Gå til innhold

Han vil at alle jenter i hele verden skal ligge med han.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal skrive dette, men det gjelder da altså kjæresten min. Vi har vært sammen i to år og vi har hatt våre ups and downs, men vi har det i hovedsak veldig bra. Det er bare et problem, og det er at han er mye mer interessert i andre jenter enn hva jeg er i andre gutter. Derfor sårer det meg at jeg ikke er "nok" om du skjønner? Han har fortalt meg at han fantaserer mye om andre jenter som vi begge kjenner. Greit nok, men han elsker også å få oppmerksomhet av andre jenter når han er ute på byen. Og det kan være hvem som helst, jenta trenger ikke en gang å være fysisk attraktiv, det virker som at han tenner på alt som kryper og går så lenge det har pupper og vagina. Spesielt tenåringsjenter. Nå er jeg og kjæresten min like gamle, altså 23. Han sier han liker tenåringsjenter best siden det er de som gir han mest oppmerksomhet. Han sier også at hans største drøm er at alle jentene han ser skal ha lyst til å ligge med han. 

Han sier også at han rett og slett er nyskjerrig på hvordan det vil være å ligge med andre jenter. Han sier det er som en matrett med forskjellig krydder.

Jeg prøver å forstå dette, virkelig. Jeg spør og graver, men han sier at han ikke vet hvorfor han tenker som han gjør, og han sier at han kanskje kan være sexavhengig. Siden jeg ikke får svar fra han så tenker jeg at det kanskje kan være andre som tenker litt på samme måte, eller har erfaring med dette. Så jeg bare spør her:

1. Siden han er så nyskjerrig på hvordan andre jenter er i senga, betyr det da at han syns vårt sexliv er kjedelig?

2. Kommer disse tankene noen gang til å roe seg, eller er han bare slik?

3. Er dette et bekreftelsesbehov han har pga dårlig selvtillit?

4. Ser han på jenter som sexobjekter og ikke mennesker? Siden han tenker seksuelt om alle? Mangler han respekt?

5. Er dette normalt for menn flest? I så fall, får de ikke dårlig samvittighet av å være "utro" i fantasien når de har kjæreste?

6. Burde jeg godta dette å være fornøgd?

Jeg vil veldig gjerne høre andres tanker og meninger om dette. Om noen har et svar hadde det spart meg for mange vonde tanker.

Anonymkode: 67230...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle jenter ?

 

inkludere dette også de jenter han er i slekt med ?

Anonymkode: feda6...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok om man tenker på denne måten og har fantasier, men når man er i et forhold så holder man slikt for seg selv.

Ikke normalt å dele det med kjæresten sin sånn som typen din gjør :/ det skaper jo bare usikkerhet og spørsmål som kan føre til sjalusi osv. 

Anonymkode: 35752...5ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle jenter ?

 

inkludere dette også de jenter han er i slekt med ?

Anonymkode: feda6...224

Heldigvis ikke de han er i slekt med så vidt jeg vet, men stort sett alle andre ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok om man tenker på denne måten og har fantasier, men når man er i et forhold så holder man slikt for seg selv.

Ikke normalt å dele det med kjæresten sin sånn som typen din gjør :/ det skaper jo bare usikkerhet og spørsmål som kan føre til sjalusi osv. 

Anonymkode: 35752...5ad

Ja, det er litt spesielt. Virker nesten som en hersketeknikk han bruker for å få meg til å bli usikker på meg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plastic Heart

Jeg hadde ikke godtatt det. 

Kall meg gjerne snever og naiv, hørt det før, men i mine forhold gir jeg alt av meg selv, og om ikke kjæresten min hadde verdsatt det nok til å ta øynene fra andre jenter, hadde det gått rett i dass. Så klart, vi er primitive vesen og både øyne og instinkter fungerer selv om man er i et forhold, men å aktivt følge opp slike innfall og tanker er i mine øyne en form for utroskap. Det handler ikke om at jeg tror han kommer til å være utro, men om at jeg skal være en like viktig del av livet hans som han er for meg.

Du, TS, må imidlertid bestemme selv hva som fungerer for deg. 

Endret av Plastic Heart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Plastic Heart skrev:

Jeg hadde ikke godtatt det. 

Kall meg gjerne snever og naiv, hørt det før, men i mine forhold gir jeg alt av meg selv, og om ikke kjæresten min hadde verdsatt det nok til å ta øynene fra andre jenter, hadde det gått rett i dass. Så klart, vi er primitive vesen og både øyne og instinkter fungerer selv om man er i et forhold, men å aktivt følge opp slike innfall og tanker er i mine øyne en form for utroskap. Det handler ikke om at jeg tror han kommer til å være utro, men om at jeg skal være en like viktig del av livet hans som han er for meg.

