Gå til innhold

Turn on/off ved jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, PetterPanne skrev:

Det går an å bruke hodet jenter, han mente selvfølgelig masing når han skrev det sammen med hysterisk.

 

De er flere på singelforumet som anvender begreper som bare er "vanlig" blant visse folk, så "massing" kunne jo vært et begrep for et eller annet, støter bort i flere merkelig uttrykk inne på singelforumet :tongue:

Anonymkode: 30f68...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

De er flere på singelforumet som anvender begreper som bare er "vanlig" blant visse folk, så "massing" kunne jo vært et begrep for et eller annet, støter bort i flere merkelig uttrykk inne på singelforumet :tongue:

Anonymkode: 30f68...06f

Åja. Nei, massing er helt klart kvinner som legger på seg for mye og så blir de hysteriske. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PetterPanne skrev:

De tenker automatisk negativt om seg selv, og negative tanker gir negative følelser. Så da sitter hun der med negative følelser og vil føle seg bedre. Så hun begynner å tulle og avspore hele tråden. I håp om at de slemme ordene skal forsvinne. Eller så kommer personangrepene. Holder at hun kjenner seg igjen i noe av det som blir sagt. Som f.eks han som ikke brydde seg om mastergrad. Artig ikkesant?

Men folk kan da ikke være så svake at de bryr seg om en ting en random person på et internettforum sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev:

Åja. Nei, massing er helt klart kvinner som legger på seg for mye og så blir de hysteriske. :fnise:

Det var det jeg skjønte, at det var et begrep for et eller annet :biggrin: 

Anonymkode: 30f68...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fin og utdypende liste. Kan du forklare hva du legger i å ha et aktivt forhold til å ta vare på kroppen sin? Normalt stell og holde kroppen fin, eller bodylotion fem ganger om dagen, hairextensions, timesvis på badet osv? 

Anonymkode: 2de30...b9d

Takk, det var hyggelig skrevet. Det med kroppspleie og hygiene tar jeg som en selvfølge (aldri opplevd ei dame som ikke har hatt dette på stell). Å ha et aktivt forhold til kroppen sin går for meg på trening. Ikke at man henger på Sats 5 dager i uka, men 1-2 treningsøkter i uka er fint (det passer med min treningsrytme). Synes det er viktig å ta vare på kroppen sin. For nåtiden fordi man blir freshere fysisk og mentalt av trening. For fremtiden fordi det livet man lever nå legger grunnlaget for hva slags livskvalitet man får som gammel rent fysisk men også mentalt. Det å trene i passe mengder er for kroppen det pensjonssparing er for økonomien :) 

Endret av PseudonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, Mortem skrev:

Men folk kan da ikke være så svake at de bryr seg om en ting en random person på et internettforum sier..

Tydeligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PseudonymBruker
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Merker at disse to kan krasje noen ganger. Av og til blir man så følelsesmessig engasjert at man kanskje ikke tenker så fornuftig som man burde. Eller burde man? Det kan være vanskelig å vite fra gang til gang. 

Anonymkode: 1b560...ace

Det er mye mer sjarmerende at omsorg/godhet trumfer logisk/rasjonell tenking, enn at logisk/rasjonell tenking trumfer omsorg/godhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Aucaman skrev:

Soveromsøyne: Ingenting er mer sexy enn et par soveromsøyne.

Hva er soveromsøyne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miss Selfridge skrev:

Voldsomt da 😁 Det står jo i HI hva trådstarter spør om og menn svarer. Hva er problemet? Alle har sine preferanser. Dere må da tåle å ikke være attraktive for alle 😋

Var jeg som lurte på dette med hvilken utdanning vedkommende hadde selv. Har da ingenting å gjøre med hvorvidt jeg ønsker å være attraktiv for alle, men mere det faktum at jeg var nysgjerrig på hvorvidt en som selv mangler utdanning eller kun har utdanning av lavere grad finner det lite attraktivt/uinteressant at en dame faktisk har høyere utdanning enn han selv. Det handler vel heller om hvorvidt man befinner seg på samme nivå - ihvertfall innen en akademisk arena. Akkurat det tror jeg nok betyr mere enn man tror for folk flest. Stusser mere over at personen hevder han selv har en master, men regelrett driter i hvorvidt en dame har noen som helst form for utdanning eller ikke. Får meg til å undre om han selv ville syntes det var like flott dersom enhver dame ba han stikke sin egen master opp et visst sted :-/

Anonymkode: c1bec...3c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman
2 minutter siden, Apocalypse skrev:

Hva er soveromsøyne?

