Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hattifnatten skrev:

Hun virket så truende og aggressiv uansett om hun likte det eller ikke!

Og nå sa hun "Jeg gidder ikke den klemminga, ass"! Altså..?

Ja, det opplevde jeg også. Så jeg ble totalt overraska da hu plutselig reiste seg opp for å klemme hu stakkaren som gråt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, chisandra skrev:

Hun er et friskt pust inn i Idol - og det var jammen på tide. :)

Så et friskt pust i idol må altså være en dommer med dritfrekk holdning ovenfor deltagerne? Greit at hu er streng, men det finnes mye bedre måter å uttrykke det på enn ren arroganse. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sasandra skrev:

Så et friskt pust i idol må altså være en dommer med dritfrekk holdning ovenfor deltagerne? Greit at hu er streng, men det finnes mye bedre måter å uttrykke det på enn ren arroganse. 

Synes ikke hun var så frekk, jeg. 

Anonymkode: 53550...bf8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke hun var så frekk, jeg. 

Anonymkode: 53550...bf8

På noen av deltagerne direkte hang hun over dommerbordet som om hun kjedet vettet av seg mens de sang. Syns det er respektløst ovenfor deltagerne som selvfølgelig er nervøse fra før, da hjelper ikke holdningen hennes noe særlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sasandra skrev:

På noen av deltagerne direkte hang hun over dommerbordet som om hun kjedet vettet av seg mens de sang. Syns det er respektløst ovenfor deltagerne som selvfølgelig er nervøse fra før, da hjelper ikke holdningen hennes noe særlig. 

Hva synes du om f.eks. "Slemme-Tor" den gangen han var dommer da? :)

Anonymkode: 53550...bf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om f.eks. "Slemme-Tor" den gangen han var dommer da? :)

Anonymkode: 53550...bf8

Da var jeg så ung at jeg ikke kan huske det nøyaktig, var for ung til å ha sånne meninger om sånt. Er derimot 19 år nå og vet at jeg ikke syns at dommeren sin generelle holdning er ok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke se på Idol i år nettopp på grunn av Ina Wroldsen. Jeg syns hun alltid virker veldig arrogant, høy på seg selv og frekk, uansett i hvilken sammenheng jeg ser henne. Hun var gjest på Senkveld forrige uke også og hadde det samme arrogante oppsynet der. Tror det rett og slett er personligheten hennes og da holder jeg meg unna program der hun deltar, så slipper jeg å bli unødig provosert av væremåten hennes.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Angelheart2 skrev:

Jeg har valgt å ikke se på Idol i år nettopp på grunn av Ina Wroldsen. Jeg syns hun alltid virker veldig arrogant, høy på seg selv og frekk, uansett i hvilken sammenheng jeg ser henne. Hun var gjest på Senkveld forrige uke også og hadde det samme arrogante oppsynet der. Tror det rett og slett er personligheten hennes og da holder jeg meg unna program der hun deltar, så slipper jeg å bli unødig provosert av væremåten hennes.

Jeg reagerte også på det på Senkveld. Måten hun snakket på! Det går an å være frekk og rappkjefta på en "sjarmerende" måte, men hun er er rett og slett flau å se på!

Anonymkode: 44edf...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er frustrerende, er at dommere i disse konkurransene blir gjort "untouchable". Dvs. at uansett hva man sier av kritikk, så "har man ikke peiling", eller man sjikanerer etc. Vi så det samme med Tone, som mildt sagt var en lettvekter i dette selskapet og kom stort sett med utsagn som "eg blir varm"  etc. og klarte aldri å komme med faglig tilbakelding til deltakerne, med unntak av når hun "var enig" med sine meddommere. All ære til Tone, bevares, hun er en flott person som har oppnådd suksess her i livet, men noen stor artist er hun ikke, etter mitt skjønn.

Det samme ser vi her. Hvis noen prøver å kritisere Wroldsen for hennes oppførsel, etter min mening helt beretigget, så blir det opptsyr. Det tåles ikke, og kritikerne vet ikke hva de snakker om. Wroldsen har jo skrevet tekster for verdensstjener, så hvem er "vi" som tillater oss å kritisere henne?

Det er uheldig.

Anonymkode: 2e0b4...e72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg skjønner ikke hvor dommerne får energien til å høre på flere tusen folk og skulle vurdere hver og en av dem o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å følge med innimellom pga Markus Bailey! Han er så søt at jeg får tannverk😍

Anonymkode: 8313c...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg savner Blipp på IDOL!! Hadde jeg vært ti år yngre kunne jeg vært fristet til å lage en kampanje på Facebook for å få Blipp tilbake til IDOL. Jeg har ingenting i mot Bailey, men Blipp virket mer som en naturlig spillopp-maker.

 

For øvrig synes jeg det er morsomt når den kvinnelige programlederen sa "dette er tidenes klareste ja for min del!" når det kun er det andre programmet totalt hun har vært dommer ever. :fnise:

 

Sånn ellers er det godt de får inn noen 20-åringer som deltagere også.. Om det kun hadde vært fjortisser der, så tror jeg ikke at jeg hadde sett på det. Savner Tor Milde (RIP) også, må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To tråder er flettet sammen. I tillegg er tråden ryddet for avspringer samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Hvorfor synger alle jenter likt for tiden, som om de spiser en potet? Og hvem begynte med denne stilen.

Tenker på hun franske som var nettopp. Dommerne var mektig imponert, men skjønner de ikke at "alle" synger likt? Ingen egenart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hvorfor stemte ikke GG på han siste som sang på onsdag? Han kjente han, men fra hvor? Familie, jobb...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at kamera blir zoomet inn på hun kvinnelige dommeren hele tida? De zoomer inn på de 3 mannlige dommerene også, men ikke halvparten så mye som på hun kvinnelige. 

Nå synes jeg at de 3 mannlige dommerene er likenes, men hun er ikke likbar i det hele tatt, og det irriterer å se ansiktet hennes hele tiden! Puh, måtte bare få det ut!

Anonymkode: 95b13...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...