Gå til innhold

Provoserende klesvask


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon i lunsjen i dag ang naboer som tørker klær på verandaen. De fire andre likte dette dårlig, de likte ikke å "måtte" se på naboens truser når de satt ute. Jeg "må" ikke se på noe spesielt når jeg sitter på verandaen min og når man er på ferie f eks i Italia blir klesvask på snorene sett på som pittoresk! Det var bare jeg som ikke lot meg opprøre av å måtte se andres klær som henger til tørk. Er det meg det er noe galt med? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Nei det er ikke noe galt med deg, men med de andre. De sier jo mer eller mindre, at andre mennesker ikke skal få lov til, å henge ut klærne sine til tørk.

Alle vet vel at klær som er blitt tørket ute, lukter mye bedre enn de som blir tørket inne.

men på den andre siden, så hadde jeg ikke hengt ut trusene mine der andre kunne se de, men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg sjelden noe til naboenes klesvask, men kan ikke tro at det ville ha plaga meg om jeg hadde sett det. Greit å henge det mest utfordrende undertøyet inne kanskje, men ellers skjønner jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det mulig.. Folk lar seg virkelig plage av alt mulig rart. Personlig ville jeg nok ungått å henge opp truser og bh'er ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det ser ganske "slumt" ut når man går forbi et bygg og det henger klesvask synlig på annenhver balkong. Nå kan ikke jeg se naboens balkong fra min egen, men jeg hadde ikke satt pris på ha naboens klesvask som "utsikt".

Nå ser jeg imidlertid ikke problemet, siden det er fullt mulig å tørke klær på stativ som ikke når over rekkverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg imidlertid ikke problemet, siden det er fullt mulig å tørke klær på stativ som ikke når over rekkverket.

Det var det kollegaene mine sa også - så lenge det ikke synes over kanten er det ok. Jeg klarer bare ikke å irritere meg over det når jeg sitter og koser meg på verandaen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bryr meg aldeles lite om jeg må se naboens truser så lenge de er rene.

Godt sagt :)

Og ikke minst: enig!!

Jeg føler ikke at jeg _må_ se på noe som helst når jeg er ute, er det noe jeg ikke liker ser jeg da vel en annen vei, forøvrig sitter jeg heller ikke ute på verandaen for å "se" så veldig mye...Iallfall ikke på naboene...Boende i blokk ser jeg de nok om jeg ikke skal kikke etter klesvasken deres også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hae forøvrig også en venninne som er veldig nøye med å henge opp klærne "riktig" på tørkestativet ute. Alt må henges i grupper, f eks ikke undertøy ved siden av kjøkkenhåndklær og alle håndklærne ved siden av hverandre etter størrelse. Ellers ser det så stygt ut på snora! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kommet på å tenke over det en gang.

Og om noen hadde hengt ut kinky undertøy så hadde det hevet underholdningsverdien på dagen min betraktelig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kommet på å tenke over det en gang.

Og om noen hadde hengt ut kinky undertøy så hadde det hevet underholdningsverdien på dagen min betraktelig... :ler:

:ler: Enig med deg i det!

Men mine egne truser og BHer henger jeg ikke ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier grunnen jeg bor på, verandaen jeg setter mitt tørkestativ på og henger derfor ut akkurat det det passer meg å henge ut.

Jeg bruker aldri stativ som går over kanten fordi jeg ikke har det, men henger gladelig ut både truser og

bh`er. det lukter jo så utyrolig godt av det etterpå! :)

Folk må da få gjøre som dem vil på egen veranda....

Eller kanskje man må slutte å sole seg toppløs på verandaen sin også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg fatter ikke at det går an å irritere seg over klesvasken til andre.

Det bryr meg ærlig talt midt i ryggen om klesvasken til folk henger ute eller ikke.

Jeg takler også fint å se på undertøyet til naboen henge på snora.

Jeg er faktisk så lite opptatt av hva slags klær naboen min har på snora at jeg sannsynligvis ikke ville lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hae forøvrig også en venninne som er veldig nøye med å henge opp klærne "riktig" på tørkestativet ute. Alt må henges i grupper' date=' f eks ikke undertøy ved siden av kjøkkenhåndklær og alle håndklærne ved siden av hverandre etter størrelse. Ellers ser det så stygt ut på snora! :o[/quote']

Jeg henger opp klærne slik jeg...... :ler:

Har nemlig lært det av mor,

...derfor blir det slik helt automatisk. :wink:

Og jeg henger aldri ut mine truser og BH'r. Hva andre gjør i sine hager bryr jeg meg ikke om. Men jeg hadde ikke synes det var noe kos å se rett på undertøyet til naboen jeg altså......... derimot om det henger babyklær der - da smiler jeg, for de er så "nusselige".

Mens naboens g-streng og "telt" er'kke noe nusselig.

Men dette er nå meg - og slik gjør jeg det. Poenget bør vel være at vi tar hensyn til hverandre - og ikke provoserer bare for å provosere! Vi har faktisk forskjellige grenser - og da gjelder det å være litt fleksible. Velger man å bosette seg i blokk - så må man tåle mer av "alle negative ting" enn om man bor midt-i-skogen. Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg henger mine g-strings på snora henger jeg de opp med én klype, tror ikke naboen kan se hva det er som henger der en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan irritere seg over andres klesvask! har aldri falt meg inn. henger klærne mine ute når det er greit vær og plages aldri over naboen som henger opp det h*n har av undertøy og lakner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Noen bare må bli irriterte og sinte for alt mulig. Naboene mine er sånn. De UNDER meg altså - jeg fikk kjeft for at jeg hengte ut klesvask på et stativ som ikke stikker over kanten av rekkverket, på en hverdag, rett over hodene deres. Dette var selvsagt sentrifugert tøy som var nesten tørt, skulle bare tørke helt ute i frisk luft, og dryppet IKKE vann på gulvet.

De har ingen mulighet til å se klesvasken. Hadde de ikke hørt at jeg bar ut stativet så hadde de ikke visst at den stod der. De måtte bare kjefte fordi jeg holdt på med noe, har jeg inntrykk av. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg fatter ikke at det går an å irritere seg over klesvasken til andre.

Det bryr meg ærlig talt midt i ryggen om klesvasken til folk henger ute eller ikke.

Jeg takler også fint å se på undertøyet til naboen henge på snora.

Jeg er faktisk så lite opptatt av hva slags klær naboen min har på snora at jeg sannsynligvis ikke ville lagt merke til det.

:enig_animasjon:

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...