Gå til innhold

Har du fått ståpikk i "feil situasjon/feil sted" før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har hendt at jeg har fått ståpikk på bussen, når jeg sitter i mine egne tanker... Jeg har også fått ståpikk på date en gang. Hun ville vi skulle ut å ta en røyk, og hun forsto ikke at vi har nødt til å vente litt først :Per i 20-årene.

Har noe sånt skjedd med deg før?

 

Anonymkode: f8c27...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele ungdomstiden! Tide og utide, helt vanlig :)  Husker jeg satt å "løftet" på pulten i klassrommet. Hadde alltid sekken forran skrittet når jeg gikk av bussen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker en gang en gutt på ungdomsskolen, vi hadde konfirmasjonsundervisning, så satt vi i kirken på noe, også satt en gutt å hadde noe ved skrittet, da skjønte raskt alle at han hadde fått stå. Da var han 13-14 år ^^

Anonymkode: a9451...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aucaman

Høydepunktet var da jeg slo til puppen til massasjedamen min med den. Ellers tar ikke keiseren alltid hensyn til situasjon og kontekst for når han reiser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SiljeSS skrev:

Det er veldig spennende å tenke på at en mann kan få ståpikk på feilt sted ;) :P

Det syns jeg også.. Mer historier :D

Anonymkode: f8c27...2e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest tullete situasjon jeg har fått ståpikk var når vi skulle ta familiebilde og svigermor satt på fanget mitt. Selv om hun er forholdsvis ung, holder seg godt og er pen var det ytterst pinlig å skulle få ståpikk i akkurat den situasjonen. Den var beinhard og stor så hun merket den garantert. 

Anonymkode: f7258...b4d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos tannlegen da jeg var 17. Den flotte damen med de store puppene som var langt oppi ansiktet mitt. Hun foreslo jeg skulle ta av meg jakka, men det nektet jeg på. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2. februar 2016 at 19.11, WayOverrated skrev:

Hele ungdomstiden! Tide og utide, helt vanlig :)  Husker jeg satt å "løftet" på pulten i klassrommet. Hadde alltid sekken forran skrittet når jeg gikk av bussen... 

Hva mener du med at du "løftet" på pulten? :klø

Anonymkode: f8c27...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange ganger i løpet av ungsomsskolen jeg prisa meg lykkelig for at jeg ikke var en gutt. Jeg hadde hatt kleine ereksjoner hele tiden da.

All sympati herfra! :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at du "løftet" på pulten? :klø

Anonymkode: f8c27...2e8

Må jo være en slik pult der det er et oppbevaringsrom i den øvre,firkanta, "borddelen". Sånn at man kan løfte opp den øverste delen (den som man har bøkene på, bare at man må ta bort disse før man løfter den opp). 

Anonymkode: 74f3d...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må jo være en slik pult der det er et oppbevaringsrom i den øvre,firkanta, "borddelen". Sånn at man kan løfte opp den øverste delen (den som man har bøkene på, bare at man må ta bort disse før man løfter den opp). 

Anonymkode: 74f3d...e26

Men hva har dette med "å få ståpikk i en flau situasjon" å gjøre? :klø

Anonymkode: f8c27...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at du "løftet" på pulten? :klø

Anonymkode: f8c27...2e8

Tippet på den i enden :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min var med meg på spa og vi hadde klassisk massasje hos hver vår terapeut. Naken under laken/håndkle, 80 minutter.

Han fikk ereksjon mens han lå på magen og det ble jo synlig da han snudde seg. Han sa ingenting, la seg rolig og lukket øynene. Ble dekket til, men hadde en veldig synlig bul under lakenet.

Han merket en hånd på hoftekammen et par sekunder - like ved...den, men massasjen fortsatte deretter, som om ingenting var skjedd.

Ståpikken forsvant noe senere, men kom deretter tilbake igjen. Han ga f... i "teltet" og det ble aldri nevnt.

Når timen var over, gikk terapeuten ut og han kledde på seg. Utenfor tok de hverandre i hånden og takket for behandlingen. Hun litt 'rar', men smilende og vennlig. Han fortalte meg etterpå og vi lo godt.

Trolig opplever de slikt ofte. Rådene må foreningssidene deres sier da også at ereksjoner er vanlig og at de skal ignoreres så lenge kunden ikke blir ufin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...