Gå til innhold

Føler meg lurt. Blir deprimert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig fant jeg en gutt jeg likte. Alt matcher, utenom sexen. 

Helt fra vi begynte åbli godt kjent i datingfasen har jeg sagt jeg vil leve i et 24/7 dom/sub forhold, og at dette betyr alt for meg.

Jeg sa også til han at et forhold ikke kunne funke for meg, uten maktspill og kink. Han er uerfaren, men sa at han var åpen for å prøve.. Fortsatt så skjer det ingenting. Han vil ikke "skade jenta han er glad i". 

 

I begynnelsen var jeg positiv, men nå begynner jeg bare å bli deppa. Jeg har ved gjentatte ganger forklart han hva jeg ønsker, og bedt han om å slå meg på rumpa hardere osv. Men alikevel skjer det ingenting. JEg har direkte sagt hva han kan gjøre. Det skjer ingenting. 

Han sa jo at han trodde vi kom til å komme dit, men han er usikker pga liten erfaring. Nå sitter jeg igjen med verdens kjipeste følelse. JEg har forklart han direkte "la oss prøve at du pisker meg", "bare hold meg hardt rundt armleddene", osv.. ¨

 

Det som gjør dette kjipt er at han er den fineste gutten jeg noensinne har møtt, og han er perfekt. Men jeg blir deprimert av å innse at han aldri vil kunne matche mine sinnsyke og dumme preferanser. Verdens kjipeste følelse.

Anonymkode: de7e4...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg må si jeg er glad jeg er normal.

Anonymkode: 8682c...a44

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke dominant overhodet. Skal du ha det må du finne deg en annen. Det handler om hvem man er og hvilken energi man har. Nytter ikke å fortelle en mann hva han skal gjøre, han må ønske å gjøre det. Selv er jeg en dominant dame og hadde aldri funnet meg i å bli fortalt hva jeg skulle gjøre i senga. 

Anonymkode: 9bae6...db1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette kan han nok dessverre ikke "fake", det ligger ikke i hans natur... Utrolig kjipt da...

Anonymkode: 105d5...475

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok ikke dominant overhodet. Skal du ha det må du finne deg en annen. Det handler om hvem man er og hvilken energi man har. Nytter ikke å fortelle en mann hva han skal gjøre, han må ønske å gjøre det. Selv er jeg en dominant dame og hadde aldri funnet meg i å bli fortalt hva jeg skulle gjøre i senga. 

Anonymkode: 9bae6...db1

Nei, desverre frykter jeg det også. Selv om han sier han er dominant ellers, og er overbevist at vi kommer dit, så skulle vi ha kommet myyyye lenger på 6 mnd.. Har jo vært sammen med en sub gutt før, som introduserte meg for bdsm. Den erfaringen med 5 år som fake dom gjorde meg sikker på at jeg aldri vil leve i noe annet en et forhold med riktig sexuelle preferanser.. Uff

Anonymkode: de7e4...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å bli deprimert over. Fins massevis av kjekke dom menn der ute! :) 

Anonymkode: 1fe69...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.2.2016 at 15.21, AnonymBruker skrev:

Endelig fant jeg en gutt jeg likte. Alt matcher, utenom sexen. 

Helt fra vi begynte åbli godt kjent i datingfasen har jeg sagt jeg vil leve i et 24/7 dom/sub forhold, og at dette betyr alt for meg.

Jeg sa også til han at et forhold ikke kunne funke for meg, uten maktspill og kink. Han er uerfaren, men sa at han var åpen for å prøve.. Fortsatt så skjer det ingenting. Han vil ikke "skade jenta han er glad i". 

 

I begynnelsen var jeg positiv, men nå begynner jeg bare å bli deppa. Jeg har ved gjentatte ganger forklart han hva jeg ønsker, og bedt han om å slå meg på rumpa hardere osv. Men alikevel skjer det ingenting. JEg har direkte sagt hva han kan gjøre. Det skjer ingenting. 

