Gå til innhold

Hva betyr det når dama foreslår trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor du går "derfra..."

Det må vel nesten bli å finne ut om du sjøl er moden for det. Og så prøve å finne ut ilag med din kjære om det er noen dere kan og vil gjennomføre enten det er MMF eller MFF eller begge deler. Dere må jo være oppmerksomme på at det funker som fantasi men er praktisk ugjennomførbart.

Jeg vet ikke hva slags holdning du har til tredjemann/ tredjekvinne - ds. den som skal være med. Det virker litt som om par ikke er helt klare til å bry seg om denne, men man skal passe seg for å bruke folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser mye av det du mener. For min del er jeg åpen for begge varianter, for min halvdel er det kunn aktult med en mann i tilegg til meg. Kanskje noe egotanke men sån er det vist. Jeg hadde lett droppet inn som man med andre men troe ikke det bli med dama mi. Får se hvor lenge vi holder sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har hatt både MFF og MMF.

Kommer mest an på hvordan folka er og ikke kjønnet for min del.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/31/2016 at 23.13, herremann skrev:

sexlivet vil i alle forhold bli rutine og kanskje litt kjedelig i lengden.
det er naturlig å ha fantasier om ting. 

Men hva blir et nesten liksom? Hva når trekant ikke lenger er spennende nok?

Anonymkode: 2f756...2ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva blir et nesten liksom? Hva når trekant ikke lenger er spennende nok?

Anonymkode: 2f756...2ab

Da reiser ho ned til afrika og finner seg en stor neger("bull").

Men fra spøk til revolver.  Er en rimelig utbredt ting i dag å drive med sexclubs, swinging etc

Jeg er bare 30, men har ei veninne som jeg sammen med lever ut litt fantasier. Trekant, alle mulige typer sexleketøy, rollespill etc. Min ex ville det aldri, så nå tester jeg mine grenser litt mens jeg er singel. Finne mine sexuelle preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tenker nok på en ekstra mann for spenningen, variasjonen og nytelsens skyld. Man kan jo bli litt lei av å kjøre den samme bilen resten av livet om den ikke oppdaterer seg selv med nye spennende funksjoner ;) Leser at du skriver at du spyr om hun vil ha en ekstra mann og ikke ekstra kvinne, hvorfor det?  Ville det vært rimelig at hun spøy om du hadde ønske om en ekstra kvinne?  Dette er helt vanlige fantasier og som hetero sier det seg selv at man foretrekker en av motsatt kjønn så hvorfor er det mer feil eller ekkelt at en kvinne ønsker trekant enn en mann som ønsker trekant? Tror du ikke det er mange kvinner som også føler for å "spy" når mannen maser på henne om trekant og hun ikke er bi og heller ikke vil se den kjæreste hun har med et annet menneske?  Allikevel så svelger vi kamelen og tenker ok da Einar, selvom jeg ikke vil så gjør jeg det for din skyld som ønsker det så mye, for ellers får vi jo trusler om utroskap og at vi ikke strekker til. Hvorfor er det lettere for en mann å si nei det blir jeg ikke med på, og bli forstått for hans valg mens for en kvinne kan hun risikere å fortsette å presses ut livet med at det er jo ikke så big deal osv. Nå støtter jeg trekant eller åttekant der det er greit for alle partene, men syns det er ganske barnslig og egoistisk av deg å spørre damen din om fantasier og når hun sier trekant reagerer du med at det er ekkelt til tross for at det er den vanligste fantasien blandt kvinner og menn og sannsynligvis en fantasi du selv har også men da er den plutselig ikke æsj lenger for da går den jo i din favør med to damer og ikke to menn. Ego mannelogikk som slutshamer alt utenom seg selv. Sukk 

Anonymkode: d2ea4...b57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som kvinne hadde hvertfall foretrekt en ekstra mann.. En naken dame tenner meg ikke like mye som en mann, noe jeg vil tro de fleste kvinnfolk mener. :tongue:

Anonymkode: 7c46b...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 19.08, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til dama at hun kan fortelle om alle fantasiene sine til meg. Så hun tok utfordringen og sa at hun kunne tenke seg trekant. Hvor går jeg herifra? Lurer kanskje først og fremst på hva det betyr. Betyr det at jeg ikke strekker til? Og hva vil hun ha? Flere menn eller flere damer? Vet ikke hva jeg bør spørre henne om. 

