Gå til innhold

Har du opplevd noen har hatt falske bilder av seg selv? Jeg opplevde det i går.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvordan de tør? Å ha falske bilder av seg selv for å så møte personen de har snakket med. De må da skjønne at personen kommer til å bli skuffet. Det ble jeg.

Jeg skulle møte daten min i går. Han var kjekk og min type, så dette gledet jeg meg stort til. Vi skulle møtes på en restaurant og jeg satt meg ned. Jeg sitter spent og venter. Plutselig kommer det en høy og litt stor mann gående mot meg.Han var minst 20 år eldre enn meg. Jeg er 24.  "Er du Xxxx? " Jeg sier et nervøst ja og begynner å skjønne hva som skjer. Da sier han "jeg er da Xxxx og som du ser ikke helt lik på bildene,  men det går vel greit hehe. Du er jammen meg pen" jeg så vel slik ut i trynet der jeg satt :sjokkert: Jeg reiser meg opp og går skuffet til bilen.  Har fått noen gi meg en sjanse meldinger av han.

Hvordan kan noen gjøre sånt? Hva hadde han forventet? :"jeg ser du ikke er lik på bildene og en del år eldre enn meg , men dette var en gledelig overraskelse. Sett deg ned" 

Har noen opplevd samme? 

Anonymkode: 26efc...1ae

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han tenkte som folk her på kg, at ingen tror profilbildet er av dem selv? Flertallet her har jo en kjendis eller noe annet.

Anonymkode: e9309...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bilder av en annen? Eller bilder av han, bare helt annerledes enn han så ut nå? 

Hadde han løyet på alderen også? 

Nei, jeg sier som deg, TS, jeg skjønner ikke hva de tror når de tør å gå på date etter en så stor løgn. Man gir et riktig bilde av seg selv og man er i hvert fall ærlig om alderen sin. Om man starter allerede datingen med en så stor løgn så er det en person jeg aldri ville stolt på uansett. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Polly Ester skrev:

Var det bilder av en annen? Eller bilder av han, bare helt annerledes enn han så ut nå? 

Hadde han løyet på alderen også? 

Nei, jeg sier som deg, TS, jeg skjønner ikke hva de tror når de tør å gå på date etter en så stor løgn. Man gir et riktig bilde av seg selv og man er i hvert fall ærlig om alderen sin. Om man starter allerede datingen med en så stor løgn så er det en person jeg aldri ville stolt på uansett. 

Bildet kan umulig ha vært han. Fantes ikke likt. Sto han var 29, men det var han hvert fall ikke. Så ut som han var på alder med pappa. Så utrolig skuffet over han og sløsing av min tid.

Anonymkode: 26efc...1ae

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette har jeg ikke opplevd,  men sykt gjort. Han kommer til å ende opp singel hvis han fortsetter med dette. Jeg hadde blitt sur. Hadde aldri klart å stole på han igjen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang. Fyren hadde tatt bildene til en annen ganske så normal person, så var ikke bare å luke han ut som andre tydelige falske. Møtte ham, og reiste få minutter etter. Fikk samme type meldinger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra du gikk når du gjorde og ikke følte deg presset til å sitte. Flott jobba. Mange syke folk der ute

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan de tør? Å ha falske bilder av seg selv for å så møte personen de har snakket med. De må da skjønne at personen kommer til å bli skuffet. Det ble jeg.

Jeg skulle møte daten min i går. Han var kjekk og min type, så dette gledet jeg meg stort til. Vi skulle møtes på en restaurant og jeg satt meg ned. Jeg sitter spent og venter. Plutselig kommer det en høy og litt stor mann gående mot meg.Han var minst 20 år eldre enn meg. Jeg er 24.  "Er du Xxxx? " Jeg sier et nervøst ja og begynner å skjønne hva som skjer. Da sier han "jeg er da Xxxx og som du ser ikke helt lik på bildene,  men det går vel greit hehe. Du er jammen meg pen" jeg så vel slik ut i trynet der jeg satt :sjokkert: Jeg reiser meg opp og går skuffet til bilen.  Har fått noen gi meg en sjanse meldinger av han.

Hvordan kan noen gjøre sånt? Hva hadde han forventet? :"jeg ser du ikke er lik på bildene og en del år eldre enn meg , men dette var en gledelig overraskelse. Sett deg ned" 

Har noen opplevd samme? 