Han sa jo at han trodde vi kom til å komme dit, men han er usikker pga liten erfaring. Nå sitter jeg igjen med verdens kjipeste følelse. JEg har forklart han direkte "la oss prøve at du pisker meg", "bare hold meg hardt rundt armleddene", osv.. ¨

 

Det som gjør dette kjipt er at han er den fineste gutten jeg noensinne har møtt, og han er perfekt. Men jeg blir deprimert av å innse at han aldri vil kunne matche mine sinnsyke og dumme preferanser. Verdens kjipeste følelse.

Anonymkode: de7e4...900

Hvorfor tenner du på å bli behandlet dårlig?

Du kan prøve å fikse dette ved å gå tilbake til barndommen din og finne ut av hvordan og hvorfor du ble behandlet uverdig. Om du tenner på at noen bruker psykisk og fysisk makt mot deg så ligger det noe under mosen og murrer. Når du finner mer ut av hva det er så forsvinner behovet mer og mer, og du kan få et mer funksjonelt forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fitzgerald skrev:

Hvorfor tenner du på å bli behandlet dårlig?

Du kan prøve å fikse dette ved å gå tilbake til barndommen din og finne ut av hvordan og hvorfor du ble behandlet uverdig. Om du tenner på at noen bruker psykisk og fysisk makt mot deg så ligger det noe under mosen og murrer. Når du finner mer ut av hva det er så forsvinner behovet mer og mer, og du kan få et mer funksjonelt forhold.

:ler: Eller så er det bare tennende som eff, og en preferanse som alt anna. 

Liker du å være på topp? Da var nok mora di kontrollerende i barndommen din. Du liker det bakfra? Ai, følte du at bikkja di var den eneste som forstod deg da du var barn?

Hvorfor ikke bare akseptere at andre har andre preferanser enn deg, og at de ikke trenger hjelp eller "forståelse" for det. Det er nedlatende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev jeg at jeg ikke aksepterte at andre har andre preferanser enn meg? Nevnte jeg preferansene mine forresten?

Om du leser deg opp litt på psykologi så lærer du at enkelte preferanser, som f.eks. TS sin, bunner i noe "mer".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fitzgerald skrev:

Hvor skrev jeg at jeg ikke aksepterte at andre har andre preferanser enn meg? Nevnte jeg preferansene mine forresten?

Om du leser deg opp litt på psykologi så lærer du at enkelte preferanser, som f.eks. TS sin, bunner i noe "mer".

Poenget mitt er at BDSM er friskmeldt, og at det ikke er noen grunn til å anta at den type preferanse kan/burde bli jobba med som et problem som bør fikses, og at det er nadlatende å si at hun ikke kan ha et funksjonelt forhold så lenge dette er en del av henne. Det er jo bare tøys. Hun må bare finne den rette partneren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo implisitt selv at forholdet hun har nå ikke er helt funksjonelt på det seksuelle planet og at det er et problem.

I stedet for å prøve å komme med enda comeback til meg nå, forsøk heller å tenk over det jeg fortalte deg. Om det er kilder du vil ha så finner du dette relativt enkelt ved et googlesøk.

Jeg vet forøvrig ikke helt hvor du har hentet at BDSM er friskmeldt (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at det ikke funker fordi preferansene deres ikke matcher. Det er langt derfra til å si at det ikke funker fordi det er noe galt med TS eller hennes seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler ikke her om hvem det er noe "galt" med. Jeg forklarer bare at en mulig løsning kan være å gå til roten på hvorfor hun tenner på det hun gjør.

Jeg tror at dersom jeg nå kommer med en kilde til deg som viser at BDSM har røtter i barndommen, så kommer du fremdeles til å komme med et comeback, så jeg tror jeg sparer begges tid og avslutter det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
42 minutter siden, Fitzgerald skrev:

Hvor skrev jeg at jeg ikke aksepterte at andre har andre preferanser enn meg? Nevnte jeg preferansene mine forresten?

Om du leser deg opp litt på psykologi så lærer du at enkelte preferanser, som f.eks. TS sin, bunner i noe "mer".

