Gå til innhold

Har du opplevd noen har hatt falske bilder av seg selv? Jeg opplevde det i går.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva forventet han skulle skje videre etter du hadde sett han i virkeligheten liksom? At alder og utseende var en liten detalj du var villig til å overse bare du ble kjent med han? Gris! 

Anonymkode: 978db...cbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, cheshirecat skrev:

Ja.. For viss du var 30 år eldre enn han, 70kg tyngre enn det du sa du var - hadde det vært helt fint for han.. Fyfaen for en hersketeknikk ass!!! 

Jepp. Jeg prøvde faktisk å forklare at jeg ikke var interessert i noen som var uærlige, men det mente han bare var en unnskyldning fordi jeg mente han var stygg. Og at han var nødt til å lyve og bruke falskt bilde for ellers møtte han ingen damer, siden vi kun ville ha de superpene. Jeg diskuterte en stund med han før jeg gav opp, og forklarte at joda, kan hende jeg ville datet han om han hadde vært ærlig fra starten, men en som lyver er jeg ikke interessert i. Det gikk virkelig ikke inn... 

Anonymkode: 5d76a...452

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg prøvde faktisk å forklare at jeg ikke var interessert i noen som var uærlige, men det mente han bare var en unnskyldning fordi jeg mente han var stygg. Og at han var nødt til å lyve og bruke falskt bilde for ellers møtte han ingen damer, siden vi kun ville ha de superpene. Jeg diskuterte en stund med han før jeg gav opp, og forklarte at joda, kan hende jeg ville datet han om han hadde vært ærlig fra starten, men en som lyver er jeg ikke interessert i. Det gikk virkelig ikke inn... 

Anonymkode: 5d76a...452

Fyren er uansett ikke helt god. Lykke til videre i jakten på en ekte og ærlig mann!

Anonymkode: 978db...cbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en tosk. Hva hadde han forventet egentlig? Skjønner godt du stakk. Hadde gjort det samme og ikke kastet bort et sekund mer på han.  Han gjør nok det samme med andre. Helt ærlig, så burde du rapportere profilen hans. Dette er ikke ok.

Handler ikke om å være overfladisk, men man forventer jo å møte han man har sett bilder av. Når det kommer en eldre mann som ser helt annerledes ut enn på bildene,  så blir man skuffet. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
På 23.1.2016 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Bildet kan umulig ha vært han. Fantes ikke likt. Sto han var 29, men det var han hvert fall ikke. Så ut som han var på alder med pappa. Så utrolig skuffet over han og sløsing av min tid.

Anonymkode: 26efc...1ae

æsj, det er bare ekkelt når folk gjør sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
På 1/24/2016 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg prøvde faktisk å forklare at jeg ikke var interessert i noen som var uærlige, men det mente han bare var en unnskyldning fordi jeg mente han var stygg. Og at han var nødt til å lyve og bruke falskt bilde for ellers møtte han ingen damer, siden vi kun ville ha de superpene. Jeg diskuterte en stund med han før jeg gav opp, og forklarte at joda, kan hende jeg ville datet han om han hadde vært ærlig fra starten, men en som lyver er jeg ikke interessert i. Det gikk virkelig ikke inn... 

Anonymkode: 5d76a...452

Altså, jeg synes ikke det er greit å bruke falskt bilde og gi inntrykk av at man er noe annet enn det man er. Man kaster vekk tiden til andre og det er ikke greit. Samtidig har fyren et poeng i at han nok aldri hadde vært på den daten om han ikke hadde hatt et falskt bilde. Du valgte tross alt å gå på date med det du trodde var en kjekk fyr, og ikke en som han. Tror du virkelig at han hadde brukt bilder av en annen, om han hadde fått dater av å bruke sine egne bilder? Grunnen til at folk tyr til disse rare handlingene er jo fordi de er super frustert over at de ikke når opp til hva det motsatte kjønn krever, og derfor ikke kommer gjennom nåløye. Nettdating er tungt for folk fordi utseende er så avgjørende for om man lykkes eller ikke. Man ser også mange kvinner bruke bilder som ikke viser hvordan de egentlig ser ut pga dette.

