Gå til innhold

Har alle jenter datet "pappagutter" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte tenke meg om og ja, det har jeg faktisk :fnise: Varte ikke så lenge, da han var utrolig umoden, men vi hadde det gøy da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, oppholder meg ikke i miljøer der det finnes slike.  Og hadde noen av dem krysset min vei hadde det nok ingen av oss vært interessert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvokst nesten Oslo Vest og har aldri vært tiltrukket av slike menn. Tvert i mot er de faktisk frastøtende. Jeg har de rundt meg hele dagen og ikke en eneste en er noe for meg. 

Gi meg heller en Mann!! 

Anonymkode: 2fc6d...5b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.1.2016 at 18.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr fra "beste vest" i Oslo. Han ville nok ikke omtalt seg selv som pappagutt, men i mine øyne (som er oppvokst i Groruddalen) så var (og er) han det. Han var vant til å få alt han ville ha gjennom hele barndommen og dette merket man godt i oppførselen hans til tider. For min del så ble det så kvalmt at jeg måtte avvise han til slutt.. Det var verst når vi var sammen med hans vennegjeng, da var de så blærete og fæle å høre på at jeg holdt på å brekke meg. Han var også veldig negativ til mine venner, fordi ikke alle gikk på høyere utdanning (alle i hans vennekrets gikk medisinstudiet, jus eller på finans på BI). Aldri igjen om jeg dater en slik fyr :dry:

Anonymkode: 55d75...e57

Det høres for meg ut som du tok deg litt vann over hodet. Det høres mer ut som du ikke taklet den høye kravene enn at de var så fryktelig blærete. Er du sikker på at det ikke var noe mer i retning av mindreverdighetskomplekser? ;) 

Anonymkode: 966e8...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres for meg ut som du tok deg litt vann over hodet. Det høres mer ut som du ikke taklet den høye kravene enn at de var så fryktelig blærete. Er du sikker på at det ikke var noe mer i retning av mindreverdighetskomplekser? ;) 

Anonymkode: 966e8...23a

Haha. Du aner ikke hvordan disse klysene oppfører seg. De er nedlatende og de føler seg ofte bedre når de ser ned på andre. De tror de har høyere verdi enn vanlige folk. Det er så lavmål. 

Hilsen en med høyere utdannelse og en god jobb innen finans, men som heller bryr seg om mennesker kontra materielle verdier. 

Anonymkode: 2fc6d...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri vært interessert i en pappagutt, ikke min type mann.

Anonymkode: 70d52...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ja, en del av dem har vist interesse til meg.. Snakker kun om hvor mye inntekt kompisen har, de fete festene som ligger kun i vest, kommenterer klestilen min -.- bla bla..... 

 

Turn off

Anonymkode: c9585...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsj, pappagutter. Så uglamorøst. Foretrekker snekkere, vaktmestere og sånt jeg. Heller en jordnær mann enn en sånn "pæppæææ, takk for at du solgte aksjene mine". Dessverre jobber jeg med mange sånne. 

Anonymkode: 8b766...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri gjort det. Klarer ikke å bli tiltrukket av en mann, når han er mer feminin enn meg

Anonymkode: f9df7...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjæresten min er typisk pappagutt fra beste vest. Men nå er jeg vel enda verre selv på den måten så vi går godt sammen🙈

Anonymkode: 56fac...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres for meg ut som du tok deg litt vann over hodet. Det høres mer ut som du ikke taklet den høye kravene enn at de var så fryktelig blærete. Er du sikker på at det ikke var noe mer i retning av mindreverdighetskomplekser? ;) 

Anonymkode: 966e8...23a

Haha huff :) nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg går på jus selv, hvis det var det du siktet til. Men jeg har mange gode venner, barndomsvenner, som ikke har utdannelse/valgt en annen vei, og det syntes jeg faktisk er helt greit. Alle kan ikke bli leger. Og jeg syntes det er kvalmt å gå rundt å se ned på folk fordi de satser på noe annet enn det de selv gjør.

Vann over hodet? Himmel og hav.

Anonymkode: 55d75...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har møtt noen, men aldri falt for slike menn.

Har heller ikke til vanlig oppsøkt utesteder denne typen menn frekventerer.

Endret av Betty Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Datet og datet, jeg liker dem dersom de har noe(les: en del) selvironi :) 

Ikke meningen å spore av, men hva kalles det når man skriver slik som du gjorde her, har det et navn? :) 

Anonymkode: 67558...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meningen å spore av, men hva kalles det når man skriver slik som du gjorde her, har det et navn? :) 

Anonymkode: 67558...416

Har ingen anelse, men mulig at du finner noe dersom du googler litt rundt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æææsj, pappagutter. Så uglamorøst. Foretrekker snekkere, vaktmestere og sånt jeg. Heller en jordnær mann enn en sånn "pæppæææ, takk for at du solgte aksjene mine". Dessverre jobber jeg med mange sånne. 

Anonymkode: 8b766...aed

Vet du hva glamorøst betyr?

Anonymkode: cf634...b23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest lisemm

Hater arvinger, og typiske finansgutter. Ikke faen om jeg skal bli utstillingsdukken til en pappagutt.

Liker ekte og genuine som har møtt litt motgang i livet. Intelligens og empati tenner meg. Skylapper, fasade og et stort pengefokus er fullstendig turn-off.

Endret av lisemm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...