Anonymkode: 26efc...1ae

 

Spørsmålet er vel heller om at du hadde villet møte en mann som er average? Tdodde du skulle få deg noe topp klasse hannkjønn, men så ble det ikke det?

Anonymkode: 042d0...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, nei. :P

du kan ta en titt i denne vestlige avisen, så kan du selv se hva som skjer hvis de gjør sånt. dette er en veldig fredlig avis, så når de reagerer på det, så er det ikke rart at resten av verden gjør det.

Anonymkode: 3e338...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Spørsmålet er vel heller om at du hadde villet møte en mann som er average? Tdodde du skulle få deg noe topp klasse hannkjønn, men så ble det ikke det?

Anonymkode: 042d0...c85

Topp klasse hankjønn?  Altså,  hun forventet så klart å møte han på bildene.  Da blir man skuffet når det viser seg og ikke stemne. At vedkommende har lurt deg. 

Anonymkode: 26efc...1ae

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

En ting er om han hadde hatt falske bilder i form av bilder tatt for 10år siden også har han lagt på seg/endret utseende drastisk. Men 20år eldre???

Hva tenkte han på? Det utgjør jo en enorm forskjell!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel trygt si at han var født med en svært optimistisk innstilling.

Anonymkode: eefde...ed1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så ugreit. Jeg har ikke opplevd det selv, men hadde selvfølgelig gjort det samme som deg. Drittfolk - Hva tror de?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er utrolig mange falske profiler på Tinder. Bilder av modeller, osv. Jeg har jobbet i casting, og vet hvem flere av de er 😂 Skjønner ikke poenget!

Anonymkode: 61b9f...ee5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å "bli skuffet for han var ikke så fin" eller "oi han her var faktisk kjekkere enn bildene, nå ble jeg glad". Det er snakk om å være den man utgir seg for å være. Det er løgn og bedrageri uansett om personen ser bedre/dårligere ut i person! Er en ting å gjøre seg penere på bilder men å utgi seg å være noen som er drastig eldre enn det man utgir seg å være er en grov løgn! Ingen skal finne seg i noe sånt!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj for en syk og ekkel fyr.

Tenker han sikker lurer andre enn bare deg også. Og gjerne yngre jenter :( Ikke alle er vel like tøffe som deg heller.

Anonymkode: 888b0...63f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg opplevd også. Men jeg oppdaget det før jeg møtte han, for han nektet å sende snapper av seg selv. Så jeg krevde bilde før jeg møtte han. Han hadde løyet med 15 år og bilde av en annen. Det verste var at han da ble sint på meg, og mente at det beviste hvor overfladiske vi jenter var og at vi kun gikk etter utseendet siden jeg ikke ville møte han etter det. 

Hallo liksom, jeg er da ikke interessert i å møte noen som lyver!!

Anonymkode: 5d76a...452

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Alltid lurt å google bilder, og gjøre litt research før man skal på date.

Se serien catfish.

Anonymkode: b3f52...c14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Spørsmålet er vel heller om at du hadde villet møte en mann som er average? Tdodde du skulle få deg noe topp klasse hannkjønn, men så ble det ikke det?

Anonymkode: 042d0...c85

Svaret er jo at han uansett ikke fikk en sjanse - hadde han hatt sitt virkelige bilde og alder kansje hun ikke hadde sveipet ja på han, men hun gikk jo når hun møtte han uansett. Så for han ble jo det en tap-tap situasjon. Han har bare kastet bort både sin egen og hennes tid ved å være uærlig. 

Anonymkode: d4c90...501

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Har jeg opplevd også. Men jeg oppdaget det før jeg møtte han, for han nektet å sende snapper av seg selv. Så jeg krevde bilde før jeg møtte han. Han hadde løyet med 15 år og bilde av en annen. Det verste var at han da ble sint på meg, og mente at det beviste hvor overfladiske vi jenter var og at vi kun gikk etter utseendet siden jeg ikke ville møte han etter det. 

Hallo liksom, jeg er da ikke interessert i å møte noen som lyver!!

Anonymkode: 5d76a...452

Ja.. For viss du var 30 år eldre enn han, 70kg tyngre enn det du sa du var - hadde det vært helt fint for han.. Fyfaen for en hersketeknikk ass!!! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...