Gå til innhold

Hva skjer hvis en lesbisk kriminell må kroppsvisiteres uten klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner har jo rett på at en kvinnelig betjent gjør den jobben. Men kan betjenten nekte hvis den lesbiske begynner å komme med slibrige kommentarer fks? Kan hun risikere å måtte bli visitert av en mann?

 

og hvordan er det med menn. Har de rett på å bli visitert av mann eller kvinne?Hva foretrekker de fleste streite menn?

Anonymkode: e6cb8...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppsvisitering har da ingenting med seksualitet og seksuell legning å gjøre.

Anonymkode: 93049...05d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppsvisitering har da ingenting med seksualitet og seksuell legning å gjøre.

Anonymkode: 93049...05d

Hvorfor får ikke menn lov å visitere kvinner da?

Anonymkode: e6cb8...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En kriminell er en kriminell.

Anonymkode: 1c12f...eda

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet?

Anonymkode: e6cb8...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt at legningen er utslagsgivende. 

Hvorfor lurer du? 

Anonymkode: 3c907...c8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hva foretrekker de fleste streite menn?"

Jeg foretrekker helt klart å ikke bli kroppsvisitert, men om jeg mot formodning skulle havne i en slik situasjon, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om det var en kvinne eller mann, hetro, homo eller lesbisk....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om en heterofil kvinne ble kroppsvisitert av en mann?  Det hadde nok vært jævlig ubehagelig uansett.

Grunnen til at kvinner blir kroppsvisitert av kvinner er ikke fordi de syns det er så jævla digg at menn gjør det, det er fordi at man er mer komfortabel at en av samme kjønn gjør det. Kvinner er vant til å være naken rundt andre kvinner i garderoben osv. Det er helt normalt. Man er ikke vandt til å gå rundt naken foran det motsatte kjønn, og så skal de plutselig kroppsvisitere deg uten klær på?

Jeg er lesbisk, men jeg blir ikke kåt av alle kvinner jeg ser. Jeg greier å kontrolere meg i garderoben, jeg driver ikke å sikkler etter alle nakne damer rundt meg. Og hadde jeg da måtte bli kroppsvisitert naken av en kvinne, så hadde jeg nok ikke syntes at det var noe særlig digg. Jeg hadde bare vært glad at noen av samme kjønn gjorde det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
Den Wednesday, February 03, 2016 at 19.08, AnonymBruker skrev:

Kvinner har jo rett på at en kvinnelig betjent gjør den jobben. Men kan betjenten nekte hvis den lesbiske begynner å komme med slibrige kommentarer fks? Kan hun risikere å måtte bli visitert av en mann?

 

og hvordan er det med menn. Har de rett på å bli visitert av mann eller kvinne?Hva foretrekker de fleste streite menn?

Anonymkode: e6cb8...c56

Er du helt på jorde eller? Slibrige kommentarer,RISIKERE å bli kroppsvisitert av en mann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
4 timer siden, Beeblebrox skrev:

"Hva foretrekker de fleste streite menn?"

Jeg foretrekker helt klart å ikke bli kroppsvisitert, men om jeg mot formodning skulle havne i en slik situasjon, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om det var en kvinne eller mann, hetro, homo eller lesbisk....

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig så har de hørt det meste før, og driter i kommentarer. Og få beskjed om å sprike med beina og bøye hode ned, er nok ikke akkurat utgangspunktet folk flest synes er opphissende. TS sine fantasier har nok ikke så mye mer virkeligheten å gjøre, som så mange andre fantasier....

Anonymkode: 4eb3f...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2016 at 19.22, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får ikke menn lov å visitere kvinner da?

Anonymkode: e6cb8...c56

"Rett på" kvinnelig betjent er ikke det samme som at mannlige er forbudt hvis vedkommende ikke har noen meninger om saken.

