Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, lillsunshine skrev:

Egentlig overrasker det meg ikke, folk glemmer ofte å stemme på de flinkeste videre fordi de tar for gitt at andre stemmer. Klassisk tilfelle som vi har sett opp igjennom. Mer overraskende at Ola fikk flere stemmer enn Norah, den så jeg ikke komme. 

I finalen husker selvfølgelig folk å stemme på henne, men hun kommer til å ha en tøff motstander i Marius. 

Håper hun vinner. Men uansett om hun vinner eller ikke, hun kommer til å bli stor! Sikker på at plateselskapene kommer til å stå i kø for å få tak i henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, super-s skrev:

Håper hun vinner. Men uansett om hun vinner eller ikke, hun kommer til å bli stor! Sikker på at plateselskapene kommer til å stå i kø for å få tak i henne.

Tror vel egentlig det er bedre for karrieren hennes om hun ikke vinner, slik vi har sett fra tidligere sesonger. Den som vinner gjør det sjelden like godt som enkelte andre finalister.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tonus skrev:

Tror vel egentlig det er bedre for karrieren hennes om hun ikke vinner, slik vi har sett fra tidligere sesonger. Den som vinner gjør det sjelden like godt som enkelte andre finalister.

Sant! Og tror også at de andre trenger premien mer enn henne. Er ikke premien en avtale med et plateselskap? Norah får jo det uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius, Norah og Ola - de tre jeg stemte på i kveld (og tidligere fredager). Neste fredag blir 100% kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tonus skrev:

Tror vel egentlig det er bedre for karrieren hennes om hun ikke vinner, slik vi har sett fra tidligere sesonger. Den som vinner gjør det sjelden like godt som enkelte andre finalister.

Sett bortsett fra Kurt da. 

Men altså, sikker på at hun kommer til å gjøre det bra uansett utslag. Dersom jeg tenker gjennom de siste vinnerene er det ingen av de som har imponert meg særlig - har vært mange kjedelige vinnere. Tror bare det generelt har vært mange litt for kjedelige vinnere rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillsunshine skrev:

Sett bortsett fra Kurt da. 

Men altså, sikker på at hun kommer til å gjøre det bra uansett utslag. Dersom jeg tenker gjennom de siste vinnerene er det ingen av de som har imponert meg særlig - har vært mange kjedelige vinnere. Tror bare det generelt har vært mange litt for kjedelige vinnere rett og slett.

Jeg sier bare Kjartan Salvesen... *snork*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Ferny skrev:

Jeg sier bare Kjartan Salvesen... *snork*

Å ja herregud. Det har vært mange dårlige sesonger gitt. Har glemt mange av vinnerene også. Siste jeg husker er hun Siri Vølstad Jensen eller noe, men ellers er det ganske mange hull. Var det hun som vant sist gang? Kan nemlig ikke huske hvem som vant :P
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ferny skrev:

Jeg sier bare Kjartan Salvesen... *snork*

Hahaha uff nå lo jeg 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. mai 2016 at 22.07, Sobril skrev:

Irriterer meg over dommerne som jublet over dette bare fordi noen dro en Jokke-låt liksom?

I fjor var det vel han gutten..? Med brunt hår, hehe. Han er blitt glemt. 

Anonymkode: 89440...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Han som vant sist han har iallfall ikke gjort inntrykk. Kjente ikke igjen navnet hans. Måtte sjekke sesongene nå og ser mange jeg har glemt. Aleksander With. Huff. Dessuten blander jeg tydeligvis sesongene. Var sikker på at Tone var med i samme sesong som Kurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva han het da. Har glemt de aller fleste vinnerne (og deltakerne) jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, lillsunshine skrev:

Åja. Han som vant sist han har iallfall ikke gjort inntrykk. Kjente ikke igjen navnet hans. Måtte sjekke sesongene nå og ser mange jeg har glemt. Aleksander With. Huff. Dessuten blander jeg tydeligvis sesongene. Var sikker på at Tone var med i samme sesong som Kurt. 

Aleksander With, ja - "your middel name ain't heavenly, but it oughta be, your're high above the rest..." Hjelpe meg. A little too elendig kaller vi den sangteksten der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idol vinnere opp gjennom årene:

Kurt Nilsen
Kjartan Salvesen
Jorun Stiansen
Alexander With
Glenn Lyse
Jenny Langlo
Siri Vølstad Jensen
Ingvar Olsen

Med ande ord, ingen andre vinnere har hatt så stor suksess som Kurt. SÅ det lønner seg faktisk IKKE å vinne idol :hoho:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sitronmelis skrev:

Idol vinnere opp gjennom årene:

Kurt Nilsen
Kjartan Salvesen
Jorun Stiansen
Alexander With
Glenn Lyse
Jenny Langlo
Siri Vølstad Jensen
Ingvar Olsen

Med ande ord, ingen andre vinnere har hatt så stor suksess som Kurt. SÅ det lønner seg faktisk IKKE å vinne idol :hoho:

Egentlig litt rart at Idol fortsatt er populært når ingen av vinnerne egentlig vinner noe som helst :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, super-s skrev:

Egentlig litt rart at Idol fortsatt er populært når ingen av vinnerne egentlig vinner noe som helst :P

Mhm :P Her lokker de med platekontrakt, men kommer det noen plate? Nei

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Mhm :P Her lokker de med platekontrakt, men kommer det noen plate? Nei

Haha! Har egentlig ikke tenkt på det før nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Saturday, May 21, 2016 at 16.42, Sitronmelis skrev:

Mhm :P Her lokker de med platekontrakt, men kommer det noen plate? Nei

Jo, de slipper plate, men den er ofte så elendig at det ikke blir en hit. Kurt var heldig med She's so High, da det er den eneste fine idollåten.  Ellers har vinnerlåten vært begredelige greier.

Og hva med The Voice vinnerne? Har noen av de fått suksess? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tirben skrev:

Jo, de slipper plate, men den er ofte så elendig at det ikke blir en hit. Kurt var heldig med She's so High, da det er den eneste fine idollåten.  Ellers har vinnerlåten vært begredelige greier.

Og hva med The Voice vinnerne? Har noen av de fått suksess? 

Aldri sett eller hørt noen plater fra de jeg. Men godt mulig :fnise:
Ja samme med The voice og, hører ikke noe fra de heller.... Så hva er vitsen med slike musikkprogram i Norge sånn eegentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...