Gå til innhold

St.Tropez selvbruning


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg har sprayen. Den gir fin farge, men jeg blir skrekkelig tørr, og må pøse på med bodylotion for ikke å klø meg i hjel. Jeg må stå i dusjen når jeg påfører den for at det ikke skal bli så mye søl, og uten hansker nytter det ikke, for den tørker veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicki

Jeg har bestillt den fra lookfantastic og den kommer vel om et par dager. Skal si i fra hva jeg syns om den da, jeg bestillte lotion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Jeg har sprayen. Den gir fin farge' date=' men jeg blir skrekkelig tørr, og må pøse på med bodylotion for ikke å klø meg i hjel. Jeg må stå i dusjen når jeg påfører den for at det ikke skal bli så mye søl, og uten hansker nytter det ikke, for den tørker veldig fort.[/quote']

Dette hørtes jo ikke lovende ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Men jeg må legge til to ting:

(1) jeg har tørr hud, og slike sprayer inneholder endel alkohol, altså gjør jeg det på egen risiko.

(2) fargen jeg fikk er 100% troverdig, så jeg kommer til å kjøpe den igjen, til tross for tørr hud, det finnes jo bodylotion!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Ok, det at fargen ser troverdig ut er bra!

Kanskje jeg skal prøve den i krem form, og ikke spray...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Jeg kjøpte st Tropez lotion fra LF nå for ikke så lenge siden. Har bare rukket å prøve den en gang, og da bare i fjeset. Var redd for å få for sterk/dyp farge, så blandet den med fuktighetskrem til fjeset. Synes resultatet ble fint, men fikk ikke så mye farge. Kommer nok til å prøve å blande inn mindre fuktighetskrem neste gang, men var greit å prøve seg litt frem synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kremen og den er kjempefin!

Har burkt den på beina - og stort sett bare når jeg har hatt litt underlag, men fargen er ekte og veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral
Jeg har kremen og den er kjempefin!  

Har burkt den på beina - og stort sett bare når jeg har hatt litt underlag, men fargen er ekte og veldig bra!

Har du den kremmen/ lotion som er farget?

Den jeg kjøpte var ganske mørk farge på, var litt usikker på hvor tykt lag jeg skulle smørre på..?

Men godt mulig jeg oppnår litt mørkere farge ved å smørre tykkere på med lotion og ikke blande ut med fuktighetskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - har den med farge. Da jeg var helt blek blanda jeg 50/50 med fuktighetskremen (etter å ha smurt meg med fuktighetskremen først) og fargen ble passe, men ganske diskret.

Nå skal jeg smøre rett på ettersom jeg har litt grunnlag (har tenkt å ta den på i kveld - trenger farge til helga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Alle St Tropez-produktene er farget, og fargen ser ganske skummel ut, men det er bare til man har dusjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia

Til man har dusjet?

Må man ta en dusj for å se det endelige resultatet?

Dette høres rarere og rarere ut.

Kanskje jeg bare skulle holde meg til den jeg har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til man har dusjet?

Må man ta en dusj for å se det endelige resultatet?

Dette høres rarere og rarere ut.

Kanskje jeg bare skulle holde meg til den jeg har??

Ikke rart i det hele tatt - dusjen tar vekk ledefargen (fargen som er i kremen som bare er for å hjelpe deg når du smører på), men du skal ikke dusje før etter minimum fire timer (mener jeg å huske)

Logisk, greit og enkel å bruke spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Aha...ledefarge...Det høres jo ikke dumt ut. Mener jeg har hatt en selvbruningskrem med det før...Biotherm??

Hadde jeg helt glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coral
Jepp - har den med farge. Da jeg var helt blek blanda jeg 50/50 med fuktighetskremen (etter å ha smurt meg med fuktighetskremen først) og fargen ble passe, men ganske diskret.

Nå skal jeg smøre rett på ettersom jeg har litt grunnlag (har tenkt å ta den på i kveld - trenger farge til helga)

Var det samme jeg gjorde, smurte 50/50 etter å ha tatt på fuktighetskrem først. Til helgen skal jeg på fest, lyst å ha mer farge da så prøver nok å smørre rett på med lotion sånn at fargen blir dypere.

Syns det er veldig bra at den "ledefargen" er der, lettere å se hvor man smører og at det blir gjevnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig bra at den "ledefargen" er der, lettere å se hvor man smører og at det blir gjevnt!

Mye lettere!

Hadde en spray fra Clinique som hadde ledefarge tidligere, men så gjorde de om sprayen og tok vekk fargen - da er den no good for meg. Jeg vil ha det jevnt og da er ledefarge toppers!

Fargen blir veldig fin og passe sterk når du bare tar den og ikke blander med fuktighetskremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...