Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 24.5.2016 at 21.23, tirben skrev:

Jo, de slipper plate, men den er ofte så elendig at det ikke blir en hit. Kurt var heldig med She's so High, da det er den eneste fine idollåten.  Ellers har vinnerlåten vært begredelige greier.

Og hva med The Voice vinnerne? Har noen av de fått suksess? 

The voice. Jeg tror noen av de lagde ganske populære singler ja. De fikk sikkert hjelp av de i groruddalen. Jeg så på youtube.com at dem er veldig flinke med mikseutstyr og sånt. Dem er jo skikkelig inn i hiphop. Men Tone og de var virkelig i vinden. Rohat burde melde seg på altså. Neste sesong vinner Rohat. Det samme med han Kenneth engebretsen. Så ja - til neste år så er begge de to deltagere i Idol. Også har jo det grorud-tiltaket (det å forbedre bydelen og diverse) hjulpet litt til og? Selv bor jeg ikke der, men merker jo på lang sikt at grorud-tiltaket har bedret seg litt. Frivillige og politikere har hjulpet til. 

Vil gi et tips mtp musikk. Å skrike ut hold kjeft hele tiden i musikken kan gjøre en sang bedre hvis man lager litt lengre setninger i sangteksten, fordypninger og bytter ut hold kjeft med "vær stille".

Endret av michaeline__07
la til setninger i en diskusjon om musikk - la til sangmusikktips.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
7 timer siden, michaeline__07 skrev:

Vil gi et tips mtp musikk. Å skrike ut hold kjeft hele tiden i musikken kan gjøre en sang bedre hvis man lager litt lengre setninger i sangteksten, fordypninger og bytter ut hold kjeft med "vær stille".

Hæ? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...