Gå til innhold

Har alle jenter datet "pappagutter" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som de fleste jenter på et eller annet tidspunkt dater en typisk pappagutt. Tenker da at de drar på typisk "vestkantutesteder" og pynter seg svært mye, gjerne sandfarget frakk og masse voks i håret. De er gjerne svært opptatte av penger og er lenger på høyresiden enn dere selv.

Hvorfor tiltrekkes dere av disse mennene?

Anonymkode: 36503...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New Girl

Aldri datet en sånn og heller ikke vært tiltrukket av den typen. Men man har jo ulike preferanser så det er vel ikke så rart at noen finner de tiltrekkende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har vært kjæreste med en skikkelig mammagutt, og det var forferdelig. Han gjorde alt hun sa og hadde ikke noen ryggrad what so ever. Helt ute av stand til å ta selvstendige valg. Synes pappagutter kan være ekstremt morsomme å henge med av en eller annen grunn, de er hvertfall ikke noe kjedelige. Lager masse drama og har de morsomste festene. Ikke noe kjærestemateriale da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gjort det. 

Men vi bor ikke alle i Oslo 

Anonymkode: f2ae1...8a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri gjort det. Det er nok du som beveger deg i et spesielt miljø.

Anonymkode: b8f7e...24e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Genevieve skrev:

Neei, sandfarget frakk er liksom ikke min greie :laugh:

Noen av dem har jo vaffeljakke isteden.

Anonymkode: 3817a...e3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dem har jo vaffeljakke isteden.

Anonymkode: 3817a...e3a

Ja det er ikke jakka jeg i så fall dater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg heldigvis aldri gjort. Men så har jeg heller aldri bodd i oslo heller :) 

Anonymkode: 06c82...357

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr fra "beste vest" i Oslo. Han ville nok ikke omtalt seg selv som pappagutt, men i mine øyne (som er oppvokst i Groruddalen) så var (og er) han det. Han var vant til å få alt han ville ha gjennom hele barndommen og dette merket man godt i oppførselen hans til tider. For min del så ble det så kvalmt at jeg måtte avvise han til slutt.. Det var verst når vi var sammen med hans vennegjeng, da var de så blærete og fæle å høre på at jeg holdt på å brekke meg. Han var også veldig negativ til mine venner, fordi ikke alle gikk på høyere utdanning (alle i hans vennekrets gikk medisinstudiet, jus eller på finans på BI). Aldri igjen om jeg dater en slik fyr :dry:

Anonymkode: 55d75...e57

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og nei. Oppvokst på vestkanten selv så har vel stort sett datet folk fra vestkanten i Oslo. Ikke folk som har vært blærete eller ubehagelige selvsagt. Holdt meg til de omsorgsfulle skoleflinke typene med ambisjoner og arbeidmoral.

Anonymkode: ec8e4...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tendens til å tiltrekke meg "pappagutter". Det er selvsagt ikke dem av verste sort, men de har som regel multimillionærer til foreldre/tjener flere millioner, vestkantstil i de dyreste merkeklærne og drar på flere ferier i året til de typiske it-stedene på yacht. Jeg kommer fra et lutfattig hjem (noen ganger hadde vi ikke råd til mat engang, og huset brant ned) og vanker overhodet ikke i pappagutt-kretsene, så for meg har det vært et stort mysterium at det alltid er DE som svermer rundt meg - jeg vil i utgangspunktet ikke ha dem, men virker de kule, kan jeg gi det en sjanse. Som regel blir det ikke mer enn en date, men fallt skikkelig for en, og vi var sammen i to år, og det gikk bare bra. Men han var veldig godhjertet, da!

Anonymkode: d2973...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "datet" en pappagutt, men han var ikke rik da, men vant med at faren ordnet opp. Ble skitlei at han ikke løsrev seg fra den autoritære faren og begynte å ordne ting selv og kuttet ham ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en tendens til å tiltrekke meg "pappagutter". Det er selvsagt ikke dem av verste sort, men de har som regel multimillionærer til foreldre/tjener flere millioner, vestkantstil i de dyreste merkeklærne og drar på flere ferier i året til de typiske it-stedene på yacht. Jeg kommer fra et lutfattig hjem (noen ganger hadde vi ikke råd til mat engang, og huset brant ned) og vanker overhodet ikke i pappagutt-kretsene, så for meg har det vært et stort mysterium at det alltid er DE som svermer rundt meg - jeg vil i utgangspunktet ikke ha dem, men virker de kule, kan jeg gi det en sjanse. Som regel blir det ikke mer enn en date, men fallt skikkelig for en, og vi var sammen i to år, og det gikk bare bra. Men han var veldig godhjertet, da!

Anonymkode: d2973...7ec

Haha :fnise: Jeg som skrev litt over her, jeg er også sånn som tiltrekker meg sånne ordentlige vestkantgutter, til tross for at jeg selv er en skikkelig østkantjente hvor vi aldri hadde god råd i barndommen min osv. Skjønner ikke greia. Gutter fra samme områder som meg/med samme bakgrunn enser meg nesten ikke, men gutta fra beste vest er helt på.. Jeg går med H&M klær og er ikke spesielt fin i stilen.

Anonymkode: 55d75...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri gjort og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Det er absolutt ikke min type.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri gjort det. Tror knapt jeg kjenner noen sånne.

Anonymkode: 51066...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...