Hmmm. Vanskelig å forklare. Litt mysende, samtidig litt intenst. Ikke stirrete heller, men likevel fokusert. Litt som når noen er rimelig kåte, men ikke helt på samme måte heller. Om du klarer å få noe ut av den forklaringen er du god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jeg som lurte på dette med hvilken utdanning vedkommende hadde selv. Har da ingenting å gjøre med hvorvidt jeg ønsker å være attraktiv for alle, men mere det faktum at jeg var nysgjerrig på hvorvidt en som selv mangler utdanning eller kun har utdanning av lavere grad finner det lite attraktivt/uinteressant at en dame faktisk har høyere utdanning enn han selv. Det handler vel heller om hvorvidt man befinner seg på samme nivå - ihvertfall innen en akademisk arena. Akkurat det tror jeg nok betyr mere enn man tror for folk flest. Stusser mere over at personen hevder han selv har en master, men regelrett driter i hvorvidt en dame har noen som helst form for utdanning eller ikke. Får meg til å undre om han selv ville syntes det var like flott dersom enhver dame ba han stikke sin egen master opp et visst sted :-/

Anonymkode: c1bec...3c3

Joda men det får vel være han sitt problem. Skal det stilles spørsmål om alt folk ikke er fornøyd med så blir jo tråden ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer som tror at en mastergrad gjør de mer attraktive. Nei, jeg kan ikke knulle mastergraden din, og nei jeg bryr meg ikke om den.

Damer som tror menn vil ha kvinner som oppfører seg helt likt menn.

Damer som tror de kan pule alle kjekkasene de vil uten å måtte lide for det i senere alder. Hva får deg til å tro at jeg gidder være backupplanen din?

Damer som har altfor mye (falsk) selvtillit. Det går an å ha litt bakkekontakt.

Damer som bruker andre menn for oppmerksomhet og tjenester.

Damer som lever livene sine altfor mye på sosiale medier,

Feite damer.

Turn ons:

Damer som faktisk er litt classy. Damer som vet å oppføre seg som kvinner. Det er en grunn til at beste og oldemødrene deres ble gift, mens enkelte sitter igjen pumpa og dumpa nå til dags.

Damer som ikke er redde for å vise omsorg og feminitet.

Damer som faktisk klarer tenke logisk og rasjonelt, og ikke argumenterer bare med følelser. En som klarer holde fatningen og ikke tyr til massive følelsemessige utbrudd når hun hører noe hun ikke liker.

Damer som liker å tøyse og le, og ikke hele tiden tar ting så jævla seriøst. Litt laidback og ikke forventer for mye.

Anonymkode: 23f98...940

Jeg stoppet å lese innlegget ditt da jeg kom over den andre setningen din. Smakløst utsagn, og slike menn er ikke noe som er verdt å samle på etter min mening. 

Anonymkode: 7e7a8...db2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Miss Selfridge skrev:

Joda men det får vel være han sitt problem. Skal det stilles spørsmål om alt folk ikke er fornøyd med så blir jo tråden ødelagt. 

Hva i alle dager? Kan man ikke kritisere andres innlegg på et diskusjonsforum? Er man fritatt for dette kun fordi det er ens egne preferanser? 

Jeg synes det er fint at det er mange som reagerer på det enkelte skriver her i tråden. Det viser jo også at menn med slike holdninger ikke er særlig populære hos det motsatte kjønn. Noe av det er jo temmelig respektløst, slik som å sitte å tenke på hvordan det er å ta en date i to'ern mens hun prater om hvor betydningsfullt arbeidet hennes er for henne fordi det er av null interesse for han. Spesielt.  

