Gå til innhold

Å få penisbilder er totalt turnoff og disgusting


PeppaGris

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd. 

Hvorfor synes så mange damer at pikken til kjæresten deres er ekkel og turnoff? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke bare snakk om kjærester, men noen er "heldige" og får det fra tilfeldige menn også. Helt uten kontekst er det ekstremt turn-off. 

Anonymkode: dac25...743

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke bare snakk om kjærester, men noen er "heldige" og får det fra tilfeldige menn også. Helt uten kontekst er det ekstremt turn-off. 

Anonymkode: dac25...743

At det ikke er moro å få fra tilfeldige kan jeg skjønne. Men nå lurte jeg på de som synes at bilder av kjærestens  er turnoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke penisen eller noe annet ved mannen er turnoff, men jeg er heller ikke interessert i menn som sender nakenbilder. Det er bare noe man ikke gjør mener eg fordi det også er en risiko mtp at andre enn akkurat mottakeren ser det. Til opplysning mener han det samme om nakenbilder også

Vi har sex hver dag, så hvorfor sende nakenbilde?

Anonymkode: 083d7...a56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å mene dette? Enig i at bilder fra fremmede eller andre uventede bilder ikke passer seg spesielt bra, men synes da ikke kjæresten er ekkel av den grunn. Høres ganske prippent ut I mitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, PeppaGris skrev:

Hvorfor synes så mange damer at pikken til kjæresten deres er ekkel og turnoff? 

Syns ikke at den er ekkel og turnoff, men det er svært få menn som kan ta pene bilder av den. Stor forskjell! Sånn halvdårlig, uskarpt bilde tatt på altfor nært hold pleier ikke å turn me on i det hele tatt. ;)

Anonymkode: 8b268...9a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få slike bilder av en kjæreste er ikke turnoff. Kan være fine å få slike som en forsmak på hva som venter når man kommer hjem og lignende, men å få slike bilder av menn man ikke kjenner skikkelig er ikke noe jeg blir tent av, selv om det ser ut som at alle menn tror det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke penisen eller noe annet ved mannen er turnoff, men jeg er heller ikke interessert i menn som sender nakenbilder. Det er bare noe man ikke gjør mener eg fordi det også er en risiko mtp at andre enn akkurat mottakeren ser det. Til opplysning mener han det samme om nakenbilder også

Vi har sex hver dag, så hvorfor sende nakenbilde?

Anonymkode: 083d7...a56

Sørger man for at man ikke vil bli kjent igjen dersom bildet havner på ville veier, så er det uansett ikke noe problem ;)
Det er ikke alle som er så heldige at de bor sammen og kan ha sex hver dag, så for meg er det ihvertfall en av grunnene til at jeg går rundt og er konstant kåt på min kjæreste :lur: 

16 minutter siden, Tamsi skrev:

Er det vanlig å mene dette? Enig i at bilder fra fremmede eller andre uventede bilder ikke passer seg spesielt bra, men synes da ikke kjæresten er ekkel av den grunn. Høres ganske prippent ut I mitt hode.

Både tråder på KG og uttalelser fra venninner tilsier at det er ganske vanlig. Personlig synes jeg det er merkelig at man fint kan ha vedkommende sin pikk inni seg, men bilder av den er ekkelt og turn off :ler: 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke at den er ekkel og turnoff, men det er svært få menn som kan ta pene bilder av den. Stor forskjell! Sånn halvdårlig, uskarpt bilde tatt på altfor nært hold pleier ikke å turn me on i det hele tatt. ;)

Anonymkode: 8b268...9a3

Har heldigvis ikke det problemet, men ser den ja :ler: 

3 minutter siden, Julebrus skrev:

Å få slike bilder av en kjæreste er ikke turnoff. Kan være fine å få slike som en forsmak på hva som venter når man kommer hjem og lignende, men å få slike bilder av menn man ikke kjenner skikkelig er ikke noe jeg blir tent av, selv om det ser ut som at alle menn tror det.

