Gå til innhold

Havrekjeksen prøver igjen (nr2)


Havrekjeksen

Anbefalte innlegg

Vi kan også trøste oss med at kvinner i Norden er beviselig mer fertile i lyse sommermåneder! 

Ser på værmeldingen at vi har en god uke i vente, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, du har bevis på det med lys og sommer? :biggrin: Jeg tror hardt på det, jeg har bare ikke lest beviset enda (annet enn på oversikten over bursdagene til familie og venner, det er tydelige at det har skjedd ting på sommeren der). Angående barnehageplass, så tenker ikke vi så mye på det siden vi ikke har barn fra før og har gått i den fella tidligere. Men jeg hører jo fra folk rundt at det absolutt er lurt å ta med i betraktingen hvis man kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det mere testing i morgen da eller? :nigo: Jeg gjør som  Illy og lever gjennom deg enn så lenge. Tenkte jeg skulle prøve å ikke bli helt testegal, har én stusselig liten test i skuffen, så den skal jeg prøve å spare så lenge som mulig. Nå mistet jeg akkurat bankkortet mitt også, så jeg tenker at dette er den perfekte anledning til å holde seg i skinnet. Hadde jeg hatt et lite lager i skuffen nå hadde jeg sikkert svidd av fire stk allerede :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sitronkake skrev:

Blir det mere testing i morgen da eller? :nigo: Jeg gjør som  Illy og lever gjennom deg enn så lenge. Tenkte jeg skulle prøve å ikke bli helt testegal, har én stusselig liten test i skuffen, så den skal jeg prøve å spare så lenge som mulig. Nå mistet jeg akkurat bankkortet mitt også, så jeg tenker at dette er den perfekte anledning til å holde seg i skinnet. Hadde jeg hatt et lite lager i skuffen nå hadde jeg sikkert svidd av fire stk allerede :fnise: 

Eller så kan du sende meg adressen din, så får du en gjeng el-tester og graviditetstester i posten om noen dager :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, A4-livet skrev:

Eller så kan du sende meg adressen din, så får du en gjeng el-tester og graviditetstester i posten om noen dager :nigo:

 

Nei, nei, ikke led meg inn i testetøs-fristelse :ler: Jeg skal gnukke på min enslige test frem til helgen. Hvis du ikke har funnet noen andre mottakere eller jeg ikke er preggers så jeg trenger de til neste måned, skal jeg ta kontakt ;) Altså, jeg bestilte 10 stk sammen med EL-testene og har brukt 9 av de på "vet jo at det ikke klaffa siden han hoppet av i svingen og jeg ikke hadde EL, men det kaaan jo hende". Jeg er der liksom! Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen hvit. Om jeg ikke får pakke fra billige tester i dag, så får jeg ikke testa i morgen. Men tror nok magefølelsen stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke testa.. her holder vi det spennende. Ryggen verker og jobben krever mye på kveldstid og mange timer blir brukt nå. Gleder meg til neste kaninuke, da er alt roligere og vi har ikke besøk... Sommeren starter. Hurra!

Ovia sier jeg hadde EL 13.. Det er syklusdag 16. Men "Cycle insights" sier at jeg har EL i gjennomsnitt på syklusdag 17. Jeg målte også positiv test på kvelden syklusdag 17 ene måneden, som betyr... at jeg er enten 11, 12 eller 13 DPO i dag. Jeg velger gjennomsnittet og tenker 12 DPO. 

Jeg tror jeg skal teste i morgen. Det spørs hvor aktiv mini er, for når ungen vekker meg midt på natta så er det en vane å gå på do før jeg legger meg igjen. Å legge seg med full blære er jo tortur. Klarer jeg å sove hele natta uten dopause så skal jeg teste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test litt tidlig da, så slipper jeg å sjekke KG hundre ganger på jobben :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ. :( Det var litt trist, men forventet. Så snart jeg er helt sikker (les: mensen kommer) så bestiller jeg mer Pre-seed og satser på marsbaby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit test og menskramper, IKM+1.