Du, TS, må imidlertid bestemme selv hva som fungerer for deg. 

Ja, det hadde jo vært drømmen om han ikke hadde vært så opptatt av andre jenter. Det er tross alt meg han er sammen med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er sexlivet? Får man ikke biff hjemme så går man gatelangs for lever.

Anonymkode: 8d29f...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er sexlivet? Får man ikke biff hjemme så går man gatelangs for lever.

Anonymkode: 8d29f...c86

Jeg synes det er supert. Har spurt han om det er derfor han er interessert i andre jenter, men han sier at sexlivet vårt ikke har noe med det å gjøre. Han sier at han har tenkt på andre jenter i alle forholdene han har vært i, og han har vært i 5 forhold før meg.

Anonymkode: 67230...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Siden han er så nyskjerrig på hvordan andre jenter er i senga, betyr det da at han syns vårt sexliv er kjedelig?

2. Kommer disse tankene noen gang til å roe seg, eller er han bare slik?

3. Er dette et bekreftelsesbehov han har pga dårlig selvtillit?

4. Ser han på jenter som sexobjekter og ikke mennesker? Siden han tenker seksuelt om alle? Mangler han respekt?

5. Er dette normalt for menn flest? I så fall, får de ikke dårlig samvittighet av å være "utro" i fantasien når de har kjæreste?

6. Burde jeg godta dette å være fornøgd?

1. Nei.

2. Ikke med det første, han er bare 23.

3. Nei, det er seksuelle drifter hos ham.

4. Ikke nødvendigvis.

5. Jeg vil tro det er ganske normalt hos 23-åringer, men de fleste har vett til å holde kjeft om det. Fantasier er normalt hos alle mennesker og ikke noe som skal skape dårlig samvittighet. 

6. Det er selvfølgelig helt opp til deg. 

Det jeg ikke hadde orket å forholde meg til er denne drømmen han har om at alle skal ønske å ligge med ham. At han elsker oppmerksomhet fra "småjenter" og at han i det hele tatt snakker høyt om dette. Så kan du si at det er på en måte en fordel at han faktisk er åpen om det fordi man da kan, som kjæreste, velge om man faktisk ønsker å tilbringe tiden sin/livet med  noen som fremstår så "snever" på et vis. 

Anonymkode: 8aef9...26d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal tenke deg godt om; 

vil jeg ha det slik i årene fremover,at jeg ikke skal føle meg bra nok som jeg er?

vil jeg gå rundt å være urolig for at han treffer andre når han er på byen alene?

Hva skjer når jeg blir enda eldre,skal jeg gå rundt å være redd for alle tenåringsjenter som jo selvfølgelig alle er nydelige med rynkefri hud og fast kropp?

Eller vil du være med en som sier at du betyr alt for han?

En som liker deg for akkurat den du er!

En som aldri kan se for seg å være sammen med noen andre enn deg?

En som ikke er så respektløs at han på liv og død må fortelle deg at han vil ligge med alt som kryper og går?

For meg høres det ut som han mangler noe i topplokket,ingen som virkelig er glad i partneren sin, sier slike ting-det er bare slemt!

 

 

 

 

 

Anonymkode: 451b5...9ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Nei.

2. Ikke med det første, han er bare 23.

3. Nei, det er seksuelle drifter hos ham.

4. Ikke nødvendigvis.

5. Jeg vil tro det er ganske normalt hos 23-åringer, men de fleste har vett til å holde kjeft om det. Fantasier er normalt hos alle mennesker og ikke noe som skal skape dårlig samvittighet. 

6. Det er selvfølgelig helt opp til deg. 

Det jeg ikke hadde orket å forholde meg til er denne drømmen han har om at alle skal ønske å ligge med ham. At han elsker oppmerksomhet fra "småjenter" og at han i det hele tatt snakker høyt om dette. Så kan du si at det er på en måte en fordel at han faktisk er åpen om det fordi man da kan, som kjæreste, velge om man faktisk ønsker å tilbringe tiden sin/livet med  noen som fremstår så "snever" på et vis. 

Anonymkode: 8aef9...26d

Takk for svar! Jeg setter pris på at han er 100% ærlig mot meg. Det er ikke noe som plager meg, jeg er mer nyskjerrig på hvorfor det er slik. Det som egentlig plager meg er det du skriver nederst her, at han har en drøm om at alle jenter skal ligge med han. Kanskje fordi jeg ikke har forståelse, siden jeg ikke drømmer om at alle gutter skal ha lyst til å ligge med meg. Jeg må vel bare akseptere at seksualdriften hans er sterkere enn min.

Anonymkode: 67230...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du skal tenke deg godt om; 

vil jeg ha det slik i årene fremover,at jeg ikke skal føle meg bra nok som jeg er?

vil jeg gå rundt å være urolig for at han treffer andre når han er på byen alene?

