Gå til innhold

Ikke en gang en teori.


debatant

Anbefalte innlegg

21 timer siden, debatant skrev:

Jeg tror på historikken i Guds Ord. Jeg bygger troen min på hva Jesus har gjort i livet mitt, og i de millioner av liv Han har åpenbart seg gjennom.

At folk ønsker å tro at de er en avansert ape, basert på sjonglering av ord,  fram for å få fred med Herren er for meg et stort mysterium.

Det var ikke det jeg spurte deg om. Du ble bedt om å dele definisjonene du mener min fraviker fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin
2 minutter siden, Okapi skrev:

Det var ikke det jeg spurte deg om. Du ble bedt om å dele definisjonene du mener min fraviker fra.

 

Det er større sjans at 1 milliard enhjørninger kommer flyvende ned fra solen, og lander på den røde plass i Moskva. Mens de synger La Marseillaise enn at debatant faktisk svarer deg på det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Ja, evolusjonsteorien har blitt verifisert ekstremt mange ganger, og jo mer man finner ut desto sterkere blir den. Evolusjonsteorien er en av de mest solide vitenskapelige teoriene i verden.

Forklarer det hvorfor ingen vet hva den sier, eller hva som underbygger den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, jabx skrev:

At forskere tar feil om enkeltting betyr ikke at de enorme mengdene annen informasjon er feil. Og i motsetning til hjernevaskede kreasjonistfjols så justerer forskerne seg etter hvert som ny kunnskap kommer til. Viser det seg at noe er feil, blir det også rettet på. Kreasjonistfjols bare tviholder på løgnene sine.

Med forskere, mener du mennesker som er kjøpt og betalt av et evolusjonistisk akademia?

Av forskere har ingen vært større enn kreasjonistiske Newton.

Du trenger ikke hisse deg opp. Hva som er fjollete er å argumentere for en evolusjon få er enige i hva er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Okapi skrev:

Det var ikke det jeg spurte deg om. Du ble bedt om å dele definisjonene du mener min fraviker fra.

Så godt som alle har sin egen hjemmesnekra versjon på evolusjon, slik som deg.

 

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, debatant skrev:

Så godt som alle har sin egen hjemmesnekra versjon på evolusjon, slik som deg.

 

Så fint. Kan du svare nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, debatant skrev:

Så godt som alle har sin egen hjemmesnekra versjon på evolusjon, slik som deg.

 

Det er jo ironisk hvordan du klager på at ingen svarer deg. Med tanke på at du aldri svarer på noe du blir spurt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, debatant skrev:

Forklarer det hvorfor ingen vet hva den sier, eller hva som underbygger den?

Kreasjonister vet ikke hva den sier. Det er enorme mengder data som underbygger den.

Hvem er disse "ingen" som ikke vet hva den sier? Hva påstår disse at evolusjonsteorien, og hva mener du den går ut på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, debatant skrev:

Med forskere, mener du mennesker som er kjøpt og betalt av et evolusjonistisk akademia?

Av forskere har ingen vært større enn kreasjonistiske Newton.

Med forskere mener han vel mennesker som faktisk driver med relevant forskning.

Det er da irrelevant om Newton var kreasjonist eller ikke.

For det første levde han før Darwin og evolusjonsteorien, og hadde altså ikke muligheten til å ikke være kreasjonist.

For det andre drev ikke Newton med biologi eller forskning på livet på jorden. Så hva han mente om det er irrelevant.

Argumentasjonen din er så usammenhengende, ulogisk, selvmotsigende og infantil at jeg mistenker at du bare troller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, jabx skrev:

Med forskere mener han vel mennesker som faktisk driver med relevant forskning.

Det er da irrelevant om Newton var kreasjonist eller ikke.

For det første levde han før Darwin og evolusjonsteorien, og hadde altså ikke muligheten til å ikke være kreasjonist.

For det andre drev ikke Newton med biologi eller forskning på livet på jorden. Så hva han mente om det er irrelevant.

Argumentasjonen din er så usammenhengende, ulogisk, selvmotsigende og infantil at jeg mistenker at du bare troller.

Så Newton drev ikke med relevant forskning? Evolusjonsvåset kom ikke med Darwin. Selv om Darwin populæriserte evolusjons våset.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
19 minutter siden, debatant skrev:

Så Newton drev ikke med relevant forskning? 

Han drev på med relevant forskning. Men den forsking han drev på med hadde ingenting med evolusjon å gjøre.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Han drev på med relevant forskning. Men den forsking han drev på med hadde ingenting med evolusjon å gjøre.

så hva forskere mener er ikke relevant lenger :)Signaturen min er skrevet av en annerkjent forsker på Harvard. Forskning dreier seg tydligvis ikke om evolusjon.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

For det andre drev ikke Newton med biologi eller forskning på livet på jorden. Så hva han mente om det er irrelevant.

Argumentasjonen din er så usammenhengende, ulogisk, selvmotsigende og infantil at jeg mistenker at du bare troller.

Så verdens mest betydningsfulle forsker er ikke lenger en forsker, fordi han er uenig med deg?

Hva som er ulogisk og trolling er å kalle en prosess en ikke vet hva er, for teori og vitenskap. Basert på at relativitetsteorien er det??!!??

Snakk om å være u-saklig!

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, debatant skrev:

så hva forskere mener er ikke relevant lenger :)Signaturen min er skrevet av en professor på Harvard. Forskning dreier seg tydligvis ikke om evolusjon.

Si meg har du sett Gud med dine egne øyne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, jabx skrev:

Kreasjonister vet ikke hva den sier. Det er enorme mengder data som underbygger den.

Hvem er disse "ingen" som ikke vet hva den sier? Hva påstår disse at evolusjonsteorien, og hva mener du den går ut på?

Nå har jeg spurt dere "eksperter" til det kjedsommelige om hva ET sier. Du er tydligvis en av de som aldri gir et intelligent svar på det.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Nå har jeg spurt dere"eksperter" til det kjedsommelige om hva ET sier. Du er tydligvis en av desom aldri gir et intelligent svar på det.

 

Du har fått svar på alle spørsmål du har spurt om. Men fremdels har ikke du svart på. Har du sett Gud med dine egne øyne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg tolker stillheten som et nei at du aldri har sett Gud med dine egne øyne.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
2 minutter siden, debatant skrev:

Hvor gammel er du?

Gammel nok til å kunne svare på et enkelt spørsmål

Har du sett Gud med dine egne øyne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...