Gå til innhold

Vesla og Mini - kos og kaos


Emiliania

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Surriball skrev:

Det er ikke noe problem sosialt å hoppe opp hvis hun ellers er en unge med normale sosiale antenner som greier å bli kjent med nye unger og som er på modenhetsnivå med unger som er året eldre :) Det virker det jo som hun er, siden hun helst leker med de eldre barna. Jeg syntes bare det var stas å komme i en ny klasse, jeg hadde venner og jeg fant meg til rette. Jeg var fysisk lita for alderen og ble enda litt mindre sammenlignet med klassekameratene mine, men det har null å si. Det var litt sårt å være et år yngre på ungdomsskolen akkurat når venninnene mine fikk pupper og mensen og jeg fortsatt hadde plankebryst, men ellers trivdes jeg. Det hendte at noen kalte meg nerd, men det var fordi jeg var skoleflink og det prellet bare av. Så jeg hadde ikke hørt på skremsel dersom dere synes det ellers hadde vært en god ting :)

Hu er rimelig normal, bare veldig sta. :fnise: Hu må ha ting på sin måte her hjemme og på skolen, og kan få små knekk om det ikke går som hu vil. Så noen ting må hu nok vokse litt på. Men med venninner går det hovedsaklig greit, får aldri høre noe negativt om henne, bare positive ting. Hu er flink til å inkludere venninners småsøsken og er som regel flink til å lytte. Hadde det bare vært sånn hjemme. :fnise: 

Jeg synes det kan være godt for henne, og hu kommer nok med barn som hu allerede nå leker en del med. Vi får ta det med læreren hennes når den tid kommer. Jeg er også veldig takknemlig for at du skrev om dine erfaringer. Hjelper å se ting fra flere sider. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 18.4.2016 at 16.10, Emiliania skrev:

Ble en dag i senga på torsdag. Musklene tok kvelden og mannen tok seg av Vesla. Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg bare satt der og ikke gjorde noenting. Jeg er liksom personen som skal gjøre alt. :sjenert:  Muskler og bekken har sine dårlige dager og jeg greier knapt nok å gå. Andre dager er jeg som en spretten geit og kan løpe et stykke. Ser sikkert rart ut med den store magen. :fnise: Så, det er jo frustrerende at jeg ikke vet hvordan dagen blir, sånn bevegelsesmessig.

Har blitt en god del rydding de siste par ukene. Har sluntret litt unna med vasking og slikt før jeg ble gravid og etter. I månedene før var det hovedsaklig masteroppgaveskriving, mens etter har det vært lite energi og lite ork til noenting før i starten av mars. Da har hovedfokuset vært på mann og barn, mens huset har fått en liten hvile. Var ikke så ille med støv og slikt, men må gjøre det oftere enn det jeg har gjort det nå. Får sette opp en liste over ting jeg må få gjort.

Vil også bake boller, lurer på om jeg skal ta det en dag også. :jepp: Finnes ikke så gode boller som de man får i Norge. :sjenert: 

Kjenner til det med dårlig søvn og slikt. Håper det er bedre nå og at du kan hvile på dagtid :) 

Mye som bare skurer og går her og, liksom begrenset hva jeg klarer i løpet av en dag. Vi kommer nok til å betale for nedvask av huset før termin :fnise: Så deilig å få det gjort men orker faktisk ikke gjøre det selv! :opplyser:

Den 20.4.2016 at 16.35, Surriball skrev:

Jeg synes det er supert at Vesla blir fulgt opp på sitt intellektuelle nivå allerede nå! :) Jeg ville hatt i bakhodet allerede nå at det kan bli aktuelt med fremskyndet skolestart. I Norge er ikke det så vanlig, av en eller annen grunn har de blitt veldig restriktive på det, men jeg har god erfaring med det selv. Jeg har selv god erfaring med å gå et klassetrinn over alderskullet mitt. Jeg begynte på skolen som 7-åring (rett før reformen hvor ungene begynte på skolen som 6-åringer), og jeg mistrivdes skikkelig. Jeg kunne lese, skrive og enkel matte, undervisningen gikk forferdelig sakte og jeg kjeda livet av meg. Skulket skolen en dag bestemor var hjemme, blant annet. Fikk til slutt hoppe opp et trinn og begynne i andre klasse midt i skoleåret. Det var mye artigere og det var ikke noe problem sosialt. Jeg er ikke i nærheten av Mensaintelligent, altså, bare helt normal, men jeg synes det er veldig viktig at de sterke barna følges opp like nøye som de svake, og at alle får utfordringer på sitt nivå!