Anonymkode: 7e7a8...db2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager? Kan man ikke kritisere andres innlegg på et diskusjonsforum? Er man fritatt for dette kun fordi det er ens egne preferanser? 

Jeg synes det er fint at det er mange som reagerer på det enkelte skriver her i tråden. Det viser jo også at menn med slike holdninger ikke er særlig populære hos det motsatte kjønn. Noe av det er jo temmelig respektløst, slik som å sitte å tenke på hvordan det er å ta en date i to'ern mens hun prater om hvor betydningsfullt arbeidet hennes er for henne fordi det er av null interesse for han. Spesielt.  

Anonymkode: 7e7a8...db2

Nei men hva så om de ikke er populære? 😛 Tråden handler jo om hva folk synes er turn on/turn off? Synes bare det er merkelig at noen kvinner her må latterliggjøre personen bare fordi han har preferanser som kanskje er helt på trynet eller som ikke passer til hvordan personen selv er? 

Kan jo ikke være tilfeldig at sånne ting alltid dukker opp i tråder der menn skal si hva de liker/ikke liker med kvinner😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Miss Selfridge skrev:

Nei men hva så om de ikke er populære? 😛 Tråden handler jo om hva folk synes er turn on/turn off? Synes bare det er merkelig at noen kvinner her må latterliggjøre personen bare fordi han har preferanser som kanskje er helt på trynet eller som ikke passer til hvordan personen selv er? 

Kan jo ikke være tilfeldig at sånne ting alltid dukker opp i tråder der menn skal si hva de liker/ikke liker med kvinner😱

Det gjør det da også i tråder der kvinner skal si hva de liker/ikke liker med menn. Det er ikke akkurat noe som kun er gjeldende for det ene kjønnet, men kvinner er selvsagt dominerende på Kvinneguiden Forum. Dette bør da vel være innlysende. 

Når man deler meningene sine på et diskusjonsforum bør det ikke være et stort sjokk at andre kritiserer det en skriver. At noen av dere går i strupen på de som engasjerer seg i noe noen andre skriver synes jeg er urimelig. Da får man heller skrive en personlig dagbok. 

Anonymkode: 7e7a8...db2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det da også i tråder der kvinner skal si hva de liker/ikke liker med menn. Det er ikke akkurat noe som kun er gjeldende for det ene kjønnet, men kvinner er selvsagt dominerende på Kvinneguiden Forum. Dette bør da vel være innlysende. 

Når man deler meningene sine på et diskusjonsforum bør det ikke være et stort sjokk at andre kritiserer det en skriver. At noen av dere går i strupen på de som engasjerer seg i noe noen andre skriver synes jeg er urimelig. Da får man heller skrive en personlig dagbok. 

Anonymkode: 7e7a8...db2

Ok, det har ihvertfall ikke jeg sett mye til😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PseudonymBruker skrev:

Takk, det var hyggelig skrevet. Det med kroppspleie og hygiene tar jeg som en selvfølge (aldri opplevd ei dame som ikke har hatt dette på stell). Å ha et aktivt forhold til kroppen sin går for meg på trening. Ikke at man henger på Sats 5 dager i uka, men 1-2 treningsøkter i uka er fint (det passer med min treningsrytme). Synes det er viktig å ta vare på kroppen sin. For nåtiden fordi man blir freshere fysisk og mentalt av trening. For fremtiden fordi det livet man lever nå legger grunnlaget for hva slags livskvalitet man får som gammel rent fysisk men også mentalt. Det å trene i passe mengder er for kroppen det pensjonssparing er for økonomien :) 

Ok skjønner. Trener du selv også?

Anonymkode: 2de30...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok skjønner. Trener du selv også?

Anonymkode: 2de30...b9d

Ja. Kondisjonstrening utendørs. Trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...