Men hvorfor er det nødvendig å psykoanalysere alt? ALT vi gjør og liker bunner i noe mer. Det er ikke bare enkelte preferanser som bunner i noe mer, alt gjør det. Grunnen til at du virker nedlatende er fordi du snakker som det å ønske å bli brukt og det å ønske å være sub handler om et problem, som om det handler om at man sliter psykisk og dette er ikke tilfellet. Det er klart at noen har destruktive seksuelle preferanser og at det noen ganger trenger å bli "fikset" som du skriver, men jeg skjønner ikke hvordan du leser denne situasjonen til å være det. Å ønske å være sub (i og for seg selv) trenger ikke fikses. (Selv om det kommer fra vond barndom, eller misbruk.) 

TS, jeg synes ikke du skal omtale ditt behov for å være sub som at du er sinnsyk, for det er du absolutt ikke. Eller for alt jeg vet kan du være psykisk syk, men det at du liker å bli behandlet røft i senga er ikke sinnsykt, det er en ganske vanlig greie. Å være seksuelt kompatible er viktig for mange, og det at du trenger dette i et intimt forhold gjør deg ikke dum. 

Edit: Nei, forresten jeg har mer til deg Fitzgerald: hvor skriver TS at hun liker å bli behandlet dårlig? Hun har ikke skrevet det. Det er nok kanskje den antagelsen først og fremst som får det til å høres som om du dømmer TS sine seksuelle preferanser. Hvis jeg liker at noen holder meg fast betyr det at jeg liker at noen behandler meg dårlig? Hvis jeg liker at noen pisker meg betyr det at jeg liker at de behandler meg dårlig? Nei. 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som psykoanalyserer alt? Jeg kommer med en løsning, og ja, den inneholder et element av psykoanalyse. TS skriver at hun ønsker å leve i et 24/7 sub/dom-forhold m.m.. Kanskje du ikke legger noe i det, men det gjør altså jeg.

Jeg tror forresten ikke at du er faglig egnet til å hevde hvorvidt sub/dom et er problem eller ikke.

Jeg er forresten helt enig med deg i at å kun være "sub" og eller "dom" ikke per sé trenger å "fikses" om det er en mild form. Man trenger ikke å fikse noe som helst sånn sett, jeg forklarer bare litt rundt hva som kan være årsaken til at folk tenner på BDSM-type ting.

I min verden er noe et problem dersom det går utover den daglige tilværelsen, altså at man hadde hatt det bedre om problemet ikke hadde vært tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Rainstorm skrev:

Edit: Nei, forresten jeg har mer til deg Fitzgerald: hvor skriver TS at hun liker å bli behandlet dårlig? Hun har ikke skrevet det. Det er nok kanskje den antagelsen først og fremst som får det til å høres som om du dømmer TS sine seksuelle preferanser. Hvis jeg liker at noen holder meg fast betyr det at jeg liker at noen behandler meg dårlig? Hvis jeg liker at noen pisker meg betyr det at jeg liker at de behandler meg dårlig? Nei. 

TS skrev: "Jeg sa også til han at et forhold ikke kunne funke for meg, uten maktspill"

Der skrev hun at hun liker å bli behandlet dårlig. Med mindre du kan argumentere for hvordan maktspill noengang kan være positivt. Om TS mener maktspill i sengen så stand jeg corrected, men fikk inntrykk av at det gjelder utenfor.

 

Til TS: Det er har ikke vært min intensjon å diskutere DEG her. Jeg, og jeg tror de andre, diskuterer mer generelt om tanker rundt BDSM. Jeg synes ikke at det er noe galt med deg, heller ikke at preferansene dine er sinnsyke eller det andre ordet du brukte. Men dersom det er tilfelle at du er på den enden der du tenner på det som mange folk hadde følt som misbruk, så kan du vurdere å tenke litt på hvorfor du tenner på slikt. Jeg ønsker deg uansett alt godt i videre forhold:) Jeg melder meg nå ut av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva du legger I å leve 24/7 sub/dom. For jeg forstår ikke at han kan være perfekt ellers, når han ikke er dominant og du vil at han skal Være det 24/7? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
15 minutter siden, Fitzgerald skrev:

TS skrev: "Jeg sa også til han at et forhold ikke kunne funke for meg, uten maktspill"

Der skrev hun at hun liker å bli behandlet dårlig. Med mindre du kan argumentere for hvordan maktspill noengang kan være positivt. Om TS mener maktspill i sengen så stand jeg corrected, men fikk inntrykk av at det gjelder utenfor.