Word! Skikkelig bra at hun får utfordringer og ikke blir overlatt til å kjede seg. Viktig å ta vare på alle uansett nivå og her tror jeg Norge har en lang vei å gå. Vet om skoler hvor det er så høy andel av innvandrere og andre som trenger tilrettelegging at de som er "på topp" eller midt i mellom rett og slett ikke blir prioritert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Kjenner til det med dårlig søvn og slikt. Håper det er bedre nå og at du kan hvile på dagtid :) 

Mye som bare skurer og går her og, liksom begrenset hva jeg klarer i løpet av en dag. Vi kommer nok til å betale for nedvask av huset før termin :fnise: Så deilig å få det gjort men orker faktisk ikke gjøre det selv! :opplyser:

Word! Skikkelig bra at hun får utfordringer og ikke blir overlatt til å kjede seg. Viktig å ta vare på alle uansett nivå og her tror jeg Norge har en lang vei å gå. Vet om skoler hvor det er så høy andel av innvandrere og andre som trenger tilrettelegging at de som er "på topp" eller midt i mellom rett og slett ikke blir prioritert. 

Tenker dere å bruke firma til nedvask eller legge det ut på anbud? :)

Jeg tror også Norge har en lang vei å gå! Skolevesenet begynner å bli gode på å ta vare på de svake, men det er alt for dårlig til å følge opp de sterke. De er alt for opptatt av å holde alle i samme klasse og følge samme progresjon at de sterke rett og sletter faller gjennom. Det er virkelig ødeleggende for lærelysten når man ikke får utfordringer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet noe firma som tar på seg den typen jobb enda. Blir vel en selvstendig aktør eller evnt anbud :)

Helt enig i det du sier. Det burde være mulig å dele inn litt etter utvikling/evner også selv om man beholder aldersdelte klasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Surriball skrev:

Jeg tror også Norge har en lang vei å gå! Skolevesenet begynner å bli gode på å ta vare på de svake, men det er alt for dårlig til å følge opp de sterke. De er alt for opptatt av å holde alle i samme klasse og følge samme progresjon at de sterke rett og sletter faller gjennom. Det er virkelig ødeleggende for lærelysten når man ikke får utfordringer nok.

 

8 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Helt enig i det du sier. Det burde være mulig å dele inn litt etter utvikling/evner også selv om man beholder aldersdelte klasser...

Det er godt de svakeste får hjelp, men hjelper ikke når skoleflinke barn faller utenfor og kjeder seg på skolen. Her har de også fagene delt i tre vanskelighetskategorier. Så, selv om man går samme trinn kan man ta faget på et nivå som passer en bedre. De har prøver siste året for å se hvor nivået ligger og man gå i tre forskjellige retninger når man begynner på ungdomskolen: Yrkesfaglig forberedende, forberedende for høyskole og forberedende for universitet. Dog, det avhenger av hvordan man gjør det i løpet av barneskolen. Gjør man det dårlig er yrkesfaglig forberedende den retningen man går, om man gjør det utrolig bra kan man gå hvilken som helst retning. Dog, de sitter ikke akkurat låst fast der. Man kan ta kurs og gå videre på høyskole eller universitet. Så, strukturen av skolen er bedre her synes jeg. De har også samme temaet hvert år og så bygger de på hvert tema med alle fagene. Historie om kultur, resirkulering, luft, etc. Nå har de om vekst, siden det er vår og planter gror. Og Vesla vet at babyer også vokser. :fnise: 

