Gå til innhold

Da blir det enda en liten på oss!


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syklusdag 22 i dag. Begynte å spotte litt nå i ettermiddag, så lurer på om det er start på mens allerede eller om jeg skal drive å spotte fremover. Hipp hurra for p-pilleslutt og alt som følger med :roll:

Har fått kviser på brystet også så jeg føler meg ikke så fresh om dagen akkurat.

Jeg har vært sykemeldt en ukes tid nå så det har ikke vært så lett å få til noe særlig prøving den siste uken. Alt funker dårlig når nakke og skulder er ute av spill og gjør vondt for hver minste ting. Men nå har det roet seg heldigvis,  så håper det blir bedre :Nikke: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser på brystet, velkommen i klubben! Hormoner er noe dritt. Jeg har på ryggen også, så jeg har lett vilt etter et festantrekk som skjuler begge deler uten at jeg blir seende ut som en nonne. Fant noe greier med mesh som får duge :P Det ble egentlig nesten litt slutty :tongue:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forrige gang jeg sluttet på p-pillen så var det ryggen som var mest utsatt. Håper jeg slipper unna med kun en ting denne gangen :pls: Hormoner er ikke bare bare altså!

Er så fysen på alt om dagen, så jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å spise :ler: Prøver å få i meg noe skikkelig også, men blir veldig ofte søtt og salt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart klar for arbeidshelg nå. Spottingen ga seg i går, så er spent på om den kommer tilbake når jeg er ute på jobb. Hadde vært typisk min flaks når det er langt til tilgjengelig toalett :roll: Jeg får ta mine forholdsregler slik at jeg heller får bli overrasket om det ikke kommer mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Spotting på syklusdag 22? Festeblødning er min første tanke. :)

Hadde vært fantastisk om det hadde vært det :hjerte:

Er veldig på symptomjakt kjenner jeg, men blir jo helt tussete om jeg skal tenke på det hele tiden (men er innmari vanskelog å ikke tenke på det :sjenert:)

Neste lørdag er jeg invitert på jentefest hos mammaen til E sin bestevenninne fra barnehagen  (puhh, det var inviklet :ler:) Lurer på npr jeg evt skal teste for å se hvordan ting ligger an. Appen jeg bruker sier at jeg kan begynne om 5 dager, altså torsdag. Har bestilt tester fra Ebay men de er ikke kommet, så kanskje det blir å bestille fra billige-tester også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Småkjekset skrev:

Hadde vært fantastisk om det hadde vært det :hjerte:

Er veldig på symptomjakt kjenner jeg, men blir jo helt tussete om jeg skal tenke på det hele tiden (men er innmari vanskelog å ikke tenke på det :sjenert:)

Neste lørdag er jeg invitert på jentefest hos mammaen til E sin bestevenninne fra barnehagen  (puhh, det var inviklet :ler:) Lurer på npr jeg evt skal teste for å se hvordan ting ligger an. Appen jeg bruker sier at jeg kan begynne om 5 dager, altså torsdag. Har bestilt tester fra Ebay men de er ikke kommet, så kanskje det blir å bestille fra billige-tester også? 

Ebay kan bruke hundre år, jeg har av og til glemt hva jeg har bestilt når jeg får pakken. Jeg kjøpte en pakke med ti tester fra Ebay, og aaalle var defekte :P Billig-tester er the shit! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige tester bruker også kun et par dager før de kommer. 

:) Er 5 DPO og på symptomjakt selv, forstår den følelsen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen eggløsningstester jeg bestilte etter de jeg venter på nå :ler:

Da blir det bestilt fra billige-tester.

Det er rart hvor årvåken og obs en blir på alt og ingenting i denne prøver verdenen. Blir helt tussete av alt, men hva er det vi ikke gjør for å få en liten en :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sliten :Gjesp:

Har sittet i sofaen siden E omsider sovnet og kjemper en kamp for å holde meg våken. Tar på med flere tidligvakter etter hverandre med lite søvn :Gjesp: Er godt jeg har fri frem til tirsdag ettermiddag, satset på at jeg har fått hentet meg inn igjen til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turnus høres veldig slitsomt ut, bra du har noen dager å komme deg på nå. Jeg bruker også tester fra billoge-tester, og er veldig fornøyd med de. Tar jo gjerne ikke mer enn to dager før man får de i posten. Greit for sånne utålmodige sjeler som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan går det? Du er på syklusdag 28/29 nå? Gikk spottingen over? Du fikk positiv test og ble så glad at du glemte oss? :) Jeg håper på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på dag 28 nå. Spottingen har vært fraværende,  men begynte igjen til lunsj i dag. Foreløpig ikke så mye, så vet ikke om det er en engangstilfelle eller om det er starten på noe. TMI: brunlig på farge enn så lenge,  så får se hvordan det utarter seg. 

Har ikke fått testene i posten, så da blir det ikke et problem å ikke teste for tidlig ihvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen har foreløpig ikke tatt seg opp, så det er et positivt tegn så langt. Har murringer i magen, men har hatt det de siste ukene så legger ikke så mye vekt på det. Oppblåstheten som plaget meg veldig i helgen har heldigvis begynt å roe seg (selv med en større størrelse på uniformen på jobb stod magen ut :ler:), men er fremdeles mye plaget med luft.

Det er skikkelig utmattende å slutte med p-piller og holde motet oppe frem til mens kommer igang og får stabilisert seg. Håper det går fort slik at jeg kan få kroppen tilbake og føle meg normal,  og ikke være en slik symotomjeger!

Håper at testene kommer i morgen, slik at jeg får testet på ettermiddagen om spottingen ikke tar seg opp til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene er ikke kommet, og spottingen holder seg rolig. Murter godt i magen og er plaget med mye luft. Oppblåstheten som var på sitt verste i helgen har heldigvis roet seg. Er svært fysen på alt spiselig! Om dette er pga prøveprosjekt "holde meg unna sjokolade i hverdagen" eller noe annet er ikke godt å si. Men tror det blir en sjokolade bit når E er i seng ;)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det håper jeg også. Tenker at kroppen trenger litt ekstra tid på å komme i gjenge igjen etter flere år med p-piller. Men er veldig surt hvis det blei slik som sist at EL er totalt fraværende slik at alle månedene vi kunne p.brukt til faktisk prøving går opp i ingenting :sukk:

Tror jeg vil ta en prat med legen etter påske og fortelle hvordan det var sist, og om det er mulig å få provera og Pergo for å få i gang syklus og EL før det er gått et år, siden jeg ikke har det på egenhånd. Legen min er veldig ålreit så jeg håper at han er positiv til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...