Gå til innhold

Intimbarbering og tilfeldig sex...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest -Tricia-
4 minutter siden, Castielz skrev:

Butthurt feminist detected!
Det har aldri vært noe problem for meg, men tar ikke hva som helst.
Livet er for kort for sånt.

At damer med kjønnshår går under "hva som helst" sier ganske mye om deg. Skulle tro du snakket om dyr, og det er helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Castielz skrev:

Butthurt feminist detected!
Det har aldri vært noe problem for meg, men tar ikke hva som helst.
Livet er for kort for sånt.

Jo, du tar hva som helst, for ifølge ditt utsagn her går du heller for ei uattraktiv dame uten hår på vulva kontra ei vakker dame med behåret vulva! Det finnes garantert mange flere av den første.

Anonymkode: 26356...703

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han interessert og synes du var deilig, står ikke litt hår på vulva i veien for videre kontakt.

Anonymkode: cd2dd...b6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som singel kvinne kjenner jeg meg igjen i de samme tankene, bortsett fra at jeg alltid har litt hår. Var tidligere  glatt, men huden taklet ikke barbering lenger. (Voks er fullstendig uaktuelt)

Trives selv med litt hår nå når jeg er vant til det, og derfor irriterer det meg egentlig at jeg har fått småbekymringer for hva en ny mann vil tenke om det.

Når det gjelder ONS din, så synes jeg du kan sende en melding for å lodde stemningen. Det verste som kan skje er at du får er avslag

Anonymkode: eda63...1b1

Tillater meg en liten avsporing fra hovedtemaet.. Hvor lang tid tok det før det å ikke barbere seg føltes bra? Har prøvd det noen ganger, men klør av alle hårene etter 1-2 dager uten barbering...

Ts; ikke stress for mye! Var han full så husker han kanskje ikke? ;-) Siden det tydeligvis er så big deal for deg så kan du kanskje håpe på det, men det er helt innafor spør du meg! Og om han viser seg å være en dust, så vet du iallfall det før enn siden! Din barbering eller mangel på sådan har ingenting med hans oppførsel å gjøre. Vi jenter må søren meg ikke tråkke rundt på eggeskall for datene våre! Siden vi var tenåringer har vi lest magasiner fulle av dating-tips med hva man skal si, ha på seg og hva som er turn off/on. Poenget er jo at vi er de vi er, vi må slutte etter å hige å bli likt for noe vi ikke er.. gaaawd, verden ass! :scorpis:

Endret av Sjay
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjokkert over enkelte svar her inne...Så ekle og overfladiske folk har blitt! Tenner man på noen, har det da for f... ikke noe med om vedkommende har kjønnshår eller ikke!

Til dere som ikke takler kjønnshår : dere hadde heller kastet dere over ei uattraktiv dame med vulva ribba som ei høns, enn ei vakker dame med behåret vulva???

Jiiises...

Anonymkode: 26356...703

Jo :) Jeg trives ikke med kjønnshår, vil ikke gi oralsex til noen med hår feks. En kjæreste av meg må barbere seg fullstendig. Det er min preferanse. Andre liker ikke små pupper, folk som røyker eller de som bruker briller. 

En ONS spiller forsåvidt liten rolle, men hvis vi begynner å treffes jevnlig og det kommer frem at han ikke er interessert i å barbere seg så leter jeg videre. 

Anonymkode: bf8e3...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, du tar hva som helst, for ifølge ditt utsagn her går du heller for ei uattraktiv dame uten hår på vulva kontra ei vakker dame med behåret vulva! Det finnes garantert mange flere av den første.

Anonymkode: 26356...703

Merkelig hvordan du "vet" sånt?
Er du synsk? Eller ei som ble krenket?
Jeg vet svaret på den, hvorfor mine preferanser krenker deg, derimot...
Jaja, vi har alle våre problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz
32 minutter siden, daydreaming skrev:

At damer med kjønnshår går under "hva som helst" sier ganske mye om deg. Skulle tro du snakket om dyr, og det er helt sykt.

Plager det deg at menn har preferanser?
Og at du kan falle utenfor disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste synes ikke det er avgjørende hva slags sveis folk har nedentil. Så prøv å ikke tenk noe mer på det. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sjay skrev:

Tillater meg en liten avsporing fra hovedtemaet.. Hvor lang tid tok det før det å ikke barbere seg føltes bra? Har prøvd det noen ganger, men klør av alle hårene etter 1-2 dager uten barbering...

Ts; ikke stress for mye! Var han full så husker han kanskje ikke? ;-) Siden det tydeligvis er så big deal for deg så kan du kanskje håpe på det, men det er helt innafor spør du meg! Og om han viser seg å være en dust, så vet du iallfall det før enn siden! Din barbering eller mangel på sådan har ingenting med hans oppførsel å gjøre. Vi jenter må søren meg ikke tråkke rundt på eggeskall for datene våre! Siden vi var tenåringer har vi lest magasiner fulle av dating-tips med hva man skal si, ha på seg og hva som er turn off/on. Poenget er jo at vi er de vi er, vi må slutte etter å hige å bli likt for noe vi ikke er.. gaaawd, verden ass! :scorpis:

Det er kun første dagene det klør (1-3), deretter stikker det når du tar hånden borti. 10-14 dagers hår er det jeg foretrekker. Da er det langt nok til at hårene er myke, men samtidig korte nok til at oralsex ikke blir uaktuelt (-for de fleste menn). Når hårene er myke så opplever jeg sexen bedre, jeg blir fortere tent og får lettere orgasme. Jeg anbefaler virkelig å prøve det 😊

Det gikk overraskende lett å venne meg til å ha litt hår, og nå synes jeg i tillegg det er noe erotisk pent over det.