Og ja, i Norge må de bli flinkere til å se at barn er forskjellige og ikke kan følge samme progresjon. På Østlandet er de flinke, men det er gjerne på slutten av ungdomsskolen og videregående, ikke så mye på barneskolen. Der er det vel så viktig at barna får en utfordring. Jeg var heldig som fikk morsmålsundervisning i engelsk, jeg kjedet meg i engelsktimene (rettet på læreren også :sjenert: ). Kjedet meg stort sett i alle timene, jeg lå foran overalt. Derfor er jeg kanskje litt mer oppmerksom rundt dette med utviklingen hennes på skolen og at Vesla skal få den oppfølgingen hu bør ha. Jeg lytter til læreren selvfølgelig. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla har vært veldig ivrig på å lære å knipse og å stupe kråke. Knipsingen gikk seg til i forrige uke, å stupe kråke løste hu i går. Eneste gangen jeg filmet fikk jeg rumpa til Vesla på magen. Slo pusten ut av meg. Mannen var mer bekymret for min... :sprettoy: Men, mannen fikk både se og føle magen sprette rundt da han satte på musikk. Mini reagerte mest til musikken til Marco Borsato og han sa da at vi kunne kalle han det. :fnise: 

Denne uken har vært en god uke muskelmessig. Ingen smerter! :duskedame:På lørdag og søndag er det greit, men sånn gjennom uka må jeg fungere. Mannen har trappet opp jobbingen, så mannen kan ikke hente Vesla på skolen lengre, noe hu er litt skuffet over. I tillegg var mannen søt nå i morges. Jeg brakte Vesla til skolen og på vei tilbake hadde han sett meg fra leiligheten. Da jeg stod ved veikrysset og ventet på å komme meg hjem, stod han ute og ventet på meg.. Bare for å gi meg et kyss før han reiste på jobb. :sjenert: Er veldig forelska nå om dagen merker jeg.. :sjenert: Og Vesla er ikke akkurat mindre skjønn. I går hjalp hu med matlagingen og i dag ville hu forberede fruktboksen sin. Selv om hu kan ha sine dager hvor ting ikke går helt rett i hennes øyne og har sine meltdowns, er hu sånn ei flott frøken. Veldig ivrig på skolen, ivrig hjemme, har en del venner allerde. Stolt hønemor ja. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En helg uten Vesla, var litt deilig. Vi fikk kjærestetid og var på date både på fredag og lørdag. På fredag så vi Jungelboken, lørdag spiste vi på en restaurant som drives av en yrkesfaglig skole. Så det er elever som lager maten. Hadde fått gode anmerkninger og det hele. Var utrooooolig godt og sa til mannen at jeg tar gjerne en tur dit igjen. Var litt stille på starten og elevene visste ikke heeeelt hvor de skulle gjøre av seg, men etterhvert som det ble mer hektisk ble det en bedre flyt og mer lik enhver restaurant. Søndag gikk til vasking og rydding. Gulvene på soverommene har blitt vasket, soverommet vårt har en annen innredning, klar for en liten gutt, mer enn nok plass til minis seng. Vasket kjøkkenbenken skikkelig grundig, kastet vekk papp og lignende. Skal vel vaske gulvet i stua og gangen i dag eller i morgen. Får se hvor mye jeg orker i dag. Vesla har ferie, så kommer til å være sliten etter en dag ute. 

Legger merke til at jeg vil ha ting klart, ville helst ha senga til mini opp i går, men mannen mener det er for tidlig enda. Gah! Vil bare ha ting klart til mini kommer. Jaja, med Vesla var jeg vel 32 uker på vei før vi faktisk hadde seng og madrass i hus. Neste uke går til å se gjennom alle boksene vi har med klær, slik at jeg se hva vi kan bruke til mini og hva vi kan beholde til eventuelle nieser. Resten blir vel kastet vekk, om de er i dårlig tilstand, eller gitt bort om de ikke er så allerverst. Må også rydde gjennom skapene våre og kvitte oss med noen av våre klær også. Og boden, boden må ryddes.... Jeg vil rydde! Nesting anyone? Mannen blir nesten litt oppgitt, siden jeg har ryddet noe hver eneste helg den siste måneden. :fnise: Men ja, det blir liksom mer orden i huset og alt unødvendig er vekk. 

