Gå til innhold

Canal Digital - fjerner TV-kanaler ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TV 2 Sumo + D Play = under 2 000 kroner i året. Dermed slippet man NRK-lisen (på over 2 500 kroner) eller andre dyre kanal-pakker.

Anonymkode: 5bd07...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at det er to parter i denne saken da. Virker som de aller fleste som blir irriterte legger all skyld på Canal Digital...

Anonymkode: b906f...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som snakker om at vi betaler i dyre dommer hva betaler dere? Jeg har grunnpakken til CD gjennom borettslaget og betaler 25 kr i måneden. Det er jo ganske rimelig.

Anonymkode: df135...cd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns faktisk det er på sin plass å finne en ny leverandør. Syns CD har litt godt av å kjenne på kroppen hva dårlig kundebehandling medfører. Dette er vel mest en prinsippsak for de fleste vil jeg tro. Hadde folk vært strålende fornøyd med CD fra før hadde neppe noen dager uten tvNorge fått de til å si opp avtalen. 

Anonymkode: 3ee99...b56

Hvis folk var misfornøyde før dette så hadde de vel sagt opp allerede da..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de som jobber med kundeservice hos CD er stressa om dagen. Men jeg lover på tro og ære at jeg var hyggelig og avslo pent alle tilbud om å fortsette som kunde. "Nei, takk, vi vil gjerne bare avslutte."

Javel!!! Så slengte han på røret. Og det var etter 3 telefonsamtalen om å få avslutte abb. Fikk iallefall ikke lyst til å komme tilbake. Nei.

Anonymkode: e6531...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som snakker om at vi betaler i dyre dommer hva betaler dere? Jeg har grunnpakken til CD gjennom borettslaget og betaler 25 kr i måneden. Det er jo ganske rimelig.

Anonymkode: df135...cd0

Nei, hovedregningen får brl, ikke sluttbrukeren.

Internett og tv pakke koster standard rundt 300 kr som du betaler i husleien din i brl.

Anonymkode: 52c45...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hovedregningen får brl, ikke sluttbrukeren.

Internett og tv pakke koster standard rundt 300 kr som du betaler i husleien din i brl.

Anonymkode: 52c45...597

Jeg betaler ikke for TV-en gjennom husleien, men får egen faktura på 25 kr. Borettslaget betaler ingenting. 

Anonymkode: df135...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at de som jobber med kundeservice hos CD er stressa om dagen. Men jeg lover på tro og ære at jeg var hyggelig og avslo pent alle tilbud om å fortsette som kunde. "Nei, takk, vi vil gjerne bare avslutte."

Javel!!! Så slengte han på røret. Og det var etter 3 telefonsamtalen om å få avslutte abb. Fikk iallefall ikke lyst til å komme tilbake. Nei.

Anonymkode: e6531...69c

Da burde du jo ringe opp igjen og be om å få snakke med en teamleder eller sende en mail med klage(for å si opp må du snakke med riktig avdeling, men klage kan du gjøre til hvilken som helst avdeling, regner med at det er mindre kø på f.eks faktura eller bestilling). Vet ikke hvordan det er der nå, men slike ting ble tatt veldig alvorlig før ihvertfall. Det fikk konsekvenser for kundebehandlern. Og jeg vet heller ikke hva slags system de bruker i dag, men når jeg var der så hadde systemet en lei tendens til å avslutte samtalene av seg selv. Da var policyen å ringe tilbake så kjapt som overhodet mulig(om vi hadde nr til kunden selvfølgelig), men med stor pågang så får man stort sett ny samtale før man rekker å ringe opp igjen.

Anonymkode: 4ac31...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir TVen skrudd av merker jeg, ekstremt lite å se på, å vi gidder ikke sitte å se på bare fjas, så her går tiden i brettspill, prating eller spill på tven, haha!

Noe tidsfordriv må man jo ha😄

Anonymkode: df9b4...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler ikke for TV-en gjennom husleien, men får egen faktura på 25 kr. Borettslaget betaler ingenting. 

Anonymkode: df135...cd0

Jeg tror ikke du har sjekket regnskapet til borettslaget ditt så nøye. CD gir ikke bort grunnpakken for 25 kr:P

Anonymkode: 52c45...597

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som snakker om at vi betaler i dyre dommer hva betaler dere? Jeg har grunnpakken til CD gjennom borettslaget og betaler 25 kr i måneden. Det er jo ganske rimelig.

Anonymkode: df135...cd0

Her betaler vi rundt 800 kr i mnd, ikke alle har tv gjennom borettslaget.

Anonymkode: 14f01...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. februar 2016 at 22.42, AnonymBruker skrev:

Her blir TVen skrudd av merker jeg, ekstremt lite å se på, å vi gidder ikke sitte å se på bare fjas, så her går tiden i brettspill, prating eller spill på tven, haha!

Noe tidsfordriv må man jo ha😄

Anonymkode: df9b4...eb1

Høres trivelig ut. 

Bedre enn å stirre på skjermen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2016 at 16.52, AnonymBruker skrev:

Husk at det er to parter i denne saken da. Virker som de aller fleste som blir irriterte legger all skyld på Canal Digital...

Anonymkode: b906f...a5c

Det er jo ikke så rart, siden det er Canal Digital som sender oss regning på et produkt vi ikke får.

Anonymkode: c8768...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎06‎.‎02‎.‎2016 at 8.14, LiseTV skrev:

Skal vi forsatt betale det samme?

 Kanskje det er mulig å få avslag i prisen, dersom heile denne situasjonen drar ut veldig lenge ?

Anonymkode: 5bd07...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Oppdatering: Jeg har hørt at heile denne situasjonen nå skal være løst?

 

Anonymkode: 5bd07...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 Oppdatering: Jeg har hørt at heile denne situasjonen nå skal være løst?

 

Anonymkode: 5bd07...3a1

Ja, jeg har hvertfall fått tilbake alle kanalene. På VG står det at de kom tilbake klokken 9 i morges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost

Hehe, hele denne feiden og måten kundene reagerte på (Spesielt på FaceBook) var rett og slett komitragisk... :fnise: Folk på 70 år som roper og banner til Canal Digital fordi de ikke får sett Helt Perfekt ;P Og alle de som plapret om at de hadde krav på å ikke betale og så plutselig var kanalene tilbake, jeg kan tenke meg de følte seg dumme :fnise:

Endret av Dr. Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...