Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Nei, jeg kommer ikke til å følge med. Man begynner å bli temmelig lei av det etter sååååå mange sesongen og så mange programmer. The voice, Idol, X faktor, MGP, osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Sukk, det virker som TV-stasjonene ikke  klarer (eller gidder?) å finne på noe nytt, spennende og originalt. 

 De velger heller å sende stadig nye sesonger av det samme gamle skvipet....

Anonymkode: 5e311...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett en eneste episode av Idol før, men i år er vel Vinni dommer. Da må jeg nesten se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shai skrev:

Jeg har aldri sett en eneste episode av Idol før, men i år er vel Vinni dommer. Da må jeg nesten se :)

 At den sulliken skal være med, er vel en veldig god  grunn for å la være å se på heile dette programmet ?

Anonymkode: 5e311...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Sukk, det virker som TV-stasjonene ikke  klarer (eller gidder?) å finne på noe nytt, spennende og originalt. 

 De velger heller å sende stadig nye sesonger av det samme gamle skvipet....

Anonymkode: 5e311...6ef

Finne på noe nytt er ikke så viktig alltid syns jeg. Det finnes mange andre programmer som er nytt og spennende. 

Jeg ser alltid på Idol Sverige fordi de klarer å lage et godt program og som "produserer" enormt mange dyktige sangere som gjør det stort i hele verden. Da er det gøy å følge de fra starten. De er også opptatt av hele artisten, ikke bare sangstemmen, så mange som synger pent blir disset fordi de ikke ter seg som en artist på scenen (med noen unntak)

Mens i Norge så er man er "fantastisk fabelaktig ut-av-denne-verden artist" bare man klarer å synge en ren tone. Og alle velger dørgende kjedelige låter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å se på. Ganske utrolig at det kommer så mange nye deltagere hvert år (ja, jeg vet at noen har vært med flere år, men likevel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tilfeldigvis på idol, og jeg syns at årets kvinnelige dommer er kjempefrekk! Det er ikke bare det hun sier som er frekt, men også holdningen hennes. Jeg kan ikke akkurat være den eneste som syns det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig. Greit nok å ikke være overbegeistret, men man kan faktisk ordlegge seg på en annen måte. Avbryter både de andre dommerene og de som kommer for å synge. Virkelig usmakelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virket så truende og aggressiv uansett om hun likte det eller ikke!

Og nå sa hun "Jeg gidder ikke den klemminga, ass"! Altså..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ina er nok litt vel direkte. Bodd for lenge i utlandet og har glemt den norske tilnærmingen kanskje :P  Synes allikevel det gir litt god tv jeg da :fnise: Var jo første dagen også. Hun mykner nok til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fy, hun burde jekke seg ned 30 hakk! 

Anonymkode: 9c8d7...003

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...