Tirsdag er neste kontroll, Vesla gleder seg. Da kan hu se hva de gjør hos babydoktoren. :fnise: Onsdag er kongedagen her (en slags nasjonaldag) i Nederland og vi skal med svigers til en eller annen liten dorp (tettsted) her i nærområdet, er gjerne mer koselig enn i de større byene. Roligere. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med kjærestetid :nigo: Hørtes ut som en fin helg! Vi har ikke fått sett Jungelboken enda, men alle snakker om den, og den ligger definitivt på want-to-watch-listen min. Hva syntes du?

Flink du er med husarbeidet! Selv tok jeg en overhaling på fredag/lørdag, men føler det allerede er både rotete og skittent igjen! Helt håpløst altså :fnise: Skulle ønske det kunne holdt seg fint litt lenger.

Jeg begynner også å bli veldig klar for å få ting på plass, så det er nok noe redeinstinkt på vei her også :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjela skrev:

Så koselig med kjærestetid :nigo: Hørtes ut som en fin helg! Vi har ikke fått sett Jungelboken enda, men alle snakker om den, og den ligger definitivt på want-to-watch-listen min. Hva syntes du?

Flink du er med husarbeidet! Selv tok jeg en overhaling på fredag/lørdag, men føler det allerede er både rotete og skittent igjen! Helt håpløst altså :fnise: Skulle ønske det kunne holdt seg fint litt lenger.

Jeg begynner også å bli veldig klar for å få ting på plass, så det er nok noe redeinstinkt på vei her også :fnise: 

Er veldig deilig med kjærestehelg. Svigers vil gjerne ha Vesla på besøk, og når det passer dem sender vi Vesla der en helg og da prøver vi å nyte tiden sammen. Jeg synes at Jungelboken var en grei film. Er jo basert på tegnefilmen med litt ekstra lagt til. Men ble liksom ikke mer enn en nostalgisk følelse for min del. 

Takk. :sjenert: Jeg har bare delt opp alle de store oppgavene i små posjoner og tatt de forskjellige oppgavene over lengre tid. Det har trengs. I tillegg får jeg Vesla til å hjelpe til med rydding av leker og fat, mens mannen støvsuger og setter inn i oppvaskmaskinen. :fnise: Men av og til føles det rotete her også... Spesielt spisebordet (hvor jeg har alle papirene og bøkene mine.. :sjenert: ). Det har vært nødvendig å ta den ryddingen da vi hadde haugevis av blader i skapene eller bare dårlig oppsett i skapene, soverommet vårt var nesten en bod nummer to, med bokser, tomme og fulle av spill, datadeler og lignende. Det fikk jeg byttet ut med stellekommoden til mini, en vanlig kommode med stellematte. :fnise: I går skjøv vi senga mot veggen, og mannen var storfornøyd med oppsettet. Han flytter da pcen sin inn der, siden vi har plass til det pluss pluss. Kan vi kanskje få en bokhylle til her i stua. :fnise: Han blir vel irritert når jeg nevner det igjen (maser fælt om den bokhylla).. :skratte: 

Redeinnstinktet er greit å ha, man får plutselig lysten til å rydde. :fnise: Og å få ordnet alt sammen. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par dager siden kontrollen, men alt stod bra til. Magen min er så stor som den skal være, og veldig sterk og god hjerterytme. :fnise: Så tror nok alt står bra til i magen. Navelen min kan ikke brukes som pekepinn hvordan livmoren vokser, men heldigvis hadde jeg ei jordmor som har like mange års erfaring som jeg har levd.. Så, stoler på henne da. Vesla var litt skuffa over at vi ikke skulle se lillebror, men lytte til hjertet hans. 

Vi var ikke ute i en av tettstedene i går, har vært skikkelig drittvær her den siste uka. Svigermor og jeg var ute med Vesla, mens hu sykla. Vesla skal helst være på sykkelen hele tiden og vi har vært ute hver dag denne uka. :fnise: Gikk ut istad etter å ha laget bolledeigen, men det begynte å hagle da vi kom oss rundt hushjørnet så det ble en kjapp retur da. :fnise: 

Er ikke så mye spennende som skjer her egentlig, Vesla har ferie og vi har drittvær, så blir liksom ikke så mye utetid. Har bakt rosinboller (som er skikkelig gode om jeg får si det selv). I morgen tror jeg at jeg tar med Vesla på en utstilling her, slik at vi gjør noe annet enn å sitte inne. Har fått et par av de gratispakkene våre, skal hente to til i løpet av uka. Blir vel en 5-6 stykker totalt før mini blir født, og tre til etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt stod bra til! :jepp:

Hva slags utstilling var dere på? Og var det gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Surriball skrev:

Så godt at alt stod bra til! :jepp:

Hva slags utstilling var dere på? Og var det gøy?

