Gå til innhold

Havrekjeksen prøver igjen (nr2)


Havrekjeksen

Anbefalte innlegg

Jeg unner dere alle den streken. Virkelig! Men i dag skal jeg ha litt rosa skylapper og være glad. For sist jeg fikk strek så var jeg reservert og ikke så glad. Hittil har alle på jobb spurt hvorfor jeg er så glad, og kommentert hvor effektiv jeg er. (Jobber så blekk og taster spruuuuuter.. også googler jeg litt... Jobber som Bippe Stankelbein!!!! ....også sjekke KG.... Føler meg litt psykotisk. :P

 

13:37 burde telle! Og 12:34.

 

Jeg lå i senga en av de kveldene jeg ikke fikk sove og glodde på 23:23 og tenkte at det også BURDE telle... det var en av de kveldene jeg fikk med meg 0:00... Men jeg har klart en fornuftig holdning denne DPO-perioden, selv om jeg sprakk og testa tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testomane gærning tester på ettermiddag to timer siden sist dobesøk. Positiv. Svak, svakere enn i morges, men rosa og definitivt ikke skyggestrek. Ettermiddag 10 dpo!! Den er klarere enn morgentesten min 15 dpo da jeg hadde kjemisk. Godt tegn!! Jeg erklærer klokkeguden for ekte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så utrolig mye :strix: Jeg er på mobilen, så blir et kort innlegg, men hurra!! :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye! :strix:

Aprilbaby anbefales velsigne,  så det blir en fsntsstiskntid fremover for deg :nigo:

Når starter du ferie? Hvis ikke dette var drømmestarten på ferien så vet ikke jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie i august, tre deilige uker :) nå fikk jeg sove leeenge og driver med tester. CB digitalnsier gravid 1-2. Gravid dukket opp nesten et minutt før ukene, og det har jeg ikke sett før. Etter kalenderen er jeg 3+5 i dag (tre dager til IKM, 29 dager syklus) så det stemmer. Men jeg føler ikke strimmelen er kjempemye sterkere enn den første. Jeg tok såklart to. Faktisk så testa jeg morgen, ettermiddag og kveld i går og alle hadde tydelig rosa streker, men var ikke sterke. Skal gi strimmel fem minutter totalt og så ta bilde av alle fire hittil.. Kjenner jeg lengter en uke frem og teste igjen for å se at det har vært stigning. Pokker kjemisk, lusker i bakhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.imgur.com/t6saGwc

Øverst og nederste strimmel er morgenurin i går og i dag. De to i midten er ettermiddag og kveld fra i går, de ligger i rekkefølge. Dette får ikke lov til å være kjemisk vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette går veien kjære deg :klem: Og er det noe jeg vil anbefale så er det å slutte med testene nå, og ta en CB digital om ei uke. Alle de andre vil bare forvirre og bekymre deg. Syns du hadde utrolig sterke streker til å være 10 og 11 dpo. Mine streker måtte jeg nesten myse for å se... Så nå håper jeg du bare slapper av og gleder deg :) Og tenk, nå havner vi i samme termingruppe på KG! :biggrin:

Forresten så dukket "gravid" opp omtrent ett minutt før ukene begge gangene jeg tok digital.

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strimmelen fra i dag er sterkere i dag, så jeg har troen! Du har enda 3 dager til IKM, så jeg hadde ikke uroen meg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, jeg tror jeg skal ta testpanelet og ta den siste CBD neste lørdag.. Nå står vi på hodet på vei på harrytur med en kollega, mannen hennes og ungene. Vi skal treffes til lunsj og lekepause. Ikke noe vinkjøp på meg! :hoppendeglad:

... Eller, må vel ha noen til gaver og servering. Alle er ikke gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra Havrekjeksen :) Så fantastisk! :hoppendeglad:

Gratulerer så mye! :tommelsmil:

Hva tror du var suksessoppskriften denne gangen? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuler så mye, så fine streker :)

Denne klokkeguden skal jammen meg jeg og begynne med altså, for april-baby hørtes så fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, lytt på klokkeguden! :D

Dagens morsomste episode.. Mini fikk meltdown. 

...fordi han ikke fikk leke med clear blue-testen min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er Ovia Pregnancy lastet ned igjen. De sier jeg 3+4. Og det stemmer faktisk når jeg teller etter. Latterlig tidlig. :P mamma skal likevel få vite det om halvannen uke når vi reiser på tur sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disig, varm dag. Vi ligger på verandaen og dypper i plaskebasseng og leker med nyvunnede skatter fra sverigetur og spiser vannmelon og is. Deilig, rolig dag. Siste uken før ferie starter i morgen. Ååh, har så lyst til å fortelle det til hele verden! Og klarte faktisk å ikke teste i dag tidlig. 

Kjente litt mensmurring i natt og det var skummelt, men jeg minnet meg selv på at jeg løp på do non stop de første mnd sist, overbevist om at mensen hadde kommet. (mensmurring + økt utflod så det kjentes vått ut). Klarte å roe ned av det. 

Nå skal jeg snappe et par bilder til av hageeiere vårt til venner og familie som er i utlandet og betaler dyrt for sånn kos :P også et nytt lag solkrem på mini. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...