 

Til TS: Det er har ikke vært min intensjon å diskutere DEG her. Jeg, og jeg tror de andre, diskuterer mer generelt om tanker rundt BDSM. Jeg synes ikke at det er noe galt med deg, heller ikke at preferansene dine er sinnsyke eller det andre ordet du brukte. Men dersom det er tilfelle at du er på den enden der du tenner på det som mange folk hadde følt som misbruk, så kan du vurdere å tenke litt på hvorfor du tenner på slikt. Jeg ønsker deg uansett alt godt i videre forhold:) Jeg melder meg nå ut av denne tråden.

Men her er jo problemet igjen: du antar at maktspill er, i og for seg selv, negativt. Det er din persepsjon, for deg ville det vært negativt, men det er ikke objektiv sannhet. Jeg kan absolutt argumentere for hvordan maktspill kan være positivt, men poenget burde jo være at TS liker det, det er vel nok argumentasjon til hvordan det er positivt? Jeg forstår faktisk ikke hvordan du får den setningen du siterer til å bli at hun liker å bli behandlet dårlig. 

En annen ting er at ja, noen mennesker liker å bli behandlet dårlig, noen liker å bli ydmyket, spyttet på, snakket stygt til, der klarer jeg nok ikke å komme med argumentasjon for at det er å bli behandlet bra, eller at det i seg selv er positivt. Men det vil jo i situasjonen være positivt siden den aktuelle personen liker det. Det er klart at slike ønsker bunner i noe mer, men selv ønsker om å bli spyttet på trenger ikke være destruktive. Det er det viktig å huske på. 

Du har jo et poeng, hvis hennes behov for å være sub er et uønsket behov og noe hun selv ser på som veldig ødeleggende, så er det mulig å røske opp i hva det kommer fra og kanskje gjøre noe med behovet. Men det er fullt mulig å leve med å være uttalt sub eller dom og like svært kinky greier i senga og fremdeles finne en partner man passer med, og der dette ikke er et problem. Kompatibilitet. 

Edit: så forresten ikke svaret før det du skrev her. Å si om sub/dom forhold er et problem eller ikke handler vel ikke om å være faglig egnet, det handler om å kjenne til de spesifikke detaljene ved det eksakte forholdet. Men på generell basis mener jeg at jeg har nok kunnskap til å si at eg sub/dom forhold ikke er et problem i seg selv, og dette kan jeg godt begrunne og argumentere for. Men hvis din eneste argumentasjon for at det er et problem, er at jeg ikke er faglig egnet nok så blir det vel heller det som er problemet i vår diskusjon. 

Og noe er et problem hvis man hadde hatt det bedre hvis problemet ikke var til stede? Jeg synes det er en litt mangelfull forståelse av et problem. F.eks liker jeg sex, men jeg er singel, dermed hadde jeg hatt det bedre hvis jeg ikke likte sex, for jeg hadde hatt det bedre NÅ hvis jeg ikke likte sex. Men derimot i et forhold hadde jeg hatt det verre hvis jeg ikke likte sex. JA, det å like BDSM kan være et problem i en relasjon med noen som ikke er kompatibel, men det å like BDSM kan også gi enorm glede. 

 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt denne samtalen med min kjæreste (Jeg er mann - hun er sub - hennes valg/behov).

Hun forklarte det veldig tydelig for meg at JEG ikke skal tenke på grensene for hva hun tåler, fordi hun vil si ifra meget tydelig selv når vi begynner å nærme oss den. Det gjorde ting meget enklere for min del.

Nå trenger jeg ikke spørre om lov før jeg riser henne på rumpa, og følge opp etter hvert ris om jeg kan gjøre det en gang til, og ta i enda litt mer denne gangen. Nå gjør jeg det bare, helt trygg på at hun vil si ifra når nok er nok.

Kanskje du kan prøve få han med på denne tankegangen. Hvis du ikke har prøvd alt.

Anonymkode: 610a9...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...