Hva skjer når jeg blir enda eldre,skal jeg gå rundt å være redd for alle tenåringsjenter som jo selvfølgelig alle er nydelige med rynkefri hud og fast kropp?

Eller vil du være med en som sier at du betyr alt for han?

En som liker deg for akkurat den du er!

En som aldri kan se for seg å være sammen med noen andre enn deg?

En som ikke er så respektløs at han på liv og død må fortelle deg at han vil ligge med alt som kryper og går?

For meg høres det ut som han mangler noe i topplokket,ingen som virkelig er glad i partneren sin, sier slike ting-det er bare slemt!

 

 

 

 

 

Anonymkode: 451b5...9ff

Han sier jo at han vil være med meg for alltid, og at jeg betyr alt. Han er bare ærlig, og det setter jeg faktisk pris på. Jeg har også fortalt han om mine seksuelle fantasier. Forskjellen er bare at mine fantasier innebærer han. Jeg tror ikke at han kommer til å være utro heller, det forblir nok fantasier forhåpentligvis. Det jeg ikke forstår er bare at absolutt alle jenter er interessante for han. Og bare seksuelt. Han er ikke opptatt av hvordan de er som personer, det gjelder liksom kun sex.

Anonymkode: 67230...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok om man tenker på denne måten og har fantasier, men når man er i et forhold så holder man slikt for seg selv.

Ikke normalt å dele det med kjæresten sin sånn som typen din gjør :/ det skaper jo bare usikkerhet og spørsmål som kan føre til sjalusi osv. 

Anonymkode: 35752...5ad

Jeg setter jo pris på at han er ærlig om det. Om dette er normalt for menn så vil jeg vite om det. Jeg vil ikke være naiv å tro at jeg er den fineste han noen gang har sett. Jeg er i bunn og grunn bare nyskjerrig på hvorfor han har disse tankene. Er det meg det er noe galt med, eller tenker mange menn slik uansett? Jeg tar meg ikke så veldig nær av det om det er normalt. Hadde det vært unormalt hadde det vært værre.

Anonymkode: 67230...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat slik som kjæresten din....Du kan slappe helt av, hvis han er en bra fyr ellers (med et nogenlunde velfungerende moralsk kompass) så har du ikke noe å frykte, han bare er sånn. Det er ikke fordi jeg ikke er glad i dama mi, det er bare sånn jeg er og jeg kan ikke tvinge meg selv til ikke å tenke slik, så jeg bare aksepterer det. Tror det er mange menn som er slik, men kanskje ikke så mange som vil innrømme det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, interessert skrev:

Jeg er akkurat slik som kjæresten din....Du kan slappe helt av, hvis han er en bra fyr ellers (med et nogenlunde velfungerende moralsk kompass) så har du ikke noe å frykte, han bare er sånn. Det er ikke fordi jeg ikke er glad i dama mi, det er bare sånn jeg er og jeg kan ikke tvinge meg selv til ikke å tenke slik, så jeg bare aksepterer det. Tror det er mange menn som er slik, men kanskje ikke så mange som vil innrømme det..

Takk for svar! Det er godt å høre at flere menn er slik, så vet jeg at det er normalt! Vet du hvorfor du tenker som du gjør? Eller går det på automatikk?

Anonymkode: 67230...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker ikke som om denne kjæresten har overvettes høy IQ. Det er ikke nødvendig å fortelle om alle fantasier han har. Skulle tro han var 15, ikke 23.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha høy IQ, og samtidig gjøre slike ting.

Anonymkode: fe67f...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt et stort og rungende JA til pkt. 3 og 4 i alle fall. Du kan jo videreformidle at jeg ikke vil ligge med han, og det vil nok de færreste. Jeg mener ikke å være frekk, men har du ikke respekt for deg selv? Tro meg,  du vil senere angre hvert sekund du kastet bort han. Tenk mer på hva du vil ha og mindre på hva han vil ha, for hans ønsker bør bety nada for deg. Og ja, han høres ut som en med 70 i IQ. 

Anonymkode: 4b102...1ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Arabella skrev:

Det virker ikke som om denne kjæresten har overvettes høy IQ. Det er ikke nødvendig å fortelle om alle fantasier han har. Skulle tro han var 15, ikke 23.

Jeg setter pris på at han er ærlig om alt. Dette er jo bare slik han tenker. Jeg kan vel ikke akkurat gjøre noe med en manns tankegang, og kan heller ikke bestemme hva han skal tenke. Om han vil ha alle jentene i hele verden så får han vel bare ha den drømmen. Han har meg, og hvis det ikke er nok er han ikke den rette for meg.

Anonymkode: 67230...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...