Jeg tok sjansen på at dette betyr at i dag eller i morgen er starten på en ny PP, og bestilte pre-seed og 15 graviditetstester. Jeg bruker jo glatt 7 tester på en PP. :P

Klaffer neste mnd så blir mens-termin på kvinnedagen. Jeg sa det til mannen som reagerte med "Oj. Da må jeg føde, da." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om jeg kan ha hatt en kjemisk jeg ikke har oppdaget på tester. IKM+2. Ingen mens, ingen mensmurringer og hvit test på sterk morgenurin. Fikk sove lenge i dag og hadde ingen doser på natta.. Så rart? Hodet mitt tenker selvsagt tenk om egget festet seg superseding og du er en av dem som får positivt resultat mange dager etter IKM! Men logikken tilsier at når jeg fikk positivt 9 DPO sist, så tipper jeg at mitt naturlige nivå hcg er nærmere fem enn én. Blæh. Jeg vil i gang med neste PP! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånne perioder er så frustrerende. 

Men jeg synes jeg leser i så mange dagbøker nå at perioden plutselig er litt annerledes, eller at man mistenker kjemisk e.l. Er det noe med plutselig mye mer lys ute som driver og påvirker kroppene våre litt, eller er det bare tilfeldig tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjip kombinasjon med hvite tester og fremdeles ingen mens :(

Her kom den på IKM +1, akkurat nok til å gi meg håp. Men jeg har ikke kommet så langt at jeg har begynt å teste enda, så vet jo ikke hvordan det hadde sett ut. Håper ting ordner seg så du får kommet deg videre snart :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Jeg lurer på om jeg kan ha hatt en kjemisk jeg ikke har oppdaget på tester. IKM+2. Ingen mens, ingen mensmurringer og hvit test på sterk morgenurin. Fikk sove lenge i dag og hadde ingen doser på natta.. Så rart? Hodet mitt tenker selvsagt tenk om egget festet seg superseding og du er en av dem som får positivt resultat mange dager etter IKM! Men logikken tilsier at når jeg fikk positivt 9 DPO sist, så tipper jeg at mitt naturlige nivå hcg er nærmere fem enn én. Blæh. Jeg vil i gang med neste PP! 

Så irriterende! Skjønner godt at de forhåpningsfulle tankene kommer krypende når det blir slik. Håper du finner ut av det veldig snart :) Helst et supertreigt egg, selvsagt, men ellers at tanta kommer hvert øyeblikk og oppklarer ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marimba skrev:

Æsj, sånne perioder er så frustrerende. 

Men jeg synes jeg leser i så mange dagbøker nå at perioden plutselig er litt annerledes, eller at man mistenker kjemisk e.l. Er det noe med plutselig mye mer lys ute som driver og påvirker kroppene våre litt, eller er det bare tilfeldig tro? 

Jeg har faktisk også tenkt på det der. Jeg syns "nesten alle" har det slik denne runden. Jeg vil gjerne ha en virkning av sola og lyset, men ikke sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Marimba skrev:

Æsj, sånne perioder er så frustrerende. 

Men jeg synes jeg leser i så mange dagbøker nå at perioden plutselig er litt annerledes, eller at man mistenker kjemisk e.l. Er det noe med plutselig mye mer lys ute som driver og påvirker kroppene våre litt, eller er det bare tilfeldig tro? 

Har tenkt akkurat det samme! Merkelig at vi er så mange med kluss i syklus akkurat nå. Kanskje våren virker på kroppene våre? Høres litt rart ut, men vet jo aldri :fnise:

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, Havrekjeksen. Jeg har også snudd på hver eneste stein og håpt i det lengste at jeg kanskje hadde EL senere, eller at jeg produserte HCG sent. Nå gikk det ikke hos meg da, denne perioden, men det er ikke over før TR kommer :) Selv om jeg er av den oppfatning at det er bedre å være realistisk (klarer det aldri selv da...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til mens. Jeg googler det såklart, og fikk opp tidlig overgangsalder som et alternativ... Vet ikke om jeg skal le eller gråte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...