Gå til innhold

Havrekjeksen prøver igjen (nr2)


Havrekjeksen

Anbefalte innlegg

Det er jo mye frem og tilbake med symptomene såpass tidlig :) Husker det ga meg litt  småangst i startfasen da jeg var gravid også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hadde jeg fortrengt fra sist. Gud, jeg er glad jeg har gått gjennom dette før. Menskramper fra helv som gjør at jeg løper på do og forventer at mensen skal ha startet. Igjen og igjen. Heldigvis, bare falske alarmer. Ekkelt likevel. Husker jeg holdt på sånn noen uker sist også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det ja. Utrolig irriterende og slitsomt. Og ikke minst unødvendig (selv om det jo er fordi livmora strekkes så det er ganske nødvendig likevel :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, ja. Kjenner meg veldig igjen. Husker jeg satt i kontrollrommet med kramper og da kan vi ikke stikke ut i vilden sky. Jeg hadde på meg truseinnlegg, lommene fulle i tamponger og var helt svett hver gang jeg fikk anleding til å gå på do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, dette skriver jeg opp på lista mi så slipper jeg forhåpentligvis panikk om noen dager! (Husker ikke dette fra sist, men ettersom det ikke lå i livmoren er jo kanskje ikke det så rart). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest her inne på lenge men ser jo nå at det er på høy tid med et stort Gratulerer! 
Så fantastisk at det endelig klaffet! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der høres stressende ut! Enda godt du har erfart at det er helt normalt. Håper det gir seg litt raskere denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :)

Det er slitsomt og ekkelt. Mamma opplevde det i sine svangerskap også, så det er greit å være obs, Marimba :) jeg sliter også noe utrolig med kvalme. Håper det gir seg før 22 august, for å fake at alt er bra på jobb vil bli vrient. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouf. Som en som så seg nødt til å kjøpe en egen tannbørste på jobb sist graviditet, har du min dypeste medfølelse! På min jobb var det utrolig nok ingen som merket noe, til tross for stadige "uhell" med påfølgende tannpussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettene er heldigvis i en annen etasje enn kontoret, så sjansen for å ikke bli hørt er rimelig greit. Men problemet er ikke å kaste opp, men å skjule det bleke fjeset :P

Er litt kjip med å ikke skrive i andres dagbøker, men er på tur, bruker trengt mobilnett og har nok med toåringen svingende rundt meg. I dag nekta han å sovne dupp, så da er kanskje den epoken over? Tipper han trenger det når bhg starter igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statestikkgærningen slår til igjen!

http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=6&d=28&y=16

Her er daglige sjansen for spontanabort. Jeg ser at det faktisk ikke er vel 12 uker at det magisk flater ut.. Men ved 9 uker! Jeg er uke 7+2 i dag, og har dermed under to uker igjen av den "farligste" tiden. Dette fikk jeg ro i magen av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Statestikkgærningen slår til igjen!

http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=6&d=28&y=16

Her er daglige sjansen for spontanabort. Jeg ser at det faktisk ikke er vel 12 uker at det magisk flater ut.. Men ved 9 uker! Jeg er uke 7+2 i dag, og har dermed under to uker igjen av den "farligste" tiden. Dette fikk jeg ro i magen av. :)

Den linken der var jeg inne på hver dag (gjerne flere ganger om dagen) da jeg var gravid :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire pakker kleenex brukt... Første sesong call the midwife sett på ny... Faen for en grusomt og horribelt nydelig serie. Som skapt for å kødde med hjertestrengene til gravide og nybakte mødre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første julespesial nå, og jeg griner til introen fordi jeg husker episoden. Velkommen til 7+6 uker, nå er hormonene helt på styr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le litt av deg jeg :ler: 

Men jeg er forøvrig helt enig! Nydelig serie! Bare å finne fram lommetørklene ;) (Og godt ikke det bare er her hormonene flyr om dagen). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfinansierende :fnise: Jeg tenkte faktisk i noen sekunder hva du mente med det før jeg heldigvis leste videre. 

Kanskje jeg også må se den serien :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grublet også fælt på hvordan i alle dager serien var selvfinansierende :fnise: Kom ganske langt i en veldig urealistisk tankerekke før jeg så neste post. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, Call the midwife :rodmer: Nesten så jeg skal vurdere å få meg netflix igjen - for det er der den går ikke sant? Ulempen er at jeg har så lite selvdisiplin at jeg kommer ikke til å gjøre noe annet enn å se episode på episode. Til jul kanskje? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...