Anonymkode: 2f756...2ab

At hun svarer med trekant, betyr ikke at dere SKAL ha en trekant, men hvis det falt seg inn og dere begge ville ha gjennomført det så er hun nok med på det. Har du fått svar fra henne ang hvilke kjønn hun ville hatt med som tredje part?

 

Blir nesten som at hun skulle ha sagt at hun hadde en fantasi der hun sto på hodet og blei tatt av 3 mannfolk med klovnekostymer der nissen kommer innom for å gi gaver til fjeset hennes, som sagt en fantasi som hun kanskje tente på (ikke at jeg helt skjønner at noen kunne ha tent på den settingen der ;) )

 

Så hvis du tenner på tanken om trekant med feks ekstra dame, så sier du det til henne, gjør du ikke det så sier du det, bare vær ærlig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godta det ts! Det kan være med på å ødelegge forholdet mellom dere. Hvis man har problemer i forholdet hjelper det ikke å dra andre inn i sexlivet...Det kan være begynnelsen på slutten..ruinere intimiteten mellom dere.

Anonymkode: 88491...c2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. februar 2016 at 18.38, trøndergutt skrev:

Ser mye av det du mener. For min del er jeg åpen for begge varianter, for min halvdel er det kunn aktult med en mann i tilegg til meg. Kanskje noe egotanke men sån er det vist. Jeg hadde lett droppet inn som man med andre men troe ikke det bli med dama mi. Får se hvor lenge vi holder sammen. 

Huff, så uromantiske folk er...Høres ikke ut som hun er "the one" når du omtaler henne sånn...

Anonymkode: 88491...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. februar 2016 at 9.57, AnonymBruker skrev:

Men hva blir et nesten liksom? Hva når trekant ikke lenger er spennende nok?

Anonymkode: 2f756...2ab

Nettopp!

Folk som leker med disse grensene, gambler med forholdet sitt og seg selv. Det er også risiko her, kjønnsykdommer, graviditet osv...

Når man begynner å dra inn andre i sexlivet sitt, er det begynnelsen på slutten. Hadde ALDRI godtatt det! TURNOFF de luxe!

Skal ha en mann som bare er min, og jeg skal bare være hans, det er jo det fine og spesielle med et forhold.

Anonymkode: 88491...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 02/05/2016 at 2.42, Ardenus skrev:

At hun svarer med trekant, betyr ikke at dere SKAL ha en trekant, men hvis det falt seg inn og dere begge ville ha gjennomført det så er hun nok med på det. Har du fått svar fra henne ang hvilke kjønn hun ville hatt med som tredje part?

 

Blir nesten som at hun skulle ha sagt at hun hadde en fantasi der hun sto på hodet og blei tatt av 3 mannfolk med klovnekostymer der nissen kommer innom for å gi gaver til fjeset hennes, som sagt en fantasi som hun kanskje tente på (ikke at jeg helt skjønner at noen kunne ha tent på den settingen der ;) )

 

Så hvis du tenner på tanken om trekant med feks ekstra dame, så sier du det til henne, gjør du ikke det så sier du det, bare vær ærlig.ieH:)

 

Den 02/05/2016 at 3.02, AnonymBruker skrev:

Nettopp!

Folk som leker med disse grensene, gambler med forholdet sitt og seg selv. Det er også risiko her, kjønnsykdommer, graviditet osv...

Når man begynner å dra inn andre i sexlivet sitt, er det begynnelsen på slutten. Hadde ALDRI godtatt det! TURNOFF de luxe!

Skal ha en mann som bare er min, og jeg skal bare være hans, det er jo det fine og spesielle med et forhold.

Anonymkode: 88491...c2e

hei dama mi ønsker kunnkunn en mann med på trekant. Det synes  jeg er greit men kunne da tenkt meg å vært utro med ei dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2.2.2016 at 20.46, AnonymBruker skrev:

