Gå til innhold

Canal Digital - fjerner TV-kanaler ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Jeg har hørt at Canal Digital  muligens skal fjerne noen av TV-kanalene sine snart.

 Hva slags TV-kanaler er det egentlig snakk om, at skal forsvinne ?

Anonymkode: 5bd07...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, slik jeg har forstått det vil de som har Canal Digital eller Viasat miste TV Norge og Discovery-kanaler etter 31. januar. i tillegg til TV Norge er det jo TLC, Fem, Max + noen til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, fresia skrev:

hmm, slik jeg har forstått det vil de som har Canal Digital eller Viasat miste TV Norge og Discovery-kanaler etter 31. januar. i tillegg til TV Norge er det jo TLC, Fem, Max + noen til..

 Er det fremdeles mulig å få sett TV Norge, FEM, VOX og slike ting dersom man har D Play ?

 Eller forsvinner disse TV-kanalene overalt ?

Anonymkode: 5bd07...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skjer dette egentlig?

Anonymkode: c32a6...713

Penger.

Discovery Network har visst økt prisene ganske mye, så CD synes det er urimelig.

Hva som skal skje blir avgjort søndags kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble oppringt av selger i romjulen, spurte om de hadde max og godtok dermed tilbudet. Hadde aldri skiftet om jeg visste dette, håper det lar seg ordne. Ellers mister de mange kunder og får nye kunder (meg) på nakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Somle skrev:

Ble oppringt av selger i romjulen, spurte om de hadde max og godtok dermed tilbudet. Hadde aldri skiftet om jeg visste dette, håper det lar seg ordne. Ellers mister de mange kunder og får nye kunder (meg) på nakken

Du har vel angrerett ved telefonsalg. Så benytt deg av den hvis dette skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må man gjøre nå da? Bytte til Riks-TV?

Anonymkode: 4e611...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å skje noe. Dem er så avhengig av hverandre så. Dårlig forhandlingstaktikk av discovery, dem prøver bare å bruke kundene som pressmiddel for å få mer penger. 

Her står det hva dere kan forvente om dem faktisk ikke blir enige: http://m.dinside.no/935895/okes-prisen-eller-begrenses-utvalget-si-opp-gratis#_ga=1.202914769.1534084628.1437840539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se bort fra at kanalene forsvinner, husker jo da de var i konflikt med tv2 og mistet flere kanaler der en lengre periode. Nyhetskanalen blant annet.

Anonymkode: c8768...b48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canal Digital er en del av, eller eid av?, Telenor. De er så store i sitt monopol at de gjør hva de vil med kundene sine. Så lenge monopol på kabel tv og internetg selges/leveres i en pakke må kundene godta nesten hva som helst for å få enten internett og eller tv.

Anonymkode: e954a...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, der forsvant kanalene....:kjempesinna: Da får jeg ikke sett siste epioden av forlovelse på prøve på Tlc på tirsdag da 😬😬 :sinnatagg: aarg!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 kanaler er borte står det i Dagbladet. Det ble sånn hos meg også. :( 

Anonymkode: c9d41...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Jepp, der forsvant kanalene....:kjempesinna: Da får jeg ikke sett siste epioden av forlovelse på prøve på Tlc på tirsdag da 😬😬 :sinnatagg: aarg!!

Haha! Litt usikker på om du fleiper eller ikke. Høres ut som skikkelig søppel-TV :laugh:

Useriøs beskjed Canal Digital har lagt ut istedenfor disse kanalene. De må jo skrive at de ikke har kommet til enighet om en avtale, og ikke bare gi Discovery skylden for dette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke blir det billigere heller, så nå får vi et dårligere tilbud til samme pris. Nei, nå sender jeg forslag til styret i borettslaget om at avtalen skal sies opp. Dette er kanaler jeg ønsker å se, forhåpentligvis er jeg ikke alene om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sagt opp telenor og canal digital og gått over til Onecall og en annen tv leverandør avgjør vi i morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. januar 2016 at 22.34, NasseNøff skrev:

Glad jeg har get :fnise:

TVNorge og TLC er de eneste tvkanalene jeg ser på. Max en gang i blant også. 
ser det ikke på tv'en da, men på nettbrettet, får jo tvkanalene gratis i en app på nettbrettet. :danse:

Hvis jeg hadde hatt Canal Digital så hadde jeg blitt forbannet. For de kanalene TVNorge har er 10 ganger så bra som Nrk, TV2 og Tv3 tilsammen. TV3 og TV2 er kun brukbar rundt jul, for da sender de julefilmer. Ellers i året er det bare møkk og svada. En gang i blant kan de slå til med noe bra, men det er svært sjeldent. TV2 har jo failet med så mange sub-kanaler, bliss og alt det der. TV2 Filmkanal var bra, men aner ikke om den er der enda eller om den ble død og begravet også. Alt annet har jo failet big time, og Nrk 1, Nrk 2 og Nrk3 er jo en spøk! De sender jo samme programmene med et kvarter mellomrom på vær kanal jo. Aldri noe nytt og spennende. Ikke for å nevne "Fiskenes ferd nedover damen, minutt for minutt" *himler med øynene*. 

Bra jeg har get, så slipper jeg å miste de eneste kanalene som er verdt å se på. 

Hvilken app?! Er avhengig av disse kanalene!! Animal Planet, Discovery og TLC😭😭😭 Kommer jo nye episoder av Helt Perfekt denne mnd også, fanken heller.. Telenor mister MANGE kunder pga dette 😡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...