Grunnen til at det ikke gikk inn for han at damer ikke bare vil date superpene menn er fordi han nok har 100x beviser på at det ikke stemmer. Han har aldri strukket til på nettdating og derfor trodde han ikke på hva du sa. Jeg synes ikke det er noe gale i å ønske å date kjekke menn, men det skaper en taper gruppe som ikke kommer til når det gjelder nettdating. Statistikken fra nettdating viser at kvinner er langt mer kresne enn hva menn er når det kommer til det motsatte kjønn. Når mennene som bruker nettdating ikke ikke klarer å møte kvinner i det virkelige liv heller, blir det masse bitterhet ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psycho oppførsel. Godt du kom deg vekk! Jeg hadde blitt redd når noen oppførte seg så abnormalt.

Anonymkode: 39a86...e4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minesveiper skrev:

Altså, jeg synes ikke det er greit å bruke falskt bilde og gi inntrykk av at man er noe annet enn det man er. Man kaster vekk tiden til andre og det er ikke greit. Samtidig har fyren et poeng i at han nok aldri hadde vært på den daten om han ikke hadde hatt et falskt bilde. Du valgte tross alt å gå på date med det du trodde var en kjekk fyr, og ikke en som han. Tror du virkelig at han hadde brukt bilder av en annen, om han hadde fått dater av å bruke sine egne bilder? Grunnen til at folk tyr til disse rare handlingene er jo fordi de er super frustert over at de ikke når opp til hva det motsatte kjønn krever, og derfor ikke kommer gjennom nåløye. Nettdating er tungt for folk fordi utseende er så avgjørende for om man lykkes eller ikke. Man ser også mange kvinner bruke bilder som ikke viser hvordan de egentlig ser ut pga dette.

Grunnen til at det ikke gikk inn for han at damer ikke bare vil date superpene menn er fordi han nok har 100x beviser på at det ikke stemmer. Han har aldri strukket til på nettdating og derfor trodde han ikke på hva du sa. Jeg synes ikke det er noe gale i å ønske å date kjekke menn, men det skaper en taper gruppe som ikke kommer til når det gjelder nettdating. Statistikken fra nettdating viser at kvinner er langt mer kresne enn hva menn er når det kommer til det motsatte kjønn. Når mennene som bruker nettdating ikke ikke klarer å møte kvinner i det virkelige liv heller, blir det masse bitterhet ut av det.

At de blir bitre får de ta på egen kappe. Å lyve om alder og utseende er lavmål og bare dumt. Han får garantert ingen ny date med noen på den måten. 

Nettdating er ikke for de middelmådige. Uansett kjønn. Men da må man faktisk ut der og vinne noen på sjarm. Sjarmerer en mann en dame, så er hun solgt, uansett om han ser ut som en hobbit. Har han ikke utseende med seg må han ha hue og hjerte på rett plass. Og et oppriktig ønske om dama fordi hun er den hun er. Ikke fordi det er synd på han fordi han er singel. Singelsutring er avtennende. 

Anonymkode: 888b0...63f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2016 den 11.48, AnonymBruker skrev:

Har jeg opplevd også. Men jeg oppdaget det før jeg møtte han, for han nektet å sende snapper av seg selv. Så jeg krevde bilde før jeg møtte han. Han hadde løyet med 15 år og bilde av en annen. Det verste var at han da ble sint på meg, og mente at det beviste hvor overfladiske vi jenter var og at vi kun gikk etter utseendet siden jeg ikke ville møte han etter det. 

Hallo liksom, jeg er da ikke interessert i å møte noen som lyver!!

Anonymkode: 5d76a...452

Og han selv da, er vel ikke overfladisk som går etter 15 år yngre jenter?! Mange tullinger der ute!