Hun tenker nok på en ekstra mann for spenningen, variasjonen og nytelsens skyld. Man kan jo bli litt lei av å kjøre den samme bilen resten av livet om den ikke oppdaterer seg selv med nye spennende funksjoner ;) Leser at du skriver at du spyr om hun vil ha en ekstra mann og ikke ekstra kvinne, hvorfor det?  Ville det vært rimelig at hun spøy om du hadde ønske om en ekstra kvinne?  Dette er helt vanlige fantasier og som hetero sier det seg selv at man foretrekker en av motsatt kjønn så hvorfor er det mer feil eller ekkelt at en kvinne ønsker trekant enn en mann som ønsker trekant? Tror du ikke det er mange kvinner som også føler for å "spy" når mannen maser på henne om trekant og hun ikke er bi og heller ikke vil se den kjæreste hun har med et annet menneske?  Allikevel så svelger vi kamelen og tenker ok da Einar, selvom jeg ikke vil så gjør jeg det for din skyld som ønsker det så mye, for ellers får vi jo trusler om utroskap og at vi ikke strekker til. Hvorfor er det lettere for en mann å si nei det blir jeg ikke med på, og bli forstått for hans valg mens for en kvinne kan hun risikere å fortsette å presses ut livet med at det er jo ikke så big deal osv. Nå støtter jeg trekant eller åttekant der det er greit for alle partene, men syns det er ganske barnslig og egoistisk av deg å spørre damen din om fantasier og når hun sier trekant reagerer du med at det er ekkelt til tross for at det er den vanligste fantasien blandt kvinner og menn og sannsynligvis en fantasi du selv har også men da er den plutselig ikke æsj lenger for da går den jo i din favør med to damer og ikke to menn. Ego mannelogikk som slutshamer alt utenom seg selv. Sukk 

Anonymkode: d2ea4...b57

Dramaqueen! 

Jeg er kvinne og kunne godt tenke meg en ekstra kvinne i senga for min egen del. Men ja, jeg blir nesten dårlig ved tanken på at mannen min skal være intim med en annen kvinne!

Vi er helt like slik, så det blir nok ingen trekant på oss. Vi vet det er irrasjonelt, men vi er nå engang slik. Har ikke noe med likestilling å gjøre!

Anonymkode: 70e2b...b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎05‎.‎02‎.‎2016 at 3.02, AnonymBruker skrev:

Nettopp!

Folk som leker med disse grensene, gambler med forholdet sitt og seg selv. Det er også risiko her, kjønnsykdommer, graviditet osv...

Når man begynner å dra inn andre i sexlivet sitt, er det begynnelsen på slutten. Hadde ALDRI godtatt det! TURNOFF de luxe!

Skal ha en mann som bare er min, og jeg skal bare være hans, det er jo det fine og spesielle med et forhold.

Anonymkode: 88491...c2e

Og jeg tenker som så at slik sneversynthet og lite forståelse for at andre også kan elske hverandre selv om de har ulike seksuelle preferanser enn en selv, er en tragedie.

Anonymkode: 4a37a...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.2.2016 at 2.49, AnonymBruker skrev:

Ikke godta det ts! Det kan være med på å ødelegge forholdet mellom dere. Hvis man har problemer i forholdet hjelper det ikke å dra andre inn i sexlivet...Det kan være begynnelsen på slutten..ruinere intimiteten mellom dere.

Anonymkode: 88491...c2e

Ikke godta hva da? Kjæresten hans fortalte han om en fantasi hun hadde, ikke at hun hadde lyst til å sette fantasien ut i praksis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min fortalte at han hadde den fantasien. Men han sa også før jeg rakk å si noe, at han ikke trudde jeg var interesert i det. Og stemte nok godt. Jeg kan ikke si noe om fremtiden. Men akkurat nå har jeg ikke selvtillit nok til å være med på noe sånt. Og kan ikke tenke meg å dele kjæresten min med en annen jente der jeg står nå. Men ingen vet jo hva fremtiden bringer får så vidt. Så noen spurte om hvorfor det alltid var guttene som sa i fra, mens jentene ikke tørr. Her tørr jeg fint å si i fra om det er noe jeg ikke ser at jeg vil være med på. Jeg er da jente.

Anonymkode: a1b59...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært yngre, kunne jeg nok tenkt meg en trekantopplevelse så lenge jeg var singel. Ville kanskje fått litt prestasjonsangst ved både MFF og MMF. Tror nok trekant er risikabelt dersom det dreier seg om et par som utvider med en tredjepart. En litt mer tilfeldig sammensetning for natten gir mindre risiko for sjalusi og skuffelser.

Endret av Reg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 0.09, AnonymBruker skrev:

Du kunne bare spurt meg på facebook og ikke tatt det opp her.

Jeg ønsker trekant med to menn, og med to damer, der alle holder på med hverandre og får deltatt :)

Anonymkode: 7b700...8ff

E det dama til ts som svarte her? Eller noen som later som?? :ohmy:

Anonymkode: b5ad2...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta avstøp av din egen tiss, lag en dildo av den og prøv dere på en i vagina og en i anal. 

Anonymkode: b291e...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...