Gå til innhold

Yoghurt i vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har smurt skjeden med naturell yoghurt for bedre lukt nedentil?

Hjelper dette? Og blir det ekkelt inni der eller "går yoghurten bort" fort?

Anonymkode: 32e68...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neinei nei! Brul heller vagetorier fra apoteket. Leste på nett at yogurt inni kjeden er fyfy...utsiden ja.

Anonymkode: 3b185...f8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det fra tid til annen for å opprettholde balansen. Det blir ikke noe mer eller mindre ekkelt eller rennere senere ut enn sæd. Bare å presse det ut igjen :erter: Yoghurt på tampong fungerer også, mindre søl.

Anonymkode: dad20...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke matvarer hører hjemme i underlivet mitt...ser for meg klumper av slimete hvit utflod i dager etterpå.:haar:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om å putte det inni, men har hørt at folk smører det på bind.

Anonymkode: e3cfe...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neinei nei! Brul heller vagetorier fra apoteket. Leste på nett at yogurt inni kjeden er fyfy...utsiden ja.

Anonymkode: 3b185...f8b

Ikke enig.

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article912312.ece

"Og syns du at underlivet lukter ekkelt, ja da kan ifølge gynekologen ta saken i egne hender og sprøyte nettopp yoghurt opp i skjeden for å få tilbake balansen i underlivet. - Bruk for eksempel en pipett og sprut inn litt naturell yoghurt, da vil det behandle ubalansen siden melkesyrebakterier dreper andre bakterier. Før i tiden brukte man gjerne rømme på åpne sår som ikke ville gro, av samme hensikt; fordi rømme inneholder melkesyrebakterier, sier opplyser Ekgren."

Anonymkode: dad20...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neinei nei! Brul heller vagetorier fra apoteket. Leste på nett at yogurt inni kjeden er fyfy...utsiden ja.

Anonymkode: 3b185...f8b

Kan være enig, å smøre kjeder med yoghurt høres dumt ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er positivt å smøre utenpå vaginaen å?

 

-ts

Anonymkode: 32e68...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker det fra tid til annen for å opprettholde balansen. Det blir ikke noe mer eller mindre ekkelt eller rennere senere ut enn sæd. Bare å presse det ut igjen :erter: Yoghurt på tampong fungerer også, mindre søl.

Anonymkode: dad20...6c3

Er det lurt å bruke tampong (med yoghurt) selv om man ikke har mensen da?

Anonymkode: 32e68...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Hvorfor kan du ikke bare bruke multigyn actigel eller den derre andre geleen som man får kjøpt på apoteket? Jeg bruker det ca annenhver dag og jeg som før hadde soppinfeksjon hele tiden og gikk på sånne tablettkurer i månedsvis har ikke hatt soppinfeksjon på sånn 3 år etter jeg begynte med det. Jeg har prøvd alt av kjerringråd fra eddik til hvitløk til yoghurt, men det er bare det fra apoteket som virkelig funker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sukkerbit skrev:

Hvorfor kan du ikke bare bruke multigyn actigel eller den derre andre geleen som man får kjøpt på apoteket? Jeg bruker det ca annenhver dag og jeg som før hadde soppinfeksjon hele tiden og gikk på sånne tablettkurer i månedsvis har ikke hatt soppinfeksjon på sånn 3 år etter jeg begynte med det. Jeg har prøvd alt av kjerringråd fra eddik til hvitløk til yoghurt, men det er bare det fra apoteket som virkelig funker. 

Hjelper den på lukt altså?

Akkurat nå har jeg bare naturell yoghurt tilgjengelig, derfor jeg spør.

Anonymkode: 32e68...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Rootz skrev:

Kvinnfolk blir sur i fitta:dry:
Jeg er takknemlig for å ha pikk:P

Haha, men har dere mye i mot det da?

Finnes pikker som ikke smaker særlig godt heller, vil jeg si ;)

Anonymkode: 32e68...960

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lurt å bruke tampong (med yoghurt) selv om man ikke har mensen da?

Anonymkode: 32e68...960

En tampong fuktet med yoghurt skal ikke skade slimhinnene. Jeg lar den heller ikke sitte i timesvis.

15 minutter siden, Sukkerbit skrev:

Hvorfor kan du ikke bare bruke multigyn actigel eller den derre andre geleen som man får kjøpt på apoteket? Jeg bruker det ca annenhver dag og jeg som før hadde soppinfeksjon hele tiden og gikk på sånne tablettkurer i månedsvis har ikke hatt soppinfeksjon på sånn 3 år etter jeg begynte med det. Jeg har prøvd alt av kjerringråd fra eddik til hvitløk til yoghurt, men det er bare det fra apoteket som virkelig funker. 

Jeg tviler ikke på at dette fungerer, men blir det ikke veldig dyrt i lengden da?

En tube på 50 ml koster ca 200 kr og hvis du bruker det annenhver dag så blir det vel fort flere tuber i måneden? Eller bruker du bare bittelitt av gangen slik at en tube rekker lenge?

Anonymkode: dad20...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rootz skrev:

Kvinnfolk blir sur i fitta:dry:
Jeg er takknemlig for å ha pikk:P

Er du 17 eller? :fnise:  Pikk lukter ikke alltid roser det heller. Kukost er ikke blant mine favorittoster hvertfall :spy:

Anonymkode: dad20...6c3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Rootz skrev:

Kvinnfolk blir sur i fitta:dry:
Jeg er takknemlig for å ha pikk:P

Du har åpenbart aldri sugd kuk :ler: 

Anonymkode: 01493...e77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du 17 eller? :fnise:  Pikk lukter ikke alltid roser det heller. Kukost er ikke blant mine favorittoster hvertfall :spy:

Anonymkode: dad20...6c3

Haha hva har alderen 17 med det og gjøre?

Anonymkode: 32e68...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha hva har alderen 17 med det og gjøre?

Anonymkode: 32e68...960

ups, trodde du siterte noe annet

Anonymkode: 32e68...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tampong fuktet med yoghurt skal ikke skade slimhinnene. Jeg lar den heller ikke sitte i timesvis.

Jeg tviler ikke på at dette fungerer, men blir det ikke veldig dyrt i lengden da?

En tube på 50 ml koster ca 200 kr og hvis du bruker det annenhver dag så blir det vel fort flere tuber i måneden? Eller bruker du bare bittelitt av gangen slik at en tube rekker lenge?

Anonymkode: dad20...6c3

Det er da ikke vits å bruke mye om gangen. Det holder med en tube i måneden med meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...