Gå til innhold

Sex med 24 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en som er veldig tent på meg og vil at vi skal ha sex og jeg har jævla lyst selv også. Problemet er at jeg er 42 og han er 24. Er det sykt om jeg dater han , har sex med han og finner på ting med han `? Han har mast og mast om både date og å finne på ting sammen

Jeg frykter at jeg blir dømt pga jeg er så mye eldre...

 

Ville dere sett ned på meg ?

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en som er veldig tent på meg og vil at vi skal ha sex og jeg har jævla lyst selv også. Problemet er at jeg er 42 og han er 24. Er det sykt om jeg dater han , har sex med han og finner på ting med han `? Han har mast og mast om både date og å finne på ting sammen

Jeg frykter at jeg blir dømt pga jeg er så mye eldre...

 

Ville dere sett ned på meg ?

Anonymkode: 471c9...cdb

Du kan bare bli dømt av de som vet om dette...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en som er veldig tent på meg og vil at vi skal ha sex og jeg har jævla lyst selv også. Problemet er at jeg er 42 og han er 24. Er det sykt om jeg dater han , har sex med han og finner på ting med han `? Han har mast og mast om både date og å finne på ting sammen

Jeg frykter at jeg blir dømt pga jeg er så mye eldre...

 

Ville dere sett ned på meg ?

Anonymkode: 471c9...cdb

Hei! Neida, i hvertfall er dem utrolig trangsynte. Hvis du vil og han vil, er det jo bare å gjøre det. Han har utholdenhet og klarer flere orgasmer og du er erfaren og vet hva du vil. Som par er det da heller ikke noe problem.  24 er ikke spesielt ungt og han er godt voksen. Du er bare 42 og voksen, men allikevel ung. Nei vil dere, hvem bør bry seg, sier nå jeg da:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og kos dere. Gi faen i hva andre mener. Jeg har også sex med 40 åringer og hun eldste var nærmere 50 år. Selv er jeg 26. Det er mye bedre å stole på dere i 40 års alderen og villere i senga også ;) Nyt livet og hverandre uansett alder sier nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 24, ikke 16. Han er gammel nok til å ta slike avgjørelser selv, du har ikke noe moralsk ansvar her :P

Om du er redd for å bli dømt, så hold det hemmelig :):) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en voksen mann, selvsagt kan du ha sex med ham. Men jeg ville ikke hatt forhåpninger om at det skulle bli noe mer enn det.

Og så skjønner jeg ikke hvorfor andre må vite om det overhodet?

Anonymkode: f9d09...13b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om de som eventuelt ville dømt deg. Kjenner til flere forhold med den aldersforskjellen der, og så lenge dere to har det fint sammen så er det det som betyr noe ikke hva andre skulle tro og mene :)

Anonymkode: 73007...aa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 42 selv og har hatt sex med flere som er i 20 årene. Noen vil dømme deg, andre gir en lang dag i det.
Jeg synes ikke hva andre sier er så viktig, om du har lyst så har du lov. Fordommer vil du møte nesten uansett hva du gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en som er veldig tent på meg og vil at vi skal ha sex og jeg har jævla lyst selv også. Problemet er at jeg er 42 og han er 24. Er det sykt om jeg dater han , har sex med han og finner på ting med han `? Han har mast og mast om både date og å finne på ting sammen

Jeg frykter at jeg blir dømt pga jeg er så mye eldre...

 

Ville dere sett ned på meg ?

Anonymkode: 471c9...cdb

Ingen ville sagt noe hvis det var en 42 årig mann som datet og pulte en 24 årig kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Ingen ville sagt noe hvis det var en 42 årig mann som datet og pulte en 24 årig kvinne.

Nettopp!! TS må bare ha sex med en på 24, jeg ser ikke noe problem med det i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det generelt er fint å ha sex med 24-åringer, uansett kjønn :P

De er voksne nok til å ta vare på seg selv.

Kvinne 35

Anonymkode: 8c35d...ca6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Så utrolig lite dømmende dere er  og så snille. Trodde jeg kom til å bli dømt nordenom og ned :fnise:

Jeg bare frykter om vi går ut og spiser at folk ser vi henger sammen, Var mer det jeg tenkte, siden han vil vi skal det .

Og at han henter meg med bilen sin, har unger på hans alder

 

Ville dere tenkt negativt om ei 42 år gammel dame henger med en på 24 og at hun ikke var moren hans?

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på :) Liker selv best de eldre og er 26 selv. Dere er mer erfarne og vet hva dere vil og dere er trygge på egen kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst så har du lov. 

 

Det jeg ikke skjønner er hvordan noen kan ha lyst på noen som er på alder med egne barn. Der stopper det i mitt hode. Og hvordan vil egne barn reagere om de ser dere sammen? Mine hadde tiltet tror jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter
14 timer siden, O.G. skrev:

Ingen ville sagt noe hvis det var en 42 årig mann som datet og pulte en 24 årig kvinne.

 

Selvfølgelig ville det blitt bråk av det. Det er der den grove urettferdige forskjellen på sex mellom kjønnene ligger. Dersom en mann på 45-50 ligger med en på 24-26år, vil det hagle med skjellsord som pedofil/barnerov/perverse gris, etter han.

 

Dette vet du likegodt som meg....

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, seksualiserte kommentarer, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, HarryDotter skrev:

 

Selvfølgelig ville det blitt bråk av det. Det er der den grove urettferdige forskjellen på sex mellom kjønnene ligger. Dersom en mann på 45-50 ligger med en på 24-26år, vil det hagle med skjellsord som pedofil/barnerov/perverse gris, etter han.

 

Dette vet du likegodt som meg....

Vel, men hvordan kan det ha seg at de fleste menn mellom 45-50 ikke får unge kvinner til å ligge med seg, tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...