Gå til innhold

Noen her som jobber/ har jobbet som eskortepike?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ble dere det, hvordan var det og hva tjente dere?

Hadde satt pris på om noen tør å svare ;)

Anonymkode: b5ceb...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet som eskorte i en periode. I begynnelsen var det spennende, men samtidig var det en tom følelse etter å ha fått betaling. Etter de første månedene ga den følelsen seg, og jeg begynte å kjenne på spennigen med å møte nye menn.Jeg jobbet ikke som eskorte i Norge, men et annet land. Jeg ble ganske popluær hos kundene mine og fikk mange faste. På slutten ble jeg mye brukt på fester hvor jeg tjente mest.

Jeg tjente ca 1500 per time og ca 17000 for en kveld som festvertinne.

Anonymkode: ae92b...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føles det i dag når det er et tilbakelagt stadium? Har det påvirket ditt syn på menn og forhold?

Anonymkode: 215d8...248

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det selv, men har snakket med mange som er og har vært. Jeg er veldig fasinert av temaet.

Er du norsk, så tjener du ganske bra.

Ei hadde aldri sex med mennene, men opptrådte naken på guttefester. Etter 20 min, gikk hun hjem med noen tusenlapper. Høres ut som et ganske ålreit liv for de som tør :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at jeg gjorde det, og jeg angrer ikke. Jeg får ofte spørsmål om jeg vil komme tilbake, og gjorde det i noen måneder. Jeg elsket sex før jeg begynte med deg, og jeg elsker fortsatt sex. Synet mitt på menn har endret seg litt, det er utrolig mange som bare søker intimitet, å være elsket og likt, og mange som har fantasier de ikke får utløp for i forhold.

Jeg er kanskje mer observant på de jeg har vært sammen med siden, forsøker å gi de oppmerksomhet og trygghet. Det er viktig at menn føler seg elsket og ikke blir satt til side om det gir mening.

Anonymkode: ae92b...138

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig spennende ut. Kan tenke meg at det må ha vært utrolig å møte nye menn hver dag på den måten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Tibbie skrev:

Har ikke gjort det selv, men har snakket med mange som er og har vært. Jeg er veldig fasinert av temaet.

Er du norsk, så tjener du ganske bra.

Ei hadde aldri sex med mennene, men opptrådte naken på guttefester. Etter 20 min, gikk hun hjem med noen tusenlapper. Høres ut som et ganske ålreit liv for de som tør :)

Jeg har strippet på noen guttefester også, det var gode penger og utrolig morsomt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tibbie skrev:

Har ikke gjort det selv, men har snakket med mange som er og har vært. Jeg er veldig fasinert av temaet.

Er du norsk, så tjener du ganske bra.

Ei hadde aldri sex med mennene, men opptrådte naken på guttefester. Etter 20 min, gikk hun hjem med noen tusenlapper. Høres ut som et ganske ålreit liv for de som tør :)

Nuuuuuuuuuuuuvel

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, mini-mio skrev:

Nuuuuuuuuuuuuvel

For folk som synes slikt er ekkelt så er det selvsagt ikke noe stas å måtte være naken på fester for å brødfø barna sine. Men for kvinner som liker å utforske nye sider av seg selv og som tør å følge fantasier så er det jo selvfølgelig en helt annen opplevelse.

Forstod du forskjellen?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det selv, men har en venninne som har tjent seg "rik" på det og maste leeeeenge om at jeg også måtte gjøre det. Hun holdt på i noen år og som en annen skrev her, søkte hun spenning og traff flere ukjente menn. Det som skjedde var at hun ble lokket inn på hotellrom og der venta det 7-8 menn på henne. De mishandlet henne på det groveste. Hun var helt ødelagt at hun ikke klarte å sitte lenge etterpå. Hun er altfor skamfull til å anmelde og så fort hun kom seg på bena, rømte hun landet. Hun orket ikke tanken på å treffe jævlene på gata eller utested i Oslo. 

Det er snart ett år siden dette og jeg har ikke så mye kontakt med henne etter at hun flyttet til utlandet. Som hun selv sa, at hun ønsket å slette alt av minner fra hendelsen og siden jeg tok meg av henne etter voldtekten var jeg blitt ett sårt minne for henne. Hun sender meg heldigvis en oppdatering en gang i mnd for å fortelle meg at hun er i live. 

Dere som driver eller vurderer dette, keg håper virkelig dere tenker dere om og er det verdt det? Dette var ei jente som hadde framtiden foran seg. Hun er smart, utrolig vakker og dessverre lokket penger og glamour henne til prostitusjon. Hun hadde en god barndom og godt forhold til familien. 

Anonymkode: 71b28...bf8

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som eskortepike siden jeg var 18, er nå 22. Elsker jobben min og føler at jeg har lært uendelig mye om mennesker(både menn og kvinner) på en helt annen måte enn mange andre. Ikke bare blir man god i sengen, men hovedkjernen i jobben(utifra tjenestene jeg tilbyr) er medmenneskeligheten, å opptre som et medmenneske og gi andre en genuin følelse av å bli sett, elsket og ivaretatt. Grunnen til at jeg føler at jeg har funnet mitt rette element er at jeg føler oppriktig interesse tilbake til kundene mine. Jobber fra hjertet og ser på eskorte jobben som et omsorgsyrke i tillegg å få de seksuelle behovene tilfredsstilt. Om man jobber som eskortepike men ikke oppriktig bryr seg om kundene sine men om pengene mener jeg at det er noe helt annet og et helt annen nivå av yrket. Liker det ikke, men hvem er jeg til å dømme? Eller noen som helst?