Anonymkode: 3c0ab...1ca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2016 den 18.08, AnonymBruker skrev:

 

Spørsmålet er vel heller om at du hadde villet møte en mann som er average? Tdodde du skulle få deg noe topp klasse hannkjønn, men så ble det ikke det?

Anonymkode: 042d0...c85

Hallo...Når man finner en som er SIN type, også viser det seg at han lyver om hvordan man ser ut, ..så blir man skuffet. Sier seg selv..

Endret av 1Cecilie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 1Cecilie skrev:

Hallo...Når man finner en som er SIN type, også viser det seg at han lyver om hvordan man ser ut, ..så blir man skuffet. Sier seg selv..

min type er de kjekke pene menn:)

Anonymkode: ba546...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skulle brukt et annet bilde enn meg selv, så skulle jeg brukt bilde av han her, kan aldri si noe sikkert men regner jo med at hvis jeg selv møtte opp da så ville jeg vært en positiv overaskelse...

Ugly-Geek-With-Pimples-The-Ugliest-Man-I

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd tilsvarende. Løy på alderen og utseendet. Sikkert flere ting også. Møtte ham aldri fordi idioten sendte bilder som bekreftet mine mistanker. 

Opplevde mye rart da jeg datet. 

 

Anonymkode: ff2cf...af2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første, å ikke bruke bilde av seg selv i en profil, hvor det nå måtte være, er IKKE bra.

Har selv møtt damer hvor jeg både har hatt profilbilde, og ikke hatt det. Men uansett så har det kommet etter første møtet; "Du er ikke min type"! Og det er langt i fra noen dybde som er oppnådd i praten, den stunden det varte. Så det er som noen sier litt lengre fram i tråden her, kvinner er og blir overflatiske når det komme til å velge den rette. Den "den rette" skal ha en aktraktiv jobb, som er godt betalt, og han skal utseende med seg.

For min del har jeg ikke attraktiv jobb, ingen(svært få) som vet hva den går ut på, men absolutt alt vi omgir oss med daglig har sin start i den jobben jeg gjør ;) Utseende mitt, vel, jeg ikke skremt noen...tror jeg :D 

Anonymkode: 48b36...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Minesveiper skrev:

Altså, jeg synes ikke det er greit å bruke falskt bilde og gi inntrykk av at man er noe annet enn det man er. Man kaster vekk tiden til andre og det er ikke greit. Samtidig har fyren et poeng i at han nok aldri hadde vært på den daten om han ikke hadde hatt et falskt bilde. Du valgte tross alt å gå på date med det du trodde var en kjekk fyr, og ikke en som han. Tror du virkelig at han hadde brukt bilder av en annen, om han hadde fått dater av å bruke sine egne bilder? Grunnen til at folk tyr til disse rare handlingene er jo fordi de er super frustert over at de ikke når opp til hva det motsatte kjønn krever, og derfor ikke kommer gjennom nåløye. Nettdating er tungt for folk fordi utseende er så avgjørende for om man lykkes eller ikke. Man ser også mange kvinner bruke bilder som ikke viser hvordan de egentlig ser ut pga dette.

Grunnen til at det ikke gikk inn for han at damer ikke bare vil date superpene menn er fordi han nok har 100x beviser på at det ikke stemmer. Han har aldri strukket til på nettdating og derfor trodde han ikke på hva du sa. Jeg synes ikke det er noe gale i å ønske å date kjekke menn, men det skaper en taper gruppe som ikke kommer til når det gjelder nettdating. Statistikken fra nettdating viser at kvinner er langt mer kresne enn hva menn er når det kommer til det motsatte kjønn. Når mennene som bruker nettdating ikke ikke klarer å møte kvinner i det virkelige liv heller, blir det masse bitterhet ut av det.

