Gå til innhold

Bytter du klær før du går ut av huset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er spørsmålet.

Jeg kan fint gå i onepiece eller joggebukse hjemme. Men aldri i verden om jeg går i det utenfor døren.

For meg så virker det som man har litt Jeg-gir-faen.-i -hvordan-jeg- går-kledd-holdning.



Anonymous poster hash: d2e99...fe9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onepiece har aldri vært på kroppen min, men går gjerne i butikken i joggebukse.

Anonymous poster hash: bbddc...7b7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Går med presentable klær når jeg er hjemme også. Klær av typen onepiece og joggebukse ser jeg ingen grunn til å gå med.

Anonymous poster hash: d4baf...eeb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bytter som oftest klær ja. synest det er litt godt å føle seg "ren og fresh" når man skal noen plass, selv om det bare er på butikken. Har litt med holdningen min å gjøre føler jeg. Ikke det at jeg er så veldig skitten hjemme altså, men joggebuksa er bare til bruk hjemme :fnise:



Anonymous poster hash: d3a61...2d7
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri rundt i hverken One-piece eller joggebukse hjemme heller. Kler meg ordentlig, sminker meg og ordner håret når jeg står opp om morgenen.

Anonymous poster hash: 6793b...75a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være ekstremt fyllesjuk før jeg går i butikken i joggebukse.



Anonymous poster hash: 0b820...fd6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går jeg som oftest naken hjemme så jeg pleier å ta på meg noe klær før jeg går ut så jeg slipper å bli arrestert.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er spørsmålet. Jeg kan fint gå i onepiece eller joggebukse hjemme. Men aldri i verden om jeg går i det utenfor døren.For meg så virker det som man har litt Jeg-gir-faen.-i -hvordan-jeg- går-kledd-holdning. Anonymous poster hash: d2e99...fe9

Her inhuset har vi inneklær og utenklær. Unntqket er når vi er stelt for morgenen (formiddagen), og er på vei ut. Når vi kommer inn for å være inne så bytter vi til inneklær. Yttertøy og yttersko bor i yttergangen. Ja, vi har innesko og.

Anonymous poster hash: ea158...94a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Her er det på med koseklær så fort jeg kommer inn døra. Så ja, det betyr at jeg kler på meg penere klær når jeg beveger meg utenfor døra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Går med presentable klær når jeg er hjemme også. Klær av typen onepiece og joggebukse ser jeg ingen grunn til å gå med.

Anonymous poster hash: d4baf...eeb

Kan jeg spørre om hvorfor? Har du noen å imponere når du er hjemme?

Jeg er vokst opp med at hjemmet skal være det mest komfortable stedet man oppholder seg, og joggebukse er mye mer komfortabelt enn jeans :) Går aldri lenger enn til postkassen uten å skifte til "ordentlige" klær, og den er innendørs.

Anonymous poster hash: 40853...da0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis drar jeg på meg en jeans eller lignende hvis jeg skal ut, og har gått i joggebukse her hjemme. Noen dager er jeg ganske likegyldig til hvordan jeg blir oppfattet da, så da det hender jeg ikke gidder skifte før jeg tar en kjapp tur på butikken. Med andre ord kommer det helt an på dagsformen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg har noen tynne vide kjoler jeg bruker hjemme. Bytter alltid før jeg skal ut dørene, mest fordi de er så tynne at det hadde blitt kaldt å gå i de ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan finne på å gå på butikken i pysjen :fnise: Er ikke ofte altså, også har jeg lang jakke over. Men skal jeg noe annet sted så kler jeg meg onkli.



Anonymous poster hash: a2f41...fb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg bruker forskjellige klær hjemme og når jeg er ute. hjemme bruker jeg mye tights, joggebukser og "koseklær". går aldri med jeans hjemme, men skifter så fort jeg kommer inn døra. kan godt gå på butikken i joggebukse...

Endret av fresia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg kan gå i joggebukse eller onepiece hjemme og skifte rett før mannen kommer hjem. Dette for å være fin for han. Det skjer ikke hver dag, men innimellom.



Anonymous poster hash: d2e99...fe9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det første vi gjør når Dolce og Dolcemannen kommer hjem, er å flekke av oss de "presentable" klærne. Og krype inn i joggebukser og tilsvarende.

Bare å få vekk den ekle Bh'en er en nytelse!

Men det betyr ikke at vi gir f... i hvordan vi ser ut for hverandre. Dolcemannen er ganske sexy i sitt "inneklær-antrekk" og jeg ser heller ikke helt ille ut i mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uansett :) Går jeg i joggisen, tar jeg alltid på en jeans eller skjørt/kjole, selv om jeg bare skal på butikken og hente en pakke. Går aldri ut av huset i "hjemmeklær".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis drar jeg på meg en jeans eller lignende hvis jeg skal ut, og har gått i joggebukse her hjemme. Noen dager er jeg ganske likegyldig til hvordan jeg blir oppfattet da, så da det hender jeg ikke gidder skifte før jeg tar en kjapp tur på butikken. Med andre ord kommer det helt an på dagsformen.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Går med presentable klær når jeg er hjemme også. Klær av typen onepiece og joggebukse ser jeg ingen grunn til å gå med.

Anonymous poster hash: d4baf...eeb

Hei, kan du gi noen eksempler på hvilke "presentable" klær du går med hjemme? Regner med at du også vil være komfortabel, og da velger komfortable klær.

Anonymous poster hash: b6d33...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...