Gå til innhold

Kåt på fysioterapeuten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 2. februar 2016 at 9.04, AnonymBruker skrev:

Jeg går hos en mannlig fysioterapeut. Han er gift og jeg er gift, han i 40-årene og jeg i 30-årene. 

Han er så sykt sexy og jeg drømmer om sex med han døgnet rundt nå☺️ Vi har en god kjemi, og i går åpnet han armene og sa "kom hit da" og ga meg en lang klem før jeg skulle gå. Jeg ble litt satt ut og gjengjeldte nok klemmen litt stivt. Selv om alt jeg ville var å begynne kline med han. Når jeg skulle ut døra stoppet han og masserte skuldrene mine litt. 

Er dette normal oppførsel av en fysio? Mulig jeg legger mye i det, men jeg gleder meg til tilbake om en uke, og håper han er like tent på meg som jeg er på han..

Anonymkode: 26251...f12

Mener ikke å henge ut alle fysioterapauter her altså, for det aller fleste holder seg til de etiske reglene som er forespeilet dem, men skulle virkelig ønske at sånne typer som din hadde tatt yrket sitt litt mer seriøst . Går selv til en, som er på min alder, og han er litt sånn som din. Snakker i setninger med doble betydninger, som har en klar seksuell undertone, samt legger hendene på plasser som er helt irrelevant for behandlingen. Har flere ganger hatt samtaler med mannen min angående oppførselen, da både fysioterapauten og jeg er i etablerte forhold, men problemet er at her jeg bor er det ikke bare å bytte til en ny. Lurer bare helt enkelt på hvorfor sånne tar yrket så lite seriøst, man har jo så lite respekt for pasienten når man driver på sånn som disse fysioterapeutene gjør!

 

Anonymkode: b23cb...f62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts igjen her. 

Jeg vet jeg ikke kan ha sex med han altså, aldri vært utro og kommer heller ikke til å være det. Er bare at han tenner meg så sykt...og det er totaltørke på hjemmefronten.

Lurer på hva han tenker om meg, litt redd heg feiltolker og han skjønner jeg er tent på han. Vært veldig pinlig☺️

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristiansand123 skrev:

Ta han og gi oss oppdatering!:kline::humpe:

Mandag vil vise😄

Anonymkode: 26251...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å fantasere... men siden du er gift, så synes jeg du bør holde deg for god til noe mer enn det. Men altså, nyt kriblingen - bare ikke gjør noe dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ferny skrev:

Det er lov å fantasere... men siden du er gift, så synes jeg du bør holde deg for god til noe mer enn det. Men altså, nyt kriblingen - bare ikke gjør noe dumt.

Jeg vet..og skal ikke det... Men det pirrer og jeg er spent på mandag. 

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er trist jeg da, å sitte nå og glede seg til mandag for å treffe den gifte fysioterapeuten. Finn noe annet i livet tenker jeg. 

Anonymkode: 7fa8c...955

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristiansand123 skrev:

Ta han og gi oss oppdatering!:kline::humpe:

Så du oppfordrer folk til å være utro?

Anonymkode: a16dd...6fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. februar 2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Hva så? Kjør på sier jeg, er tenningen så stor som du sier blir sikkert sexen fantastisk. Er vel ingen som trenger å vite det. Klø der det klør!

Anonymkode: a6716...b5a

Det er nettopp det som ikke stemmer. Når tenningen og spenningen er så høy, så er fallhøyden også veldig høy. Sexen kan ikke leve opp til forventningene!

Anonymkode: 88174...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på sier jeg. Folk skal være så jævla politisk korrekte nå for tiden.

Anonymkode: 4ede8...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk om han ikke vil ha meg da?? Tror han må prøvd seg før jeg gjør noe..;)

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt tastefeil, skriver ivrig fra tlf.. Har ekstremt lyst på han, men vet jo det er moralsk feil. Men Ingen sex hjemme..og en sexy fysio...lett å drømme seg bort.

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp det som ikke stemmer. Når tenningen og spenningen er så høy, så er fallhøyden også veldig høy. Sexen kan ikke leve opp til forventningene!

Anonymkode: 88174...e29

Å jo, tro det, det kan det så absolutt.... ;).

Men snakker da av helt annen erfaring.

Anonymkode: 25c9a...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger.

Raven Emerald, mod.

 

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ta på deg et bind hvis du er redd du skal bli våt så det synes gjennom trusen. 

Men du vil kanskje vise at du er kåt...

Anonymkode: b962c...aba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, en venninne viste hvem han er.. Og joda, han er gift...med en mann🙈

Så jeg har nok overtolket her. Jaja😂

Ts

Anonymkode: 26251...f12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at du er tent på ham. Som over 50 % av de andre kv pasientene hans er. Eller mer. Det gjelder mange typer helsepersonell, kanskje spesielt de som kommer tett på fysisk/mentalt. Vanlig også for psykologer/terapeuter.

Uansett om han er tent på deg, tent på seg selv og at han er så deilig at det påvirker deg, eller bare vet at han tjener mer penger på deg ved å bygge oppunder tenningen din, er det han driver med både kynisk og uprofesjonelt. Drøm gjerne om ham hvis det gir deg noe, men gjør deg selv en tjeneste og innse at du ikke er den eneste, la drømmene være seksuelle, ikke romantiske. Har han et forhold til deg, risikerer han å miste autorisasjonen (om det anmeldes). Jeg tror mange av disse spiller.

Anonymkode: 8be08...3a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at du er tent på ham. Som over 50 % av de andre kv pasientene hans er. Eller mer. Det gjelder mange typer helsepersonell, kanskje spesielt de som kommer tett på fysisk/mentalt. Vanlig også for psykologer/terapeuter.

Uansett om han er tent på deg, tent på seg selv og at han er så deilig at det påvirker deg, eller bare vet at han tjener mer penger på deg ved å bygge oppunder tenningen din, er det han driver med både kynisk og uprofesjonelt. Drøm gjerne om ham hvis det gir deg noe, men gjør deg selv en tjeneste og innse at du ikke er den eneste, la drømmene være seksuelle, ikke romantiske. Har han et forhold til deg, risikerer han å miste autorisasjonen (om det anmeldes). Jeg tror mange av disse spiller.

Anonymkode: 8be08...3a5

Les hva ts skrev rett over ditt innlegg.

Anonymkode: a16dd...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, en venninne viste hvem han er.. Og joda, han er gift...med en mann🙈

Så jeg har nok overtolket her. Jaja😂

Ts

Anonymkode: 26251...f12

Ha ha, dagens!

Anonymkode: b23cb...f62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...