Det var en utstilling som fokuserte på syklusen av ting. Var filmer av råtnende frukt, Rube Golberg ting. Vesla var veldig fascinert av en kanin som ble spist av mark. Jeg spurte henne om hu ville vekk, men neida, hu synes det var spennende. Var også folk som jobbet der som synes synd på henne. :fnise: Spurte henne om hu ville se på dette og hu svarte ja. Selv følte jeg meg ikke akkurat høy i hatten akkurat da. Hu fikk leke med magneter, med en slinky (som hu digget), og fikk prøve forskjellige ting. Var der en to timer eller noe, så vil nå tro det var en grei suksess. :fnise: Neste stopp blir vel et teknisk senter a la det de har i Oslo. 

---

Er litt sliten, var en helg uten mannen. Han var på LAN med noen venner og han hadde det gøy. Dog, han sa at han kanskje ikke skulle ha dratt da han tenkte på oss to. Vesla og jeg var en del ute og syklet (hun sykler, jeg går) og vi handlet inn noen potter for å plante gulrøtter. :fnise: Det har også blitt en del tv-tid, noe som ikke er så vanlig i løpet av skoleuken, men er greit å ha en litt lat ferie. Blir vel mer aktiviteter neste uke. Neste uke skal vi til ei venninne av meg og skal Vesla også overnatte hos besteforeldre. 

Mini var litt stille for et par dager siden, men jeg tenkte han kanskje hadde snudd seg og lå med ryggen mot magen. Da kjenner jeg bare små dult og de aller kraftigste bevegelsene. Dagen etter var det fullt rabalder der inne, så tror nok det var det. Så lenge jeg kjenner bevegelse, selv om det ikke er like kraftig, så tar jeg det med ro. I natt var det et helvetes rabalder (nå også forøvrig), så tror nok det går greit. :fnise: 

Endelig fint vær og vi var ute tre timer. Vesla møtte på noen skolekamerater og lekte med dem til de måtte hjem. Mens vi var ute fant et nabolag vi kanskje vil flytte til når vi begge jobber. Er bare 2 km vekk fra hvor vi bor nå, men et mye større hus og nærmere skolen hennes. I tillegg er det en stor park rett i nærheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en interessant ( og litt grotesk :fnise: ) utstilling :) 

Hørtes ut som en fin helg :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Sjela skrev:

Oi, for en interessant ( og litt grotesk :fnise: ) utstilling :) 

Hørtes ut som en fin helg :nigo: 

Ja, var en rar utstilling, men fantastisk å se hvordan Vesla interesserte seg i forskjellige aktiviteter, var en liten introduksjon til mulige museumsaktiviteter. Da vet jeg jo at universitetsmuseet i Utrecht og NEMO i Amsterdam er to ting vi kan reise til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere! Nå har de kommet for fullt og de er ikke behagelige. Jeg må sette meg på huk eller i sofaen når de kommer, da de tar skikkelig tak og gjør at jeg knapt kan gå. Synes det er noe skikkelig herk.. Får ikke gått så mye som jeg gjerne skulle ha gjort. Dog, er jo greit at kroppen øver til fødselen. Er bare 12 uker igjen, nesten 11. Bare han ikke kommer nå så får jeg bare komme meg gjennom alle disse kynnerne. 

Mini er veldig aktiv og bevegelsen kjennes mye mer nå enn tidligere. I natt fikk jeg meg et par kraftige spark nede mot skambenet. Trodde det var Vesla som sparket meg og ble irritert på henne, så var det visst lillebror istedet. :fnise: Han beveger seg også mye nedover, så kjenner igjen den stikkingen ved livmorhalsen som jeg hadde med Vesla. Har ikke akkurat savnet den, men ventet nesten på den følelsen.

