Gå til innhold

Hva betyr det når dama foreslår trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt til dama at hun kan fortelle om alle fantasiene sine til meg. Så hun tok utfordringen og sa at hun kunne tenke seg trekant. Hvor går jeg herifra? Lurer kanskje først og fremst på hva det betyr. Betyr det at jeg ikke strekker til? Og hva vil hun ha? Flere menn eller flere damer? Vet ikke hva jeg bør spørre henne om. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

se det fra ditt ståsted.. kunne du tenkt deg 2 damer i senga?  Hvis du ser for deg 2 damer i senga, så du forstå hvorfor hun vil ha en ekstra i senga. 

Dette er en fantasi hun har, så tror ikke du burde legge så mye i det (At du ikke strekker til). Hvis du ikke er interessert i trekant så burde du ikke oppfylle hennes fantasi.. da får dere heller finne noe som passer dere BEGGE. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, icom skrev:

se det fra ditt ståsted.. kunne du tenkt deg 2 damer i senga?  Hvis du ser for deg 2 damer i senga, så du forstå hvorfor hun vil ha en ekstra i senga. 

Dette er en fantasi hun har, så tror ikke du burde legge så mye i det (At du ikke strekker til). Hvis du ikke er interessert i trekant så burde du ikke oppfylle hennes fantasi.. da får dere heller finne noe som passer dere BEGGE. 

Vet ikke. Aner ikke hvordan jeg skal klare å tilfredsstille flere samtidig. Og jeg vet ikke hvem jeg skal fokusere på. Blir litt rart å knulle en annen, ikke minst når dama er i samme seng. Hva er greia med trekant egentlig? Jeg kan i hvert fall si at jeg heller vil ha en ekstra dame i senga enn en naken mann der som skal knulle dama mi. Da hadde jeg spydd. 

Anonymkode: 2f756...2ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk tilfelle av "ikke spør om ting du ikke vil ha svar på". At hun kunne tenke seg trekant betyr ikke at du ikke tilfredsstiller hene, det betyr kun at hun tenner på tanken. Dersom dette er noe du ikke kunne tenke deg så trenger dere leve ut fantasien 

Anonymkode: 6f7e2...fe1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært naturlig å stille henne disse spørsmålene heller enn oss? Hva svarte du? "Ok"?? 

 

Anonymkode: 70e2b...b1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke svart ennå. Hun skrev det til meg på Face. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til dama at hun kan fortelle om alle fantasiene sine til meg. Så hun tok utfordringen og sa at hun kunne tenke seg trekant. Hvor går jeg herifra? Lurer kanskje først og fremst på hva det betyr. Betyr det at jeg ikke strekker til? Og hva vil hun ha? Flere menn eller flere damer? Vet ikke hva jeg bør spørre henne om. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Vil anta at det betyr at en fantasi hun har er trekant? 

Du kan jo begynne med å spørre om hun tenker ekstra mann eller dame osv. 

 

 

Og ikke spør et spørsmål du ikke vil vite svaret på er vel en grei regel?  Du spurte om fantasier, hun møtte deg på det og du blir usikker.... Selv om du spurte om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Aner ikke hvordan jeg skal klare å tilfredsstille flere samtidig. Og jeg vet ikke hvem jeg skal fokusere på. Blir litt rart å knulle en annen, ikke minst når dama er i samme seng. Hva er greia med trekant egentlig? Jeg kan i hvert fall si at jeg heller vil ha en ekstra dame i senga enn en naken mann der som skal knulle dama mi. Da hadde jeg spydd. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Mens dama blir sprengkåt av tanken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr sannsynligvis at hun fantaserer om å ha med en mann til tenker jeg. Det kan selvsagt være et ønske om en ekstra dame også.