Anonymkode: bf378...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Rett på" kvinnelig betjent er ikke det samme som at mannlige er forbudt hvis vedkommende ikke har noen meninger om saken.

Anonymkode: bf378...5ae

Jeg er rimelig sikker på at ingen har rett på å bli visitert av det ene eller andre kjønnet, tror det er noe vi har fra TV. Men at det blir tilstrebet at kvinner blir visitert av en kvinne er noe annet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2016 at 19.08, AnonymBruker skrev:

Kvinner har jo rett på at en kvinnelig betjent gjør den jobben. Men kan betjenten nekte hvis den lesbiske begynner å komme med slibrige kommentarer fks? Kan hun risikere å måtte bli visitert av en mann?

 

og hvordan er det med menn. Har de rett på å bli visitert av mann eller kvinne?Hva foretrekker de fleste streite menn?

Anonymkode: e6cb8...c56

Det er mer logisk å bruke mann ved en lesbisk kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil at menn ikke får kroppsvisitere kvinner. En kvinne som skal ut i kroppsvisitering kan få velge en kvnine OM det er kvinnelig betjent tilgjengelig (i enkelte tilfeller kan de da oppkalle, og vente til kvinnelig betjent ankommer), men om det ikke er noen kvinnelig betjent å oppdrive så må selvfølgelig personen gjennom kroppsvisitering med en mann. Jeg fikk de til å oppkalle kvinne en gang, ventet 40 minutter så kom hun, i andre mer prioriterte saker ville de nok kroppsvisitert meg umiddelbart , da av en mann selvom jeg ytret ønske for kvinne.

Om kvinnelig betjent skulle komme med seksuelle krenkelser går det inn under samme lov som når menn driver seksuell trakassering fra autoritær posisjon og i jobb. Aldri opplevd det fra noen av kjønnene, men opplever at kvinnene er mer hardhendte og robotaktige faktisk. Mennene vet de må ta i kvinnekroppen skjørt og med respekt for å ikke bli anklagd for noe.

Anonymkode: a736a...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Rootz skrev:

Det er mer logisk å bruke mann ved en lesbisk kvinne.

Ikke sant? Det er akkurat det jeg tenker 

Anonymkode: a8c56...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Blomsterert skrev:

Er du helt på jorde eller? Slibrige kommentarer,RISIKERE å bli kroppsvisitert av en mann? 

Tror du ikke lesbiske kan være vulgære du da?

Anonymkode: a8c56...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant? Det er akkurat det jeg tenker 

Anonymkode: a8c56...a9d

Hvorfor i alle dager er det det?

Hva hvis politimannen var homofil, skulle det ha noe å si?

Selv om den som visiteres er lesbisk tror jeg det er større sannsynlighet for ufin beføling fra en mann enn en kvinne. Han eller hun vet jo ikke legningen til den som visiteres.

 

Personlig hadde jeg ikke brydd meg hvem som kroppsvisiterte meg, kjønn eller legning, men jeg har forståelse for at kvinner vil foretrekke at kvinner gjør jobben.

Dette er fordi jeg tror det finnes menn som ville bruke anledningen til å beføle. Jeg skal ikke tillegge denne meningen til kvinner, men det er det jeg tenker.

På samme måten hadde jeg foretrukket å være på "hjemmebane" om jeg skulle kroppsvisitert noen. Jeg hadde vært mer redd for at en kvinne oppfattet berøringen som "upassende" enn en mann,

Når det er sagt er jeg naiv nok til å tro at folk er profesjonelle i jobben sin og at man ikke bør argumentere med stereotyper. Det er som oftest viktigere at denne jobben blir gjort enn hvem som gjør den på hvem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ikke lesbiske kan være vulgære du da?

Anonymkode: a8c56...a9d

Jeg vet de kan. Mer vulgære enn menn,av noen av de jeg har møtt. Men jeg velger nå å tro på at de gjør jobben din,og kun det. Hvor mye noia skal en ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...