Gå til innhold

Bekymret!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Genevieve
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betente lymfekjertler? Lymfesustemet er som et blodåreløp under huden. Får du betennelse i en lymfekjertel er det ikke mulig å tømme en lymfekjertel. Det vil heller ikke stoppe på en lymfekjertel. Lymfesystemet er i tillegg kroppens "rensesystem" så blir lymfen betent så er pasienten ille ute, neppe oppegående men syk og sykehusinnlagt. Min bestemte mening er at du må lære deg litt anatomi og fysiologi samt sykdomslære. Da slipper vi at du skremmer vettet av folk med sludder og sykdommer hinsides en hver fornuft. 

Anonymkode: d9b62...2eb

Jøss så koselig svar. Har selv hatt en betent lymfekjertel, hvordan forklarer du det da siden du mener det må spre seg og man må bli sykehusinnlagt? Takk for infoen, jeg lærte absolutt ikke noe nytt. Virker som det er du som ikke har peiling her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du lege?

Er det da feil dette som står om betente lymfeknuter http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/mage-tarm/betente-lymfeknuter-i-bukhulen-2222.html

Hva er forskjellen på lymfeknute og lymfekjertel, eller er det det samme?

Anonymkode: cd177...930

Jeg har lest reglene for bruk av dette forumet. Det er regelbrudd å oppgi om man er helseperesonell her inne. 

Det du viser til i lenken din, viser hvorfor folk flest skal holde seg unna google i spørsmål knyttet til helse. 

Anonymkode: d9b62...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har kontaktet lege :) 

kan være hovne lymfeknuter, men siden du får farge på dem blir jeg litt nysgjerrig. Blir de blåflekkfarget? 

Uansett må du nevne det til legen, regner med legen har et klokt svar til deg :) forhåpentligvis en positivt svar

Anonymkode: 63841...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...