Derfor irriterer det meg ekstra at jeg gruer meg til å møte en ny mann, som muligens har en aversjon mot hår slik som noen brukere her inne har 😐

Anonymkode: eda63...1b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-
33 minutter siden, Castielz skrev:

Plager det deg at menn har preferanser?
Og at du kan falle utenfor disse?

Nei. Men hadde jeg vært singel og det bare hadde vært gutter med dine preferanser i verden hadde det plaget meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Mange gode og interessante kommentarer når det kommer til hår:fnise: Tror jeg tar med meg det noen sier om at det er ikke hårene det står på om vi treffes igjen eller ikke. Hvis jeg begynner å date han eller noen andre for den saks skyld så skal jeg barbere meg. Jeg liker meg selv best glattbarbert også for å være ærlig. Men når man er singel så blir det for mye arbeid å stresse med det der hele tiden. Kanskje han synes han det var bra at jeg ikke var barbert for da betyr det at jeg ikke pleier å ha tilfeldig sex? :P

Anonymkode: 698ad...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Castielz skrev:

Merkelig hvordan du "vet" sånt?
Er du synsk? Eller ei som ble krenket?
Jeg vet svaret på den, hvorfor mine preferanser krenker deg, derimot...
Jaja, vi har alle våre problemer.

Synsk? Fordi jeg kommenterer noe du selv har uttalt. Krenket? Du prøver å snu deg ut av situasjonen med å angripe meg her...istedenfor å faktisk lytte til det jeg skrev. Du vet heller ingenting om mine preferanser eller om hva jeg gjør.

Jeg synes bare det er latterlig med folk som omtaler dette som det viktigste i om man tenner på noen eller ei, da tenning kommer mye før man kommer dit...Og at mange med dine preferanser nedentil, er ikke nødvendigvis dine preferanser oventil osv, og omvendt...

Anonymkode: 26356...703

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synsk? Fordi jeg kommenterer noe du selv har uttalt. Krenket? Du prøver å snu deg ut av situasjonen med å angripe meg her...istedenfor å faktisk lytte til det jeg skrev. Du vet heller ingenting om mine preferanser eller om hva jeg gjør.

Jeg synes bare det er latterlig med folk som omtaler dette som det viktigste i om man tenner på noen eller ei, da tenning kommer mye før man kommer dit...Og at mange med dine preferanser nedentil, er ikke nødvendigvis dine preferanser oventil osv, og omvendt...

Anonymkode: 26356...703

Hvor har jeg uttalt at jeg får for stygge damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke tenkt på det idet hele tatt. Tror det er uvanlig å bry seg om det. Det at du derimot tydelig ga uttrykk for at du var sjenert over det hadde vært mer turn-off.

Jeg er 28, synes hår er nøytralt og ganske fint om ikke sexy. Kjenner ingen som jeg tror hadde brydd seg om noe sånt.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sålenge han ellers virker oppegående tror jeg ikke du skal bekymre deg. De fleste har forståelse for at man som singel ikke er konstant glattbarbert. 

Han jeg dater bryr seg ikke om litt kjønnshår, men stubber på leggene, det er KRISE :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Smookiekins skrev:

Ikke så ofte.. Men legningen min har ingenting med saken å gjøre når jeg snakker om hva andre menn har sagt til meg om hva de tenker om saken.. 

Så det  er med andre ord ikke din erfaring.

Anonymkode: 86e57...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk småklager for en liten stund siden fra en date at han syns jeg hadde fjernet litt mye hår... (hadde igjen en liten dusk/stripe) Så det er veldig forskjellig hva menn liker. Nå må jeg si at jeg barberer for min egen del, fordi det er mye mer følsomt og deilig med sex når det ikke er så mye hår der. Og det fortalte jeg daten også, at det var da virkelig ikke av hensyn til han jeg barberte meg!

Anonymkode: e9c2d...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk småklager for en liten stund siden fra en date at han syns jeg hadde fjernet litt mye hår... (hadde igjen en liten dusk/stripe) Så det er veldig forskjellig hva menn liker. Nå må jeg si at jeg barberer for min egen del, fordi det er mye mer følsomt og deilig med sex når det ikke er så mye hår der. Og det fortalte jeg daten også, at det var da virkelig ikke av hensyn til han jeg barberte meg!

Anonymkode: e9c2d...838

Sånne menn liker vi :duskedame: Vil heller at de klager over at det er for lite hår enn for mye, det betyr at de foretrekker litt mer naturlige damer.

Anonymkode: 1523f...1fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...