Anonymkode: fccf1...d5f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri gjort det selv, men har en venninne som har tjent seg "rik" på det og maste leeeeenge om at jeg også måtte gjøre det. Hun holdt på i noen år og som en annen skrev her, søkte hun spenning og traff flere ukjente menn. Det som skjedde var at hun ble lokket inn på hotellrom og der venta det 7-8 menn på henne. De mishandlet henne på det groveste. Hun var helt ødelagt at hun ikke klarte å sitte lenge etterpå. Hun er altfor skamfull til å anmelde og så fort hun kom seg på bena, rømte hun landet. Hun orket ikke tanken på å treffe jævlene på gata eller utested i Oslo. 

Det er snart ett år siden dette og jeg har ikke så mye kontakt med henne etter at hun flyttet til utlandet. Som hun selv sa, at hun ønsket å slette alt av minner fra hendelsen og siden jeg tok meg av henne etter voldtekten var jeg blitt ett sårt minne for henne. Hun sender meg heldigvis en oppdatering en gang i mnd for å fortelle meg at hun er i live. 

Dere som driver eller vurderer dette, keg håper virkelig dere tenker dere om og er det verdt det? Dette var ei jente som hadde framtiden foran seg. Hun er smart, utrolig vakker og dessverre lokket penger og glamour henne til prostitusjon. Hun hadde en god barndom og godt forhold til familien. 

Anonymkode: 71b28...bf8

Det der kan jo også skje vaskehjelpa.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet som eskortepike siden jeg var 18, er nå 22. Elsker jobben min og føler at jeg har lært uendelig mye om mennesker(både menn og kvinner) på en helt annen måte enn mange andre. Ikke bare blir man god i sengen, men hovedkjernen i jobben(utifra tjenestene jeg tilbyr) er medmenneskeligheten, å opptre som et medmenneske og gi andre en genuin følelse av å bli sett, elsket og ivaretatt. Grunnen til at jeg føler at jeg har funnet mitt rette element er at jeg føler oppriktig interesse tilbake til kundene mine. Jobber fra hjertet og ser på eskorte jobben som et omsorgsyrke i tillegg å få de seksuelle behovene tilfredsstilt. Om man jobber som eskortepike men ikke oppriktig bryr seg om kundene sine men om pengene mener jeg at det er noe helt annet og et helt annen nivå av yrket. Liker det ikke, men hvem er jeg til å dømme? Eller noen som helst?

Anonymkode: fccf1...d5f

Interessant vinkling. Selvsagt kan dette her bare være en erfaring, - på lik linje med for eksempel jobbe et år på epcot-senteret i florida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om det er en veldig ekkel og overvektig mann med forferdelig utseendet? Klarer dere virkelig å ha se med han da?

Anonymkode: b60f1...f0b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, waco skrev:

For folk som synes slikt er ekkelt så er det selvsagt ikke noe stas å måtte være naken på fester for å brødfø barna sine. Men for kvinner som liker å utforske nye sider av seg selv og som tør å følge fantasier så er det jo selvfølgelig en helt annen opplevelse.

Forstod du forskjellen?

Det var da svært til nedlatende tone, forskjellen var aldri uklar for meg, men jeg snakker selvfølgelig utifra meg selv og hva jeg mener.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, waco skrev:

For folk som synes slikt er ekkelt så er det selvsagt ikke noe stas å måtte være naken på fester for å brødfø barna sine. Men for kvinner som liker å utforske nye sider av seg selv og som tør å følge fantasier så er det jo selvfølgelig en helt annen opplevelse.

Forstod du forskjellen?

Det er da ikke alle som har en fantasi om å være eskortepike. Dette er heller ikke nødvendig for å kunne utforske nye sider av seg selv. Det kan stemme for noen kvinner, men andre kan helt fint like å utforske nye sider av seg selv og tørre å følge fantasier uten å leve et liv som eskortepike. 

Anonymkode: 7d718...009

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, waco skrev:

For folk som synes slikt er ekkelt så er det selvsagt ikke noe stas å måtte være naken på fester for å brødfø barna sine. Men for kvinner som liker å utforske nye sider av seg selv og som tør å følge fantasier så er det jo selvfølgelig en helt annen opplevelse.

Forstod du forskjellen?

Det er noe utrolig opphissende med å stå foran en gjeng med menn å kle av seg. For min del var det bare et valg, ikke for å brødfø noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det, og jeg har venninner som har gjort det. Det er ingen av oss som ikke har angret i ettertid. 

Anonymkode: c5732...753

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg verken tenkt til å selge sex eller har problemer med at folk gjør der, men er det virkelig så stort marked for det? Hvordan finner man disse kvinnene som selger? Dere som har solgt, har dere bare kunder dere tenner på eller er det en jobb bare så akkurat det ikke er så viktig? Noen som har vert i forhold mens de har jobbet som eskortepike? Of er det No serie kvinner som kjøper?

Anonymkode: 66627...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...