Gå til innhold

Hva betyr det når dama foreslår trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, eksentrisk skrev:

Så du vil ha 2-3 menn som puler deg, puler deg i rumpa og en som puler deg i munn. Hva tror du typen hadde tenkt om det? Nå er jeg mann, en trekant med MFF er noe mindre rolig. Det verste som skjer er at han har sex med henne mens han kliner med deg eller slikker deg. Hvis du ikke vil at han skal pule henne kan du jo lage en regel om det.

Typen min hadde ikke godtatt en trekant med en ekstra mann, på samme måte som jeg ikke godtar en ekstra jente. Derfor venter jeg med en eventuell trekant til jeg blir singel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Smookiekins skrev:

 

Dere ser vel at denne går begge veier?

Hvis man ser sånn på det så bør man nok la fantasien ligge.. 

Jeg har ingen planer om å sette fantasien ut i live nå som jeg er i et forhold, det er bare en fantasi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Aner ikke hvordan jeg skal klare å tilfredsstille flere samtidig. Og jeg vet ikke hvem jeg skal fokusere på. Blir litt rart å knulle en annen, ikke minst når dama er i samme seng. Hva er greia med trekant egentlig? Jeg kan i hvert fall si at jeg heller vil ha en ekstra dame i senga enn en naken mann der som skal knulle dama mi. Da hadde jeg spydd. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Hvorfor tror du automatisk at det er snakk om 2 damer? ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, daemonia skrev:

Hvorfor tror du automatisk at det er snakk om 2 damer? ;) 

Jeg tror heller hun vil ha 2 menn :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk91 skrev:

Typen min hadde ikke godtatt en trekant med en ekstra mann, på samme måte som jeg ikke godtar en ekstra jente. Derfor venter jeg med en eventuell trekant til jeg blir singel.

Det skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk91 skrev:

Typen min hadde ikke godtatt en trekant med en ekstra mann, på samme måte som jeg ikke godtar en ekstra jente. Derfor venter jeg med en eventuell trekant til jeg blir singel.

2 menn + 1 dame er da mye morsommere enn 2 damer + 1 mann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Hottrio skrev:

2 menn + 1 dame er da mye morsommere enn 2 damer + 1 mann!

Det tror jeg også, ser for meg at jeg hadde kjedet meg med en ekstra dame, men så har jeg heller ikke et ønske om å ha sex med damer. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, frk91 skrev:

Det tror jeg også, ser for meg at jeg hadde kjedet meg med en ekstra dame, men så har jeg heller ikke et ønske om å ha sex med damer. 
 

Nettopp. Kunne du tenkt deg å være med 2-3 menn på en gang og at de mannfolka er litt bi kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, eksentrisk skrev:

Så du vil ha 2-3 menn som puler deg, puler deg i rumpa og en som puler deg i munn. Hva tror du typen hadde tenkt om det? Nå er jeg mann, en trekant med MFF er noe mindre rolig. Det verste som skjer er at han har sex med henne mens han kliner med deg eller slikker deg. Hvis du ikke vil at han skal pule henne kan du jo lage en regel om det.

Jeg synes det er ganske ille, like ille som om en jente med kjæreste vil bli tatt bakfra og i munnen. 

Selv synes jeg ikke trekant frister i det hele tatt, og hadde aaaldri klart å se kjæresten med en annen jente, men noen jenter er jo litt "bicurious", kanskje kjæresten til ts er det, men klarer ikke forstå at noen vil se kjæresten sin bli tatt, eller ta, noen andre.

er ts fremdeles i denne tråden? Håper han klarte å få seg til å spørre hva hun mente og ikke bare forlot samtalen helt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Hottrio skrev:

Nettopp. Kunne du tenkt deg å være med 2-3 menn på en gang og at de mannfolka er litt bi kanskje?

I min fantasi så er mennene bi ja, tror sexen blir bedre om alle tenner på alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

I min fantasi så er mennene bi ja, tror sexen blir bedre om alle tenner på alle.

Det tror jeg også. Jeg fantaserer rimelig likt som deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, frk91 skrev:

Spør henne. Om typen min hadde spurt meg om mine fantasier hadde jeg også sagt trekant. Men da med to menn, eller kanskje tre. Ser for meg at det er helt fantastisk å ha sex med to menn som er ville av lyst og knuller meg i alle hull. Trekant MFF derimot, nei takk. Hadde ikke taklet at en annen jente så mye som tok på mannen min. 

Du ville hatt flere menn, men ikke talet at mannen din hadde damer? Er ikke det noe spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, trøndergutt skrev:

:) Tenk og fått oplevd det. Men sukk det er vel for mye å håpe på :P

Driver du å fisker etter pm her?

Anonymkode: 22950...d32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, H.T.S skrev:

Joda, i en perfekt verden ville det gått begge veier.
Nå er jeg hetero og ville ikke hatt en annen kvinne i senga, men 2 menn hadde jeg gledelig tatt.
Ikke alt man må oppfylle av fantasier, så da kan man jo bare la det være med fantasien.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva det betyr.... 

 

Jeg antar det betyr at du har en åpen og kåt kjæreste som stoler på deg? 

 

Mitt tips til deg: snakk med henne om det, det å røpe en hemmelighet og så ikke få respons er ikke bra. Fortell henne og om det er en fantasi du vil være med å fantasere på, eller oppleve, eller om det er helt feil for deg. Vær åpen, og ikke dømmende. Lurer man på noe så spør man :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, trøndergutt skrev:

Du ville hatt flere menn, men ikke talet at mannen din hadde damerarrow-10x10.png? Er ikke det noe spesielt...

Så lenge vi er i et forhold så er det uaktuelt at han har sex med noen andre, og han vil heller ikke at jeg skal det. Derfor skal jeg vente med en eventuell trekant til jeg er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...