Gå til innhold

Kåt på fysioterapeuten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går hos en mannlig fysioterapeut. Han er gift og jeg er gift, han i 40-årene og jeg i 30-årene. 

Han er så sykt sexy og jeg drømmer om sex med han døgnet rundt nå☺️ Vi har en god kjemi, og i går åpnet han armene og sa "kom hit da" og ga meg en lang klem før jeg skulle gå. Jeg ble litt satt ut og gjengjeldte nok klemmen litt stivt. Selv om alt jeg ville var å begynne kline med han. Når jeg skulle ut døra stoppet han og masserte skuldrene mine litt. 

Er dette normal oppførsel av en fysio? Mulig jeg legger mye i det, men jeg gleder meg til tilbake om en uke, og håper han er like tent på meg som jeg er på han..

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her

Det pinlige er jo om han skjønner at jeg er tent på han, og han bare er sånn med alle..

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bytt fysioterapeut!

Anonymkode: a16dd...6fa

Enig her.

 

Bytt før det går for langt.

Anonymkode: af55d...779

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig her.

 

Bytt før det går for langt.

Anonymkode: af55d...779

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig her.

 

Bytt før det går for langt.

Anonymkode: af55d...779

Det vil ikke gå for langt, det er jo flere fysioer i samme lokale, og det er lytt fra kontoret hans og ut. 

Men, er det han gjorde normalt?? Og bare jeg som leser for mye inn i det? Aaaa, jeg har så sykt lyst på han!

(jada, vet det er feil og skal ikke. Men litt pirring i hverdagen er da lov;))

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det vil ikke gå for langt, det er jo flere fysioer i samme lokale, og det er lytt fra kontoret hans og ut. 

Men, er det han gjorde normalt?? Og bare jeg som leser for mye inn i det? Aaaa, jeg har så sykt lyst på han!

(jada, vet det er feil og skal ikke. Men litt pirring i hverdagen er da lov;))

Anonymkode: 26251...f12

Det som er litt skummelt er at om vedkommende skjønner din tankegang, så kan det fort utvikle seg på områder utenfor lokalet.

Om det han gjorde er normalt eller ikke kan jeg egentlig ikke svare på :P Men pirring i hverdagen er vel alltids lov. Så lenge det ikke er mer enn det :) 

Anonymkode: af55d...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er absolutt ikke normal oppførsel av en fysioterapeut TS.

Ellers gikk jeg selv en gang til en type massør for stive skuldre og korsrygg en gang, som var utrolig dyktig, men som samtidig gjorde meg så tent at jeg rødmet når jeg gikk ut derfra :rodme:. Overhodet ikke noen utpreget kjekk mann, men med hender fra himmelen. Fikk en følelse av at han tente på meg også. Måtte etter hvert bare slutte å gå dit....

Endret av Betty Blue
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Betty Blue skrev:

Det er absolutt ikke normal oppførsel av en fysioterapeut TS.

Ellers gikk jeg selv en gang til en type massør for stive skuldre og korsrygg en gang, som var utrolig dyktig, men som samtidig gjorde meg så tent at jeg rødmet når jeg gikk ut derfra :rodme:. Overhodet ikke noen utpreget kjekk mann, men med hender fra himmelen. Fikk en følelse av at han tente på meg også. Måtte etter hvert bare slutte å gå dit....

Ja det er kanskje ikke så rart det ofte oppstår tenning når man er så tett på og intime med noen. 

Jeg får bare fortsette å drømme om han, og håpe han ikke skjønner hva jeg drømmer om☺️

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er kanskje ikke så rart det ofte oppstår tenning når man er så tett på og intime med noen. 

Jeg får bare fortsette å drømme om han, og håpe han ikke skjønner hva jeg drømmer om☺️

Anonymkode: 26251...f12

Har gått til en 2-3 fysioterapeuter og fått massasje på spa gjennom årene jeg altså, og aldri kjent antydning til noe slik da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Betty Blue skrev:

Har gått til en 2-3 fysioterapeuter og fått massasje på spa gjennom årene jeg altså, og aldri kjent antydning til noe slik da.

Ja det er sant, vært mye på spa..og aldri kjent noe da. Men han her..oh my god☺️

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de samme etiske regler som leger? At pasienter er no go??

Anonymkode: 26251...f12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de samme etiske regler som leger? At pasienter er no go??

Anonymkode: 26251...f12

Ja det har de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Kjør på sier jeg, er tenningen så stor som du sier blir sikkert sexen fantastisk. Er vel ingen som trenger å vite det. Klø der det klør!

Anonymkode: a6716...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? Kjør på sier jeg, er tenningen så stor som du sier blir sikkert sexen fantastisk. Er vel ingen som trenger å vite det. Klø der det klør!

Anonymkode: a6716...b5a

Jeg tror sexen hadde vært fantastisk! Men jeg vet jo ikke hva han tenker. Kanskje han er slik nes alle.. Eller kanskje han liker meg men ikke vil noe mer pga jobb/kone.

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det blir ikke aktuelt fordi de er flere som jobber på samme sted. 

Hallo, har du glemt at du er gift...?! DET er grunnen til at det skal være uaktuelt. Blir dårlig av folk som har så liten respekt for partneren sin.

Anonymkode: c4594...488

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er kanskje ikke så rart det ofte oppstår tenning når man er så tett på og intime med noen. 

Jeg får bare fortsette å drømme om han, og håpe han ikke skjønner hva jeg drømmer om☺️

Anonymkode: 26251...f12

Vær glad du ikke er mann som går til kvinnelig fysioterapeut. Ikke så lett å skjule drømmene da;)

Anonymkode: 24dc2...14b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror sexen hadde vært fantastisk! Men jeg vet jo ikke hva han tenker. Kanskje han er slik nes alle.. Eller kanskje han liker meg men ikke vil noe mer pga jobb/kone.

Anonymkode: 26251...f12

Flørt litt tilbake da og se an responsen. Det finner du fort ut av. Lange klemmer og massasje utenom i behandlingsøyemed er såvidt jeg vet ikke vanlig praksis. 

Anonymkode: a6716...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær glad du ikke er mann som går til kvinnelig fysioterapeut. Ikke så lett å skjule drømmene da;)

Anonymkode: 24dc2...14b

Du er klar over at kvinner blir våt mellom beina når de blir kåte? Om ts er skikkelig tent på fysio der hun ligger så blir hun garantert våt mellom beina, noe jeg også vil tro han legger merke til. 

Tipper denne fysioen har meget lyst til å kose med musa til ts. Helt menneskelig. Men da risikerer han jobben, så det holder han tilbake...

Anonymkode: 942b3...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tilbake på mandag, så ser an da. Kjenner jeg har så lyst på han at jeg knapt tenker på annet. Men jeg kan jo ikke vise det. Men vanskelig å skjule og når jeg ligger der i trusa og☺️

Anonymkode: 26251...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal tilbake på mandag, så ser an da. Kjenner jeg har så lyst på han at jeg knapt tenker på annet. Men jeg kan jo ikke vise det. Men vanskelig å skjule og når jeg ligger der i trusa og☺️

Anonymkode: 26251...f12

Jeg håper du troller. Hvis ikke; hva med mannen din? Hva med kona hans? Er du klar for å ødelegge to ekteskap? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...