ta hensyn til det ufødte barnet.

Anonymkode: 67746...6ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er klar over det, men sjansen er ekstremt liten. Hvis dette smitter så lett, så burde jo folk slutte med å ha one night stands og tilfeldig sex, uansett hvor mye de beskytter seg....

Anonymkode: b1311...c39

Ja, men da er det bare seg selv de risikerer å smitte, ikke et ufødt barn. Det er det som er den store forskjellen her.

Hva folk velger å gjøre med seg selv, hvilken risiko man velger å sette seg selv i, får være opp til de. Men, når man er gravid så har man ansvar for et liv som ikke kan ta egne valg, ergo setter man ikke den ufødte i fare for å bli født med sykdommer. 

Lurer på om Ts synes det var verdt det hvis babyen blir født blind som følge av at hun ble smittet av klamydia på en sexklubb... For kondomer sprekker. I utlandet er det nødvendigvis ikke samme kvalitet på kondomene som her hjemme heller. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt oppriktig, er det ikke mulig å avstå fra dette i ni måneder på lik linje som man avstår fra spekemat og alkohol disse månedene? Du låner bort kroppen din til barnet ditt denne perioden, det kjennes ut som en frarøvelse nettopp fordi en graviditet er det! Kroppen din har verdens viktigste leieboer for tiden, og du har ansvaret. Du spør om det kan bli ubehagelig for andre på klubben, og svarene som taler for nevner at det er mange som tenner på gravide. Men vil du virkelig bruke ditt barn, din graviditet til å tilfredsstille disse fremmede mennene? Beklager rigidheten nå men, du horer jo ut barnet ditt. Låner ut ditt barns hjem til kåte, fremmede. 

Er det ditt barn verdig? Er det deg verdig? Selv om barnet ditt aldri kan finne dette ut, vil det ikke sitte i din samvittighet? Du kan aldri gjøre om dette valget, hvis du gjennomfører. 

Det er nok ingen risiko for at barnet løsner, men det er en viss risiko for sykdommer som kan overføres til barnet og hemme barnet i hverdagen og i møte med andre. Er du villig til å ta den risikoen? Det er mye man går glipp av som gravid, men dette er en aktivitet dere fint kan gjenoppta etter fødselen. Da er dere 100% garantert at det ikke går ut over barnet, og kan nyte med god samvittighet. 

Ikke gi fremmede menn gleden av å utnytte din gravide kropp! For de kommer ikke til å verdsette deg, du blir bare husket som nok en karakter i minneboken deres. Og det må jeg si jeg mener er på bekostning av både ditt barns og din egen integritet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎03‎.‎02‎.‎2016 at 20.38, Fiorella skrev:

Tenker at jeg måtte lufte det her også, siden jeg syns det bare blir rart, men mannen syns vi bør gjøre det og jeg ser heelt fantastisk ut, men det vet jeg at jeg ikke gjør nå :P han vil fordi han tenner på å se meg med andre og 'låne' meg ut.. Ja vi er litt rare ; )

Helt greit at du drar dit og har sex med din egen mann foran andre. Men partnerbytte mens du er gravid, er en elendig ide.

Anonymkode: faeb1...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan glatt innrømme at jeg ikke ser på det som et problem kun pga faren for smitte, men at jeg også synes det er helt hinsides moralsk sett. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kondom kan sprekke når man har sex andre steder også. Tilfeldig sex, one night stands etc. Hvis man beskytter seg med kondom så er man meget trygg. JA, man KAN pådra seg kjønnssykdommer hvis man er ekstremt uheldig, men jeg synes denne debatten blir helt feil.

Jeg mistenker dette handler mer om moral. Mange gravide mister sexlysten, men noen får mottsatt effekt, og får økt sexlyst. Jeg ser ikke noe problem med å være gravid å dra på sexklubb så lenge man beskytter seg. Jeg liker rett og slett ikke all denne fordømmelsen her inne.

Anonymkode: b1311...c39

Helt enig med deg. Folk her inne bruker medisinske hensyn som kamuflasje for moralsk forargelse. Men ok. La oss si at den teoretiske sjansen for å pådra seg noe blir en altoverskyggende faktor. Den gravide TS kan likevel dra på sexklubb; det mange nemlig ser helt bort fra, er at slike steder dekker over et bredt spekter av aktiviteter. Man kan delta i gruppesex, ja, men mange - jeg vil si kanskje flertallet - liker å bare være (tilnærmet) nakne sammen med likesinnede, konversere, sitte i baren, se på andre som har sex, osv. TS kan også delta i enkelte seksuelle handlinger med tilnærmet null smitterisiko, som å gi handjobs med kondom. Dette må vel være et greitt kompromiss for TS, og noe noe som tilfredsstiller både medisinske og seksuelle hensyn?

Anonymkode: 7888b...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det absolutt tristeste jeg har lest på lenge. 

Ikke bare at TS faktisk vurderer å gjøre dette, men også at så mange synes det er helt greit. 

Jeg driter i hva du og mannen din gjør ellers, men nå er det faktisk et annet lite menneske med i bildet. Klarer du ikke i det minste holde deg mens du er gravid?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tre forskjellige svar her.

1.Et svar er at det er helt greit. Gjør hva du vil. Trenger ikke ta noen spesielle hensyn. Nyt, kos deg osv.

2. Man burde ikke dra på sexklubb i det hele tatt. Det er ekkelt, og det er hvert fall ikke greit hvis man er gravid. Det er som å ta med seg barnet på sexklubb.

3. Syns ikke det er en god ide fordi det er fare for smitte. De mener at det å være nakne sammen med andre mennesker, og ha sex osv er det større sjanse for smitte. Hva du gjør i din egen kropp når du er ferdig med graviditeten er noe annet.

Jeg er av de som gir svar nr 3. Det er ikke fordi jeg prøver å bruke et medisinsk hensyn for å kamuflere jeg er i mot sexklubber. Jeg har erfaring som gravid, og vet at infeksjoner som kan være harmløse for voksne mennesker kan være katastrofe for et lite foster. Jeg mener at når man er gravid så må man ta det ansvaret på alvor. Hvis det hadde vært en tråd om en gravid lurte på om hun skulle avstå fra alkohol når hun var gravid ville jeg sagt det samme. Det er noe man kan nyte når man er ferdig med graviditeten. Har ikke noe med at jeg generelt er i mot alkohol, men man vet det er veldig skadelig for et foster. Det er noen offer gravide må ta når de bærer på et foster. De som gir svar nr 1 tar ikke hensyn til hun er gravid. De hopper glatt over at det finnes noen behov TS må ta hensyn til. Grunnen til at jeg maser om dette er fordi det virket som TS heller ikke tenkte på dette. Hun virket som var mer opptatt av om folk ville tenne på dette, like henne selv om hun hadde kul på magen. Derfor syns jeg det er viktig å opplyse om at det er ikke bare det at man har en mage som kan være i veien, men at det kan helsemessig være svært smart å la være når man er gravid. Det at hun gjentatte ganger blir bare oppfordret til å bruke kondom så fikser det seg, nei det gjør ikke det. Faren vil være der uansett. Man måtte dratt en kondom fra topp til tå, og heller ikke da er man helt sikret :P

Anonymkode: a80b5...a67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...