Hun fantaserer sikkert om å bli oppvartet av to menn, hun vil kanskje bli tatt av deg + en mann til samtidig. Mulig hun fantaserer om at du har deg litt med en mann også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sexlivet vil i alle forhold bli rutine og kanskje litt kjedelig i lengden.
det er naturlig å ha fantasier om ting. om ho vil ha en ekstra mann eller kvinne kan ikke vi vite.
men, der er generelt lettere å ha sex med 2 kvinner enn 2 menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SiljeSS skrev:

Det er forskjell på fantasi og virkelighet. 

men er de som vil gjøre fantasien til virkelighet.
er det virkelig så skremmende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SiljeSS skrev:

Jeg har gjort mange fantasier til virkelighet før. Men det er ikke alltid så lurt ;) 

maybe
folk vil alltid ha forskjellig erfaring med slikt. både negativt og positivt.
men, den som intet våger intet vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til dama at hun kan fortelle om alle fantasiene sine til meg. Så hun tok utfordringen og sa at hun kunne tenke seg trekant. Hvor går jeg herifra? Lurer kanskje først og fremst på hva det betyr. Betyr det at jeg ikke strekker til? Og hva vil hun ha? Flere menn eller flere damer? Vet ikke hva jeg bør spørre henne om. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Du kunne bare spurt meg på facebook og ikke tatt det opp her.

Jeg ønsker trekant med to menn, og med to damer, der alle holder på med hverandre og får deltatt :)

Anonymkode: 7b700...8ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør henne. Om typen min hadde spurt meg om mine fantasier hadde jeg også sagt trekant. Men da med to menn, eller kanskje tre. Ser for meg at det er helt fantastisk å ha sex med to menn som er ville av lyst og knuller meg i alle hull. Trekant MFF derimot, nei takk. Hadde ikke taklet at en annen jente så mye som tok på mannen min. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, frk91 skrev:

Spør henne. Om typen min hadde spurt meg om mine fantasier hadde jeg også sagt trekant. Men da med to menn, eller kanskje tre. Ser for meg at det er helt fantastisk å ha sex med to menn som er ville av lyst og knuller meg i alle hull. Trekant MFF derimot, nei takk. Hadde ikke taklet at en annen jente så mye som tok på mannen min. 

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Aner ikke hvordan jeg skal klare å tilfredsstille flere samtidig. Og jeg vet ikke hvem jeg skal fokusere på. Blir litt rart å knulle en annen, ikke minst når dama er i samme seng. Hva er greia med trekant egentlig? Jeg kan i hvert fall si at jeg heller vil ha en ekstra dame i senga enn en naken mann der som skal knulle dama mi. Da hadde jeg spydd. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Dere ser vel at denne går begge veier?

Hvis man ser sånn på det så bør man nok la fantasien ligge.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1/30/2016 at 23.52, Smookiekins skrev:

 

.

Endret av Feyfeyhey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frk91 skrev:

Spør henne. Om typen min hadde spurt meg om mine fantasier hadde jeg også sagt trekant. Men da med to menn, eller kanskje tre. Ser for meg at det er helt fantastisk å ha sex med to menn som er ville av lyst og knuller meg i alle hull. Trekant MFF derimot, nei takk. Hadde ikke taklet at en annen jente så mye som tok på mannen min. 

Så du vil ha 2-3 menn som puler deg, puler deg i rumpa og en som puler deg i munn. Hva tror du typen hadde tenkt om det? Nå er jeg mann, en trekant med MFF er noe mindre rolig. Det verste som skjer er at han har sex med henne mens han kliner med deg eller slikker deg. Hvis du ikke vil at han skal pule henne kan du jo lage en regel om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til dama at hun kan fortelle om alle fantasiene sine til meg. Så hun tok utfordringen og sa at hun kunne tenke seg trekant. Hvor går jeg herifra? Lurer kanskje først og fremst på hva det betyr. Betyr det at jeg ikke strekker til? Og hva vil hun ha? Flere menn eller flere damer? Vet ikke hva jeg bør spørre henne om. 

Anonymkode: 2f756...2ab

Det betyr absolutt ikke at du ikke strekker til! Mest sannsynlig betyr det bare at hun er liberal og nysgjerrig seksuelt og ønsker å utforske dette med deg hvis du ønsker det samme :).

Anonymkode: 4a37a...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...