Gå til innhold

Den mest "upassende" dere har tent på? Personer og situasjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en lærer på videregående, Å HERREGUD så kåt jeg var på han! Det var slitsomt å være i timene hans, prøve å lære noe i alle kåthetstankene mine :P kan faktisk fortsatt ha fantasier rundt dette...

 

Anonymkode: c044f...b0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm. Faren til eksen min er skikkelig hunk. Var ikke noe keen på han mens jeg og eksen var sammen, men når jeg har truffet han etter at jeg ble litt mer voksen, så har jeg alltid tenkt "Dayyyyum". Han er bare 50, så det er ikke helt sykt gammel altså.  Men ja. Litt upassende.

Anonymkode: ff913...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ehm. Faren til eksen min er skikkelig hunk. Var ikke noe keen på han mens jeg og eksen var sammen, men når jeg har truffet han etter at jeg ble litt mer voksen, så har jeg alltid tenkt "Dayyyyum". Han er bare 50, så det er ikke helt sykt gammel altså.  Men ja. Litt upassende.

Anonymkode: ff913...b19

Jeg har også vært kåt på svigerfar. Her er det riktignok ikke en eks en gang, så jaa... Kan settes i kategorien upassende :gjeip

Anonymkode: c044f...b0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gift bad-boy kjendis jeg traff da jeg var i London som jeg egentlig alltid har mislikt.Både utseende og væremåte har bydd meg i mot,og mye av det han har uttalt via pressen har gjort meg forbanna.Da jeg traff han var han imidertid en av de hyggeligste folk jeg har møtt.Så jordnær og snill.

Anonymkode: 055db...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runket til en 16 åring på Instagram en gang, er selv 29

Anonymkode: 880c3...6e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del fantasier om en bruker på jobb..

Anonymkode: c07cc...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt skikkelig kåt (ikke bare litt en gang pga jeg så pupp men hele henne) på ei som satt å ammet! Skulle ønske jeg fant henne igjenn for å finne ut om hun er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å passe ei lita jente som bodde 2 hus lengre bort da jeg var en 14-15. Og faren hennes; DAYUM! Han måtte ha vært en 40-45 kanskje, skikkelig fin kropp, mørkt hår, veldig ålreit også. Etter jeg hadde lagt jentungen hendte det seg at jeg la meg i senga hans som luktet som ham og onanerte :sjenert:  Sånn i ettertid undrer jeg meg over om han merket at sengeklærne ikke lå slik som han forlot dem, tenkte ikke på det dengang :fnise: Ser ham smått og han er fremdeles ganske kjekk:P 

Anonymkode: 30286...cf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest upassende må være kjæresten til en kompis, ser på henne som en meget god venn! En gang jeg var innom en tur når gubben ikke var der hadde hun på seg en trang og delvis gjennomsiktig sommerkjole så man så stringtrusen og puppene.

Oh lord! :blink:

Anonymkode: 5bab5...c6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svogeren min.

En god kamerat av mannen.

En klient.

 

Anonymkode: b32c6...ae7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen min
Professoren min
Elskeren min

Anonymkode: 94fa0...a8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca. ti år siden var det en i litt i utkanten bekjent i vennesirkelen som pleide å feste på samme utsted i en periode. Personen var en smule slesk og "litt" desperat, ihvertfall når han var ute. Av en eller annen grunn ble jeg ekstremt tiltrukket av denne mannen, spesielt i fylla. Ble aldri noe jeg gav etter for men, kunne lett ha blitt en ølbrille-dagen-etter historie.:fnise:

Også er det en utrolig kjekk mann bak disken på et av stedene jeg kjøper kaffe, med ring på....selfølgelig. Men prøver å unngå og bestille av han, da blir smårar og redd for å stotre, så det er jo egentlig greit.

Også er det jo sikkert flere, som jeg har fortrengt.

 

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt i ny jobb og min kvinnelig sjef har jeg drømmer og fantasier om. I tillegg er hun er venninne av min kone.!

Anonymkode: af752...e14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden, da en vennegjeng var ute ved stranden. Det ble en del spill med ball og diverse tulling. Så skulle jentene ta ballen fra gutta og det endte med et slags "rugby". Et par av damas venninner fikk meg i bakken og satte seg opp på meg for å ta ballen. Det var bare at hun ene satte seg rett opp på Xxx. Hun både luktet godt og ser veldig fin ut. Junior fikk en reaksjon og det merket hun. Tror hun satt noen ekstra sekunder med vilje og gned seg litt ekstra på før hun gikk av.. Jeg ble drit flau og lusket ned i vannet for å kjøle meg ned.. Det endte med et et par skjulte smil senere.. men ikke noe mer.. men flaut det da.

Anonymkode: 0e4de...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt krise er det ikke, men har en råflott mannlig kollega som er en del år yngre enn meg. For all del, han er absolutt voksen - men såpass mye yngre enn meg at det føles litt ufint.

Anonymkode: 94999...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 4.2.2016 at 1.21, Aye skrev:

Har blitt skikkelig kåt (ikke bare litt en gang pga jeg så pupp men hele henne) på ei som satt å ammet! Skulle ønske jeg fant henne igjenn for å finne ut om hun er singel.

Du blir jo kåt av alle som ammer.

Anonymkode: 9e611...249

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF' min. Eller vet da faen om vi er det enda. Skulle aldri, aldri, aldri hatt sex med han første gangen.
Men herreguuuuuuuuud for en sex. For en mann. Jeg finner neppe en som er som han igjen. Hverken med tanke på hvilket yrke han har, personlighet, utseendet eller humoren. Faen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym jeg....:P

Jeg har en fuckfriend jeg møter nå og da. Ingen forpliktelser, bare kos og moro. Samtidig har jeg truffet en annen fyr, og hatt sex med han og. Så har pult to stykker med kort mellomrom, noe som overhodet ikke er likt meg i det hele tatt! Begge er råkjekke typer, flotte å se på og deilig kropp. Jeg tenner på det, det er noe med det forbudte som er så utrolig pirrende. Samtidig føler jeg det er litt skambelagt, og det er kun noen få rundt meg som vet om det. Jeg er så ordentlig og seriøs ellers, tror mange ville fått sjokk hvis de hadde visst dette om meg ;) 

 

Anonymkode: d8555...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Læreren min på ungdomsskolen, som også av og til småtafset på meg (holdt meg, strøk meg, "kom borti" og slile ting). Jeg hadde fryktelig lyst til å ligge med ham, og klarte ikke å fokusere på noe annet i timene hans. Kan fortsatt tenke på ham av og til. :)

Anonymkode: 99311...8ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...