Gå til innhold

Hvis du kunne studere hva du ville


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tannlege, hvis jeg hadde hatt karakterene til det! Ellers skulle jeg gjerne blitt helsesøster om det hadde værtlitt bedre jobbutsikter. :)
Hvis økonomien ikke hadde hatt betydning, skulle jeg gått en eller annen form for musikkproduksjon og virkelig satset på å bli verdenskjent DJ, haha! Beste jobben jeg kan tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan studere hva man vil, det er det internett og biblioteker er til!

Kunne tenkt meg å studere døde lik, dekomposisjon, obduksjoner, råttent kjøtt, larver overalt og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Casper1337 skrev:

Man kan studere hva man vil, det er det internett og biblioteker er til!

Kunne tenkt meg å studere døde lik, dekomposisjon, obduksjoner, råttent kjøtt, larver overalt og slikt.

Døde lik? Finnes det levende lik? Det må jo være myyyye mer spennende å studere enn døde lik! 

Sorry, måtte bare. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først kunsthøgskolen så psykologi (profesjon) i utlandet. Aller helst i England eller USA.

Anonymkode: a2279...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Salka skrev:

Døde lik? Finnes det levende lik? Det må jo være myyyye mer spennende å studere enn døde lik! 

Sorry, måtte bare. :P 

good one:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heldigvis gode karakterer til å komme inn hvor enn jeg ville, og jeg valgte medisin. Men dersom jeg skulle fulgt hjertet hadde jeg kanskje valgt musikkproduksjon.

Anonymkode: e89bb...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.2.2016 at 17.45, AnonymBruker skrev:

Hva ville du studert, hvis karakterer og økonomi ikke var noen hindring?

 

Anonymkode: 21d83...33f

 

Usikker på hva mener med økonomi ingen hindring. Jeg jobber hovedsakelig for å tjene penger. Om jeg hadde mye penger ville jeg hverken jobbet eller studert. Om du mener økonomi ingen hindring til å kun klare seg gjennom studiene ville jeg nok valgt tannlegeutdanning i Norge. Veldig god lønn som privatpraktiserende samtidig som det er en behagelig rutinejobb uten nattevakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialantropologi (hvis jeg ikke trengte tenke på å få meg jobb på mitt lille hjemsted etterpå...) og juss (hvis jeg ikke trengte å da være avhengig av å starte egen praksis på hjemstedet mitt for å ha jobb etterpå).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mastergrad i arkeologi. Kunne jeg derimot valgt på nytt ville jeg tatt psykologi eller gått politihøyskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Medisin, men har ikke sjangs til å komme inn. 

Anonymkode: 52d93...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama/teater! Jeg har et velutviklet talent for teater, men aldri satser på det. Det ble master i organisasjonspsykologi isteden😀

Anonymkode: 826f3...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. februar 2016 at 2.59, Moonwalker skrev:

Autopsitekniker (alt for inspirert av serier som csi og slikt), film & tv-produksjon, medievitenskap, økonomi, kommunikasjon, PR.

Du ville blitt skuffet hvis du hadde prøvd ut å være autopsiteknikker, det er på ingen måter som i csi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Olive_North skrev:

Du ville blitt skuffet hvis du hadde prøvd ut å være autopsiteknikker, det er på ingen måter som i csi.

Det er jeg fullt klar over. Det er en grunn til at jeg aldri har valgt det :) meeen, det er lov å beholde fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...