Gå til innhold

Er det flere spillinteresserte i Trondheim?


Sebramajor

Anbefalte innlegg

Hei. Min samboer og jeg flyttet til Trondheim i høst. Våres hobbier består mest av gaming og tv serier, så ikke veldig sosialt kan man si :P Da er det ikke så enkelt å møte nye venner, hvertfall da de fleste liker å drikke en del på vår alder og min samboer gjør ikke det. Vi liker også brettspill, kino og tur. (Selv om det blir mest pc og playstation:fnise:). Skulle det ha seg at noen andre her også liker å spille hadde det jo vært hyggelig å bli kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom på Work Work i Munkegata, masse spillinteresserte som henger der :)

På utestedet Good Omens arrangeres det ofte både spill- og filmkvelder.

Facebookgruppen "Kino til Folket" er også bra, man avtaler ofte å dra og se film sammen i grupper, veldig koselig.

Og: Hvert år i august arrangeres vårt lokale Con for film-, spill- og tegneserieinteresserte og andre geeks - Torucon!  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Hva liker dere å spille?

Det er mye forskjellige pc og ps4 spill. Det er spill i alle sjangre, både FPS, moba eller strategi spill :)  noen av de jeg (erlend) har spilt i det siste er rainbow six: siege, diablo 3 og starcraft 2. Ser frem til The Division

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anoia skrev:

Kom på Work Work i Munkegata, masse spillinteresserte som henger der :)

På utestedet Good Omens arrangeres det ofte både spill- og filmkvelder.

Facebookgruppen "Kino til Folket" er også bra, man avtaler ofte å dra og se film sammen i grupper, veldig koselig.

Og: Hvert år i august arrangeres vårt lokale Con for film-, spill- og tegneserieinteresserte og andre geeks - Torucon!  :hjerte:

Takk for fine forslag :) Nå er ingen av oss så glad i barlivet, men så noen spennende arrangementer :biggrin:. Og Torucon så kjempespennende ut! Blir billettene solgt fort?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Sebramajor skrev:

Takk for fine forslag :) Nå er ingen av oss så glad i barlivet, men så noen spennende arrangementer :biggrin:. Og Torucon så kjempespennende ut! Blir billettene solgt fort?  

Baser på erfaringer fra i fjor og bakover så er det mange som pleier å utsette billettkjøp til rett før eller kjøper ved inngang, så jeg ville ikke bekymret meg for det ennå (med mindre dere planlegger å kjøpe VIP-billetter) ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...