Gå til innhold

Menn, hvordan ser den perfekte kvinne ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om blondt hår(naturlig) + brune øyner? Aldri noen som nevner at det er fint... 

Anonymkode: 1efcb...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja

synes norske jenter er generelt søte, tiltrekkes først ved at de har en noenlunde lav/normal fettprosent på kroppen, bryr meg ikke om muskler men må ha en kropp som beveger seg litt hvertfall
denne er vel omtrent like viktig, for øynene er det første jeg legger merke til og de må vel være tiltrekkende? heh..
ellers er det en fordel om de andre ansiktstrekkene er feminint, men det pleier det jo å være

resten av kroppen er ikke så viktig, bortsett fra at store lår er en stor turnoff. størrelsen på brystene/rumpa er ikke en dealbreaker. samme gjelder hårfarge, men liker vel best lysebrunt siden jeg har det selv... 

de viktigste egenskapene med personligheten er å være jordnær, rolig/snill/litt introvert, ikke masete og bablete, ha like verdier som meg og kunne snakke om det meste (jeg kan litt om alt utenom spill/idrett hobbyene, er langtfra sær men jeg husker godt, så ting jeg leser f eks, leser jo veldig mye på nett, og har vært god på hovedstader, i europa helst, siden jeg var liten egentlig, pga globus og bøker jeg bladde gjennom :P )

men perfekt? neppe... ville vel ikke tatt så lang tid før jeg ville blitt smått plaget av en uvane (som alle har), men ville nok synes det var søtt også. men feilfri, nope
 

Anonymkode: 876ae...df1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om blondt hår(naturlig) + brune øyner? Aldri noen som nevner at det er fint... 

Anonymkode: 1efcb...ad9

Det er jo ikke fargene det kommer så mye an på. En med de fargene kan være kjempepen. Mens en annen med de fargene kan være helt vanlig.

Anonymkode: 44e0e...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå skjønner jeg hvem det er. :) Hun ser jo enda verre ut vanligvis.

Anonymkode: 44e0e...b3a

Hun holder seg godt da, det skal hun ha. Tror hun er akkurat 40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker også naturlige jenter

Sophie Elise, Kylie Jenner, Badendyck og en instagram jeg har lagt merke til, tammy hembrow(?), joda kunne funket for ONS men i et forhold? rent overfladisk, blir svaret soleklart nei. Ikke at de er stygge, men all den sminkinga, fikse på alt mulig, photoshop og trutemunn gjør meg oppgitt...

Og ja, er klar over at de færreste er så vakre som Emma Watson, Maggie Grace (hun i Taken) eller Voe (hun der bloggeren), men ha heller de som forbilder, istedenfor disse plastdukkene :tongue:

Anonymkode: 876ae...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig... Og så blir du bitter når disse vakre kvinnene ikke vil ha deg, og så klager over kvinner generelt? En generell oppfatning av slike mannfolk som ble beskrevet.

Anonymkode: a0f93...e56

Er såpass naiv at jeg tenker det ordner seg for meg uansett så har jo ingen grunn til å være bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Jeg synes den tankegangen om å finne noen på sitt eget "nivå" er så trist. ALLE burde gå for det de mener er den absolutte drømmemannen eller drømmedama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, incognita skrev:

Jeg synes den tankegangen om å finne noen på sitt eget "nivå" er så trist. ALLE burde gå for det de mener er den absolutte drømmemannen eller drømmedama. 

Der er jeg helt uenig. Det er allerede nok av lite attraktive menn som legger an på pene damer. Vi trenger ikke enda flere av disse. :fnise:

Anonymkode: 44e0e...b3a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Summers skrev:

Er såpass naiv at jeg tenker det ordner seg for meg uansett så har jo ingen grunn til å være bitter.

Hvis du ikke er attraktiv så har jo personligheten mye å si. Jeg har fått med meg at du har ganske mange fordommer mot pene damer. Det trekker absolutt helt ned. Men, lykke til!

Anonymkode: 44e0e...b3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke er attraktiv så har jo personligheten mye å si. Jeg har fått med meg at du har ganske mange fordommer mot pene damer. Det trekker absolutt helt ned. Men, lykke til!

Anonymkode: 44e0e...b3a

Nei, jeg drar ikke damer med personligheten min, men vet det ordner seg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Prøver ikke henge meg opp i hva den perfekte kvinnen er. Det er usunt. Prøver heller holde meg realitetsorientert og ikke få et forvridd syn på hvordan kvinner burde se ut.

Pene jenter? Jeg tør ikke poste noen eksempler. De fleste eksemplene på nett er en god blanding av sminke og photoshop. Tror ikek mine egne øyne. 

Den peneste jenta jeg møtte var på studentkroa. Trine, du er dødsdeilig og på grensen til perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om blondt hår(naturlig) + brune øyner? Aldri noen som nevner at det er fint... 

Anonymkode: 1efcb...ad9

Min favorittkombinasjon, faktisk.

Anonymkode: 1f3a8...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, PetterPanne skrev:

Prøver ikke henge meg opp i hva den perfekte kvinnen er. Det er usunt. Prøver heller holde meg realitetsorientert og ikke få et forvridd syn på hvordan kvinner burde se ut.

Pene jenter? Jeg tør ikke poste noen eksempler. De fleste eksemplene på nett er en god blanding av sminke og photoshop. Tror ikek mine egne øyne. 

Den peneste jenta jeg møtte var på studentkroa. Trine, du er dødsdeilig og på grensen til perfekt.

Takk det samme. :blomst: 

Anonymkode: 2a487...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, vikingmelk skrev:

The eye of the beholder.

 

the eye of the beer holder :ol: Har drukket mange damer pene :)

Anonymkode: ce52b...fe7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, incognita skrev:

Amy Farrah Fowler. :hjerte: 

Så ikke den komme i en tråd som dette. :fnise: 

Hun er kanskje ikke på toppen av utseende nei, det er mange kvinner som er vakrere enn henne. Men utseende er ikke alt. Smart er sexy. <3

Anonymkode: eb74e...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beskriv henne. Inspirert av tråden om den perfekte mannen.

Anonymkode: 16e23...9d6

Det har sjeldent med hvordan hun ser ut, men hvordan hun er som person. En perfekt kvinne for meg er en jeg må kunne dele tiden og livet med. Samfunnet er veldig delt i svarene her. Noen vil si at de trenger en crossfit-babe, noen en med mer penger enn iq og andre er mer opptatt av hvor hun er fra. Du vil nok ikke få noe "pene øyne, stor rumpe" svar her, men om det skulle vært opp til meg så må det være en jente med god selvinnsikt, humor og fremtidsplaner. Hvordan man ser ut spiller sjelden en rolle. Tipper du har spist en mandarin som så god ut, men som smakte dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.1.2016 at 17.46, herremann skrev:

Man kan godt se sexy ut bikini når man er så stor. Men når man tar på seg klær blir det noe annet. Ser ikke akkurat elegant ut i kjole eller bukser. Så jeg prøver å unngå å bli så stor.

 

Anonymkode: 44e0e...b3a

Endret av Pavilion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...