Gå til innhold

Kan jeg sette inn penger på minibank?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en del kontanter jeg skal sette inn på kontoen min.

Må man i banken, eller kan man benytte seg av en vanlig minibank?

Anonymkode: 9a057...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minibanken er for uttak. Du må inn i din egen fysiske bank og sette pengene inn i en innskyddsbank. Himla upraktisk, spør du meg. 

Anonymkode: add74...fdf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dnb kan du sette inn i en post i butikk-filial.

annen bank må du besøke. Ikke alle banker tar i mot kontantinnskudd lenger, så ring i forkant og hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minibanken er for uttak. Du må inn i din egen fysiske bank og sette pengene inn i en innskyddsbank. Himla upraktisk, spør du meg. 

Anonymkode: add74...fdf

Herregud så stress. Hvorfor kan man ikke bare sette inn cash på en vanlig minibank? Vanlig banker er også stengt på søndager.

Anonymkode: 9a057...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen banker i de store byene som har automater der man kan sette inn penger når som helst, f.eks. DNB på Torget i Trondheim. Den har et eget rom med minibank og pengeveksler i tillegg. Men ellers må du vente til i morgen, ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen banker har minibanker hvor man kan både sette inn og ta ut. Helt genialt :)

Anonymkode: e2029...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sette inn penger der de har bank i butikk. Spiller ingen rolle om man er dnb-kunde eller ikke. 

Anonymkode: 12eee...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo sette inn penger der de har bank i butikk. Spiller ingen rolle om man er dnb-kunde eller ikke. 

Anonymkode: 12eee...603

Du må vel uansett opprette konto i DNB for å kunne bruke det?

Anonymkode: 31712...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må vel uansett opprette konto i DNB for å kunne bruke det?

Anonymkode: 31712...3be

Nei. Faren min har satt innpå penger der, og tatt ut, flere ganger, og han har bare konto i sparebanken.. 

Anonymkode: 12eee...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg sette inn penger? Er det en minibank i banken man må gjøre det i? Har DNB.

Anonymkode: 9a057...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 11.56, AnonymBruker skrev:

Noen banker har minibanker hvor man kan både sette inn og ta ut. Helt genialt :)

Anonymkode: e2029...748

Noen banker har innskuddsautomater, ja. Men her jeg bor er det bare den bankens kunder som kan benytte tjenesten.

Anonymkode: 5c3b5...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.1.2016 at 16.36, AnonymBruker skrev:

Nei. Faren min har satt innpå penger der, og tatt ut, flere ganger, og han har bare konto i sparebanken.. 

Anonymkode: 12eee...603

Blir han ikke da belastet gebyr fra sin egen bank og/ eller DNB i forbindelse med innskudd?

Anonymkode: 5c3b5...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 31.1.2016 at 11.28, AnonymBruker skrev:

Herregud så stress. Hvorfor kan man ikke bare sette inn cash på en vanlig minibank? Vanlig banker er også stengt på søndager.

Anonymkode: 9a057...a24

Noen banker har et døgnåpent rom der det finnes både minibank, innskuddsautomat og pengeveksler. Men kun kunder som har bankkonto med plastkort tilknyttet den bankkontoen i den banken, kan benytte innskuddsautomaten.

Anonymkode: 5c3b5...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg sette inn penger? Er det en minibank i banken man må gjøre det i? Har DNB.

Anonymkode: 9a057...a24

1. dra til kiwi

2. Si til kasserer "bank i butikk" 

da plinger kasserer på ansvarlig som kan bank i butikk. 

3. Ansatt kommer, si "hei, jeg skal sette inn penger på konto" 

tada! Så hjelper ansatt deg videre.

Anonymkode: b402a...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

1. dra til kiwi

2. Si til kasserer "bank i butikk" 

da plinger kasserer på ansvarlig som kan bank i butikk. 

3. Ansatt kommer, si "hei, jeg skal sette inn penger på konto" 

tada! Så hjelper ansatt deg videre.

Anonymkode: b402a...e04

Dvs en butikk som har Post i butikk, for Posten og DNB er samme bank. Ikke gå i hvilken som helst Kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, sofie777 skrev:

Dvs en butikk som har Post i butikk, for Posten og DNB er samme bank. Ikke gå i hvilken som helst Kiwi.

Nope! Jeg har jobbet i to kiwi butikker, hadde verken post i butikk eller lotto, men bank i butikk hadde/HAR vi. Det er en funksjon i kassa.

Anonymkode: b402a...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sofie777 skrev:

Dvs en butikk som har Post i butikk, for Posten og DNB er samme bank. Ikke gå i hvilken som helst Kiwi.

Post i butikk og bank i butikk er ikke det samme. 
Mulig du ikke kan gå på hvilken som helst Kiwi, men det er veldig mange Kiwi-butikker som har bank i butikk, uten at de nødvendigvis har post i butikk. Post i butikk kan man finne i ulike butikkjeder, avhengig av hvem som har vunnet anbudet for tjenesten. (Min lokale Kiwi var begge deler en periode, men så flyttet Posten til Rimi, som ble nedlagt, og nå er Posten på Spar... Kiwi er fremdeles bank i butikk.) 

 

Anonymkode: dbb77...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Post i butikk og bank i butikk er ikke det samme. 
Mulig du ikke kan gå på hvilken som helst Kiwi, men det er veldig mange Kiwi-butikker som har bank i butikk, uten at de nødvendigvis har post i butikk. Post i butikk kan man finne i ulike butikkjeder, avhengig av hvem som har vunnet anbudet for tjenesten. (Min lokale Kiwi var begge deler en periode, men så flyttet Posten til Rimi, som ble nedlagt, og nå er Posten på Spar... Kiwi er fremdeles bank i butikk.) 

 

Anonymkode: dbb77...041

Ok ok ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en posten butikk nærme meg. Hvis jeg går til posten, kan de sette inn penger inn i banken for meg da?

Anonymkode: 9a057...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...