Gå til innhold

Noen som kan anbefale en selvbruning?


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min favoritt er St. Tropez Self Tan Dark Bronzing Mousse :)
Og den blir ikke ekstremt mørk, selvom den heter "dark". Synes også man får jevnest resultat med en mousse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melanotan, men anbefaler ikke..  Betakaroten fra Sverige derimot.  Og solarium. Husk sol med måte. Og da holder det å pynte på fargen med dagkrem som inneholder litt selvbruning i, og solpudder. 

Anonymkode: 2c365...9b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Melanotan, men anbefaler ikke..  Betakaroten fra Sverige derimot.  Og solarium. Husk sol med måte. Og da holder det å pynte på fargen med dagkrem som inneholder litt selvbruning i, og solpudder. 

Anonymkode: 2c365...9b8

Hva er vitsen med å i det hele tatt nevne melanotan og annet dritt? TS spør etter selvbruning, ikke en oppskrift på oompa loompa-look og hudkreft.

Anonymkode: 90d63...50a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Melanotan, men anbefaler ikke..  Betakaroten fra Sverige derimot.  Og solarium. Husk sol med måte. Og da holder det å pynte på fargen med dagkrem som inneholder litt selvbruning i, og solpudder. 

Anonymkode: 2c365...9b8

Melanotan holder jeg meg langt unna. Jeg vet jeg kan bruke betakaroten, og ta sol. Men jeg spør etter selvbruning. Vil ta en liten pause fra solarium samt ha en fin farge. Men takk uansett :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte en tilfeldig en fra en butikk i Hellas. Holdt på å dø. Viser seg at jeg er gørrallergisk mot et eller annet i det. Fant først ut av det etter å ha sprayet rikelig i ansiktet før jeg gikk på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, deprim skrev:

Vita liberate :)

Hørt den er veldig fin, men den er jo så dyr og liten flaske(?) Skal ikke se bort i fra at jeg prøver meg på den. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg brukte en tilfeldig en fra en butikk i Hellas. Holdt på å dø. Viser seg at jeg er gørrallergisk mot et eller annet i det. Fant først ut av det etter å ha sprayet rikelig i ansiktet før jeg gikk på stranden.

Usj! Skikkelig uflaks. Jeg tåler heldigvis det meste av hudpleieprodukter. ;) Men av noe krydder får jeg elveblest og ser ut som en forvokst kjøttbolle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker St.Moriz sin. Jeg må vaske vekk det øverste laget før det ser fint ut, ellers ser jeg ut som en zombie (grå).

St.Tropez sin er bedre, men samtidig noen hundrelapper dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Hørt den er veldig fin, men den er jo så dyr og liten flaske(?) Skal ikke se bort i fra at jeg prøver meg på den. Takk for tips :)

Ja den er dyrere enn mange, men den holder mye lengre. Skal holde seg oppmot 2-3 uker, men kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye du dusjer etc. ☺ jeg er kjempe fornøyd med den - når man smører den ut ser man hele tiden hvor man har glemt å smøre slik at det ikke blir skille. Jeg bruker moussen å er lett å bruke! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, deprim skrev:

Ja den er dyrere enn mange, men den holder mye lengre. Skal holde seg oppmot 2-3 uker, men kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye du dusjer etc. ☺ jeg er kjempe fornøyd med den - når man smører den ut ser man hele tiden hvor man har glemt å smøre slik at det ikke blir skille. Jeg bruker moussen å er lett å bruke! 👍

Så bra, da skal jeg teste ut den. Tusen takk for tips 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Roseh skrev:

Jeg bruker St.Moriz sin. Jeg må vaske vekk det øverste laget før det ser fint ut, ellers ser jeg ut som en zombie (grå).

St.Tropez sin er bedre, men samtidig noen hundrelapper dyrere.

Er det den hvite flasken med brun skrift? Hvis det er den så har jeg prøvd den før, og da så jeg grå ut og fargen forsvant fort.. Men skal huske på st.tropez! Tusen takk for tips :):):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siennasol, kjøp på ebay :) 

Mørk farge, holder lenge, er ett helvete å påføre før du lærer teknikken men verdt det, ikke er den dyr heller. 

Anonymkode: e263e...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ClosedParadise skrev:

Usj! Skikkelig uflaks. Jeg tåler heldigvis det meste av hudpleieprodukter. ;) Men av noe krydder får jeg elveblest og ser ut som en forvokst kjøttbolle. 

Jeg måtte gå 2 kilometer uten å kunne åpne øynene omtrent, fram til jeg fant en kiosk som kunne gi meg piller og øyseskyllevann (å stikke hodet under havet var lite effektivt). Jeg er vanligvis bare allergisk mot pollen og dyr, og det plager meg lite. Mistenker selvbruning er stappfull av pollen. I tillegg hadde jeg sandaler som ikke funket og det var så varmt at det var ubehagelig å gå uten dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, ClosedParadise skrev:

Så bra, da skal jeg teste ut den. Tusen takk for tips 😃

Du blir ikke å angre 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://no.feelunique.com/p/St-Moriz-Professional-Medium-Self-Tanning-Mousse-200ml

http://no.feelunique.com/p/St-Moriz-Professional-Dark-Self-Tanning-Mousse-200ml

Anbefaler St. Moriz, hvis du ønsker en litt rimeligere en, men som samtidig er veldig god. Den gir utrolig fin farge og sitter lenge. I tillegg "flasser" den ikke av. Alle har jo forskjellig hud da, men kan jo prøves uansett! Man må jo lete seg fram. :)

Har veldig lyst til å prøve den lotionen de har også for å se om den funker bra! Til nå har jeg bare prøvd mousse, som er kjempe lett å påføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bruke Cocoa Brown 1 hour tan mousse. Den trekker veldig fort inn i huden og er ikke oransje i det hele tatt. Rett etter påføring ser man litt mer brun/grå/grønn-ish ut, men det forsvinner når du skylder den vekk. 
Den svikter meg aldri, og er ikke spesielt dyr heller :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Loreal sin sublime bronze, ettersom jeg er såpass avhengig av brunfarge at jeg ikke kan kjøpe en (ganske) dyr selvbruning så ofte som jeg trenger det. Den koster vel rundt 170kr. Har prøvd en del forskjellige, og synes den fungerer bra. Får ! en superfin farge av den, og den er veldig drøy, kan smøre hele kroppen mange ganger før den er tom. Fargen holder også ganske lenge! Minuset er at den lukter endel (jeg synes den lukter godt, men ikke alle er enige, haha) og at det tar litt tid før den tørker inn.

Ellers har jeg jo hørt veldig mye bra om St. Tropez, og har planer om å teste den ut selv snart! :) 

Anonymkode: 4348e...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...