Gå til innhold

Canal Digital - fjerner TV-kanaler ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 minutter siden, prt90 skrev:

Håper Discovery dropper Canal Digital og heller går til Netflix :)

Det tror jeg ikke du er den eneste som gjør. Dette er jo en gavepakke fra Canal Digital til alle streamingtjenestene som allerede har spist en stor del av tv-tiden vår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor har satt opp prisen til kundene med 30%, uten at Discovery har økt prisene til Telenor. Det viktigste for Telenor at kunden betaler minst mulig, så det er brudd i forhandlingene for å "beskytte" kunden.

Jeg ser ikke logikken til Telenor :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, SillyFlamingo skrev:

Telenor har satt opp prisen til kundene med 30%, uten at Discovery har økt prisene til Telenor. Det viktigste for Telenor at kunden betaler minst mulig, så det er brudd i forhandlingene for å "beskytte" kunden.

Jeg ser ikke logikken til Telenor :vetikke:

Et sted måtte de vel hente inn pengene de trengte for å betale de rette folkene for å få lisenser I diverse ex-sovjetrepublikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Er det fremdeles mulig å se Discovery, TV Norge og andre kanaler hos D Play?

 Eller har disse TV-kanalene forsvunnet derfra, også ?

Anonymkode: 5bd07...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om en pris tilsvarende en kaffikopp per kunde på ett år.

Skam

Send inn protester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kaffikopp ja, canal digital økte prisen for 2 mnd siden og så skal discovery ha enda mer det vil si at abb. mitt vil øke enda mer pr måned. 

Nå har jeg akkurat betalt for 3mnd forbruk og så får jeg beskjed via avisene at jeg ikke får tvnorge+fem osv. hva faen skal jeg gjøre med det? 1 mnd oppsigelsestid og tape 2 mnd forbruk? syns dette er så dårlig gjort av canal digital at jeg skal faen meg bytte det kan du faen meg være sikker på 

Anonymkode: 74d26...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en kaffikopp ja, canal digital økte prisen for 2 mnd siden og så skal discovery ha enda mer det vil si at abb. mitt vil øke enda mer pr måned. 

Nå har jeg akkurat betalt for 3mnd forbruk og så får jeg beskjed via avisene at jeg ikke får tvnorge+fem osv. hva faen skal jeg gjøre med det? 1 mnd oppsigelsestid og tape 2 mnd forbruk? syns dette er så dårlig gjort av canal digital at jeg skal faen meg bytte det kan du faen meg være sikker på 

Anonymkode: 74d26...6c0

CD sier nå at alle får si opp, uavhengig av bindingstiden de har. Jeg sitter i tlf kø, er snart friiiiiiiii!

Anonymkode: e6531...69c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Er det fremdeles mulig å se Discovery, TV Norge og andre kanaler hos D Play?

 Eller har disse TV-kanalene forsvunnet derfra, også ?

Anonymkode: 5bd07...3a1

DPlay fungerer, det er ikke Canal Digital. 

Edit; DPlay er jo Discoverys egen løsning, selvsagt fjerner de ikke sine egne kanaler. 

Endret av FantasDick
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter og løpende...kommer ikke igjennom. CD har en klausul som sier man kan ikke si opp abb andre plasser enn gjennom teledonkontakt. Smart at de ikke tar telefonen da...selv om jeg vet at det er mange som ringer i dag, men 35 minutter....djiz.

Anonymkode: e6531...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forbrukerne blir lurt. Å kjøpe pakker med kanaler er meningsløst dyrt.

Hvorfor kan man ikke bare shoppe enkeltkanaler slik at man blir kvitt dette tullet?

Hvorfor trenger man CD eller GET som et fordyrende ledd når alt man trenger er en internettlinje og mulighet til å kjøpe seg live streaming tv ala NETFLIX o.l. Da slipper man også NRK lisens straffen.

 

Anonymkode: 52c45...597

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, OnFire skrev:

Haha! Litt usikker på om du fleiper eller ikke. Høres ut som skikkelig søppel-TV :laugh:

Useriøs beskjed Canal Digital har lagt ut istedenfor disse kanalene. De må jo skrive at de ikke har kommet til enighet om en avtale, og ikke bare gi Discovery skylden for dette.

Haha fleiper ikke 😂 Søppel-tv ❤❤ haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hva går dere over til dere som sier opp CD?

Anonymkode: 74d26...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.1.2016 at 11.22, Sitronmelis skrev:

Håper ikke dette skjer! Da blir jeg forbanna!!! 😠

Det har skjedd. Vi ser for det meste på Discovery, så nå blir det ingen tv-titting på oss.

Kanskje like godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg alltid hatt problemer med Anal Digital og synes de er en haug ubrukelige idioter, så overrasker meg ikke at se mister disse kanalene nå. Abo står ikke på meg, så for meg er det likegyldig hva vi gjør. Ikke bryr jeg meg om kanalene som er vekk heller, så jaja..  Jeg overlever. Håper dog at Anal Digital ikke gjør det! Karma er en bitch :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva går dere over til dere som sier opp CD?

Anonymkode: 74d26...6c0

Netflix, HBO, nett TV, nedlasting.

Anonymkode: e6531...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...