Vesla vil gjerne skifte bleier og mate lillebror, er så utrolig artig å se hvor engasjert hu er. Både mannen og Vesla gleder seg som bare rakkern til lillebror blir født. Jeg også, men jeg må gjennom den prosessen å få lillebror på utsiden og det ser jeg ikke akkurat frem til. Jeg hadde en kjapp fødsel etter at de tok vannet, tok mindre enn fire timer fra jeg hadde 4 cm til Vesla var på utsiden. Så, kan ikke akkurat klage på hvor fort det gikk. Vondt var det, men verre var det å ikke kunne puste ordentlig (rier i ryggen er noe herk). Det er også rart å tenke på at den lille rynkete babyen som lå på brystet mitt sist gang er nå 4.5 år gammelt og så stor at hu klatrer i trær, sykler uten støttehjul, stuper kråke og lager sanger for babyen. :fnise: Har sånn ei flott jente, er heldig jeg. Lurer litt på hvordan lillebror blir, om han blir et motstykke til Vesla eller om de har noen likheter. 

Lurer også på om han blir litt lik onkelen sin, som han aldri får møte. Merker at det stikker når jeg skriver det. Den siste tiden har tankene rundt lillebroren min dukket opp. Jeg merker veldig at jeg savner han veldig nå, og synes det til tider er tungt å tenke på at  jeg ikke kan ringe han og si at nå har mini kommet til verden. Da Vesla ble født var han første som fikk vite, og han var kjempeglad i den lille niesa hans. Det er vondt å tenke på at de to aldri får møtt hverandre. Er ikke alle dager hvor savnet er så tilstede, men noen dager blir jeg litt trist. Det er ikke det letteste å skrive dette, men kjenner at jeg trenger å få det ut. Det dukker opp oftere jo nærmere jeg kommer fødselen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: Jeg håper han kommer ut og minner deg om lillebroren din, på et godt vis :) Får noen fine trekk som bringer fram de gode minnene hos deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Surriball skrev:

:klem: Jeg håper han kommer ut og minner deg om lillebroren din, på et godt vis :) Får noen fine trekk som bringer fram de gode minnene hos deg. 

:klem: Det blir spennende å se. Synes han ligner litt når jeg ser på 3d-ultralyden. 

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

:klem::hjerte: 

:klem: 

---

Det er så rart at svangerskapet har fått meg til å tenke mer på broren min, men det kan godt hende det er mange tanker som har fått ulme under overflaten og ikke fått en sjans til å se dagslys, rett og slett fordi jeg har hatt det så travelt med mange andre ting. 

Jeg kjenner mye til mini nå, han er utrolig aktiv. Dunker som bare det og er så deilig å våkne til all den bevegelsen i magen. Vi leker også litt: når han er aktiv, dulter jeg borti magen og får en respons tilbake. Er morsomt. :fnise: Har ikke så mye kynnere nå, heldigvis, og om jeg har det er det gjerne sent på kvelden og jeg er sliten. Halsbrann derimot, sliter jeg mye med. Blir kvalm når det står på som verst, før jeg raper som bare rakkern. Skulle gjerne ha hatt en volumknapp på rapene, men de kommer ut ganske så høylytt. Har advart de nærmeste at jeg raper høyt nå, og det har med halsbrann å gjøre, bare sånn at de ikke tror jeg plutselig er blitt veldig ufin. En wives tale sier jo at om man har mye halsbrann så blir barnet født med mye hår. Om dette skulle stemme, så blir mini født med afro. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, disse kynnerne altså :( Nå har ikke jeg vært hardest rammet, men kjenner til følelsen og vet i alle fall at det fort sliter en ut. Så husk på å ta deg pause og hvile godt når du har behov for det! 

Sender deg en stor klem når det gjelder broren din. Tror det er biologien i oss som gjør at vi generelt tenker mye på familie nå som familien vår selv utvides om du skjønner. Jeg har tenkt mye på hvordan mine foreldre og svigers vil være som besteforeldre, og hvordan vårt forhold vil endres når et barnebarn kommer til verden. Det skal være lov å kjenne på savnet, men ta vare på de fine minnene :hjertesmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...