Jeg tror helt sikkert denne mannen og lignene manfolk som kjører samme "taktikk" hadde hatt større sjans på å få napp dersom de valgte damer på samme nivå som seg selv, utseendemessig. Å innlede kontakt via Tinder o.l. med en dame du synes er kjempepen samtidig som du bruker falske bilder av deg selv og framstiller deg selv som mye kjekkere enn virkeligheten tilsier, er en oppskrift på å mislykkes. Å innlede kontakt med damer som ikke er fullt så fysisk attraktive og som er på samme nivå med deg selv - hva skjedde med det? Hvorfor tror enkelte mindre attraktive menn at de har "rett" på attraktive damer, og at attraktive damer er overfladiske dersom de avviser de mindre pene mennene? Det er jo total idioti fra disse mannfolkene sin side. Nei, man får velge fra den hyllen man sitter på selv!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første, å ikke bruke bilde av seg selv i en profil, hvor det nå måtte være, er IKKE bra.

Har selv møtt damer hvor jeg både har hatt profilbilde, og ikke hatt det. Men uansett så har det kommet etter første møtet; "Du er ikke min type"! Og det er langt i fra noen dybde som er oppnådd i praten, den stunden det varte. Så det er som noen sier litt lengre fram i tråden her, kvinner er og blir overflatiske når det komme til å velge den rette. Den "den rette" skal ha en aktraktiv jobb, som er godt betalt, og han skal utseende med seg.

For min del har jeg ikke attraktiv jobb, ingen(svært få) som vet hva den går ut på, men absolutt alt vi omgir oss med daglig har sin start i den jobben jeg gjør ;) Utseende mitt, vel, jeg ikke skremt noen...tror jeg :D 

Anonymkode: 48b36...440

Hvordan var utseendet på disse damene du valgte å dra på date med da? Tipper du bare tok kontakt med damer som var på høyere nivå enn deg selv, utseendemessig? Hvorfor gjorde du isåfall det? Slo ikke tanken deg at disse damene selvsagt har all rett til å ville ha en mann som er på samme nivå som de selv? Hvorfor skal damene "fire på kravene" og akseptere en mann som er mindre fysisk attraktiv enn de selv er? Er det ikke de mindre attraktive mennene som er overfladiske når de bevisst går etter damer flere hakk over de selv på utseende-skalaen? Hvorfor tror mindre fysisk attraktive menn at de kan "overtale" pene damer til å like de, ved å lure de på date og prøve oppnå "dybde i praten"? Hvorfor er det et så vanskelig faktum å innse for menn at også kvinner tiltrekkes av et pent ytre når man skal velge partner?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første, å ikke bruke bilde av seg selv i en profil, hvor det nå måtte være, er IKKE bra.

Har selv møtt damer hvor jeg både har hatt profilbilde, og ikke hatt det. Men uansett så har det kommet etter første møtet; "Du er ikke min type"! Og det er langt i fra noen dybde som er oppnådd i praten, den stunden det varte. Så det er som noen sier litt lengre fram i tråden her, kvinner er og blir overflatiske når det komme til å velge den rette. Den "den rette" skal ha en aktraktiv jobb, som er godt betalt, og han skal utseende med seg.

For min del har jeg ikke attraktiv jobb, ingen(svært få) som vet hva den går ut på, men absolutt alt vi omgir oss med daglig har sin start i den jobben jeg gjør ;) Utseende mitt, vel, jeg ikke skremt noen...tror jeg :D 

Anonymkode: 48b36...440

Nei. Avvisningen behøver ikke å ha noe med å være overfladisk å gjøre. Men damer er ofte veldig raske til å se om mannen har den x-faktoren de søker. Vi leser ofte andres energier raskt og om han kan virke litt veik eller tilbakeholden, så går vi videre. Mange søker nok den der "ta meg med storm fra første øyekast" og er kanskje litt for romantiske i sine drømmer. Det går ikke så mye på utseende men mest på sjarm og kjemi. Jeg tror menn hadde tjent mer på å gi litt mer av seg selv i et møte og vise at de er oppriktig interessert i dama som en person. 

Anonymkode: 888b0...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...