Gå til innhold

Hvor kjøpe ørepropper eller tips til alternativ istedenfor ørepropper som kan beskytte hørsel på konserter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner å høre piping i ørene oftere nå enn før, så nå vil jeg begynne med ørepropper eller alternativ til annen beskyttelse for hørselen, på konserter.

hvor får man kjøpt ørepropper?

tips til alternativ istedenfor ørepropper? Skal på konsert både i kveld og i morgen, har ingen mulighet for å kjøpe meg noe iløpet av helgen. Så er det noen tips til noe jeg kan bruke som kanskje er å finne i hjemmet?

kan skumgummi brukes som beskyttelse for hørselen?

Anonymkode: 7ad93...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du får kjøpt det på en del butikker de selger byggevarer og verktøy.  Tror også de har det på felleskjøpet og muligens hos Clas Ohlson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de ikke pliktige til å dele ut slikt? Røde kors eller lignende har hatt stasjoner eller personale som deler ut på alle konserter jeg har vært på iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takker for svar. Har funnet på nett at det hvertfall kan kjøpes på Biltema og Clas Ohlson. 

Vet ikke om de er pliktige, har aldri spurt, sett etter eller lagt merke til noe. Har du bare vært på konserter med Røde Kors til stede? Eller på vanlige utesteder også? Jeg er "aldri" på konserter hvor Røde kors er til stede, bare en veldig sjelden gang, av de er det noen få ganger jeg har sett at dem enten selger eller deler ut. Men det kan ha vært flere tilfeller, jeg har som sagt aldri sett etter.

ts

Anonymkode: 7ad93...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er de orange du får på apoteket. Ikke de gule. De orange fåes i gjennomsiktig plasteske, så du kan se de igjennom. Myke, lette å forme, og jeg synes de beskytter best. Bruker de på konserter og når jeg skal sove under støy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 02/02/2016 at 1.17, Tamsi skrev:

Er de ikke pliktige til å dele ut slikt? Røde kors eller lignende har hatt stasjoner eller personale som deler ut på alle konserter jeg har vært på iallfall. 

Jeg har alltid fått tak i det i barer etc på konserter. Men det er av de gule harde typene som egentlig ikke fungerer så bra for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrum Scene ga ut oransje på søndag, funket som bare det 👍🏼

Anonymkode: f88aa...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...