Enig! FIN måte å ha forforspill på :lur:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må sende ett penis bilde til noen. Men tror jeg skal ta med hele kroppen og ansiktet.

Jeg kan foreksempel stelle meg mitt i gå gata, kle meg naken. få en venn til å ta ett bildet mens jeg står på henda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel helst når vi får penisbilder fra folk som omtrent er fremmede, kanskje man såvidt har møtt dem på byn/nettet og knapt sagt hallo, og så slenger de ut et bilde av stasen som om det skulle være verdens beste sjekketriks og at alle damer som ser den blir automatisk kåte. De blir ikke det, vanligvis må du sjekke litt før du åpner smekken og vifter en penis i ansiktet på dama. 

Å få av kjæresten er noe helt annet, men selv der tror jeg noen kunnet kommet langt med å sende noen sexy ord eller bilde av bul i bokseren heller. Spørs jo på dama, konteksten og kjemien/tonen mellom dere seksuelt. Selv er jeg glad i å få det, men det gir meg mer å f.eks. få det på natta etter vi har sextet litt enn om han skulle sendt et helt ut av det blå. 

Noen menn burde rett og slett bare bli flinkere på å vite når og til hvem man kan sende dickpick. Det er bare ikke sånn at det funker for alle, alltid. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/10 menn er så uflidde nedentil at det bare blir ekkelt. Hater å få framanmannskuk på face/snap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, PeppaGris skrev:

Inspirert av en annen tråd. 

Hvorfor synes så mange damer at pikken til kjæresten deres er ekkel og turnoff? 

Syns de det da?

De fleste liker vel kjærestens utstyr?

Det er vel fremmede menn som er turnoff?

(forøvrig blir jeg selv tent av alle nakne peniser, men det er kanskje en bivirkning av singellivet )

Anonymkode: 579d8...ad8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dater en fyr. Og vi bor langt fra hverandre. Jeg liker å pirre ham med litt frekke meldinger, bilder og videoer, og jeg setter pris på at han da sender meg bilde av sin ståpikk i retur. Det tenner meg at han tenner så på meg. Men en tilfeldig penis? Nei takk.

Anonymkode: ee2a2...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penis er ikke tennende eller estetisk pen. Blir ikke kåt av å se en på bilde. Det er hvordan den brukes som gjør meg kåt og for å vite det så må jeg ha den inni meg /foran meg og kjenne mannen den tilhører.
Penis bilde fra kjæreste har jeg aldri fått, siden vi jo kjenner kjønnsorganene til hverandre, mens penis bilder fra mennesker jeg ikke har hatt seksuell relasjon med har kommet flere ganger gjennom åra og det syns jeg er respektløst at en mann tror jeg har lyst til å se penisen hans og tenner på den når jeg knapt kjenner mannen eller overhodet ikke er interessert i han på en seksuell måte, ha penisen foran meg, og ikke bare på bilde, det er som å få melding om en merkelig frukt eller noe annet jeg ikke bryr meg noe om, og det er irriterende fra mennesker man ikke ønsker den type melding av. 

Anonymkode: 613ea...2e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
Den 2. februar 2016 at 8.14, Antoinette skrev:

9/10 menn er så uflidde nedentil at det bare blir ekkelt. Hater å få framanmannskuk på face/snap. 

😊hvordan vet du dette😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå hadde jeg ikke synes det var ekkelt å få penisbilde av kjæresten, men jeg hadde heller ikke fått noe utav det, om det ikke var i en morsom kontekst. Jeg tenner ikke på en penis. Jeg tenner på selve mannen, penisen er kun tennende når jeg allerede er tent. 

Anonymkode: 489a4...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er ekkelt eller turnoff, men har ikke behov for et bilde av kun penisen. Blir ikke tent av å se et bilde av en pikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer bare på: Man kan jo ikke sende sånt sånn helt anonymt. Får man melding så står det jo hvem det er fra. 

Syns det er rart at noen vil avsløre seg selv slik? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...