Gå til innhold

Tips til date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har møtt en mann de siste to månedene, og ønsker tips til ulik aktiviteter og lignende vi kan gjøre på neste date (i dag).

Har blitt godt kjent og stemningen er god, men ønsker å bli "dypere" kjent og finne ut hver om hvem han er :)

Anonymous poster hash: 33282...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må det isåfall bli en date hvor dere kan snakke sammen og får tid til å gå litt dypere. Kanskje en tur? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere gjort fram til i dag som ikke har gitt rom for å bli "dypere kjent" da?

Gå en tur kan jo være noe som gir rom for dypere samtaler, men det kan jo virkelig middag og et glass vin også. Eller ta han med på noe du er glad i, som du vil se om han trives med feks.



Anonymous poster hash: 2b0fb...67c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har de beste samtalene når vi har spist et godt måltid sammen og så sitter i sofaen med litt dempet belysning og bare prater sammen. 

 

Alt som innebærer aktivitet gjør det vanskeligere å få snakket ordentlig sammen. Turgåing funker dårlig for meg med tanke på prating, da blir jeg oppslukt av alt rundt meg. 



Anonymous poster hash: 0ed3a...2e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig gjort det meste frem til nå :) vært på flere turer, senest i går :) ønsker bare å bli enda bedre kjent! Får ikke nok av han. Hehe

Ts

Anonymous poster hash: 33282...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig gjort det meste frem til nå :) vært på flere turer, senest i går :)ønsker bare å bli enda bedre kjent! Får ikke nok av han. Hehe

Ts

Anonymous poster hash: 33282...b91

Da trenger det vel ikke være en veldig spesifikk aktivitet da? :)

 

Jeg liker forvørig å gjøre mye forskjellig når jeg dater, alt fra shuffleboard, til skogstur til å lage middag sammen. Da får man se fyren i forskjellige situasjoner.

Anonymous poster hash: fa339...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er vel egentlig sant det! :-)

Har lyst til å gjøre alt mulig sammen med han, og å lære han å kjenne i ulike situasjoner :-)

Ts

Anonymous poster hash: 33282...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur med cafebesøk. Kino med cafebesøk. Shuffhelboard er veldig sosialt og gøy. Se hva slags ting som er i nærheten. Ølsmaking, ostekurs, sushilaging etc da får du lært han i forskjellige situasjoner. Stand up.. Konsert selv om en ikke får snakket så mye er det en vinner. Ut å spise er ikke feil.

Endret av Cecilie82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...