Gå til innhold

Hvorfor må dere ha vibrator/dildo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor damer må ha dildo eller vibrator for å onanere. Klarer dere ikke det med hånda?



Anonymous poster hash: 98bd4...e9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hvorfor damer må ha dildo eller vibrator for å onanere. Klarer dere ikke det med hånda?

Anonymous poster hash: 98bd4...e9b

Kan ikke si noe på dildo, men jeg bruker vibrator fordi det er veldig mye bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så konklusjonen er at dere ikke klarer det like bra med hånda da?



Anonymous poster hash: 98bd4...e9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så konklusjonen er at dere ikke klarer det like bra med hånda da?

Anonymous poster hash: 98bd4...e9b

Selvsagt gjør man ikke det..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Så konklusjonen er at dere ikke klarer det like bra med hånda da?

Anonymous poster hash: 98bd4...e9b

Feil konklusjon for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kan ikke si noe på dildo, men jeg bruker vibrator fordi det er veldig mye bedre.

Fordi jeg har lyst ;) Og det er bedre.

Hvorfor ikke? Når det er bedre?

Mulig jeg er helt på finnmarksvidda her, men jeg har hørt fra sexologer o.l at man kan gradvis ødelegge sensitiviteten i klitoris om man bruker vibrator for mye :sjokkert: ...

Dette er ikke et dårlig forsøk på å skremme noen altså....bare litt informasjon jeg var litt usikker på er sann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forstår jeg hvorfor bruk av dildoer, vibrator og oppblåsbare Barbara osv er så populært blant folk. Plast og batterilyder.. Æsj!



Anonymous poster hash: 3bd61...395
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt på finnmarksvidda her, men jeg har hørt fra sexologer o.l at man kan gradvis ødelegge sensitiviteten i klitoris om man bruker vibrator for mye :sjokkert: ...

Dette er ikke et dårlig forsøk på å skremme noen altså....bare litt informasjon jeg var litt usikker på er sann.

Er nok sant det. Har bestemt meg for å roe ned vibratorbruken fordi typen klager på at jeg ikke kommer under sex lenger :P Eller jeg gjør det, men han kommer alltid først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er nok sant det. Har bestemt meg for å roe ned vibratorbruken fordi typen klager på at jeg ikke kommer under sex lenger :P Eller jeg gjør det, men han kommer alltid først

Dæven! Kanskje det er bra medisin for gutta som kommer raskt da? Vibrator høyest på ønskelista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Kanskje det er bra medisin for gutta som kommer raskt da? Vibrator høyest på ønskelista!

Til gutter ville jeg anbefalt å prøve penisring. Typen kommer ofte raskt og vi prøvde med en ring og da tok det litt lenger tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Til gutter ville jeg anbefalt å prøve penisring. Typen kommer ofte raskt og vi prøvde med en ring og da tok det litt lenger tid :fnise:

Jøss...takk for tips! Må jeg teste ut. Høres litt vondt ut men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt på finnmarksvidda her, men jeg har hørt fra sexologer o.l at man kan gradvis ødelegge sensitiviteten i klitoris om man bruker vibrator for mye :sjokkert: ...

Dette er ikke et dårlig forsøk på å skremme noen altså....bare litt informasjon jeg var litt usikker på er sann.

Har hørt at hvis du legger bort vibratoren en stund,vil alt bli som normalt der nede igjen :)

Anonymous poster hash: a78de...485

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...takk for tips! Må jeg teste ut. Høres litt vondt ut men.....

Nei nei. Det øker sensitiviteten og er utrolig deilig for mannen, men det holder igjen orgasmen som regel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Har hørt at hvis du legger bort vibratoren en stund,vil alt bli som normalt der nede igjen :)

Anonymous poster hash: a78de...485

Ja det tror jeg stemmer også....Jeg merker jo at utholdenheten min blir bedre om jeg har runket masse iløpet av en uke...eller om jeg har hatt sex mye. Går det lengre perioder uten, går det utrolig mye kjappere.....Så tror ikke noe blir permanent ødelagt sånn sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forstår jeg hvorfor bruk av dildoer, vibrator og oppblåsbare Barbara osv er så populært blant folk. Plast og batterilyder.. Æsj!

Anonymous poster hash: 3bd61...395

Enig. Det er avtennende. Jeg trenger ikke ørten hjelpemidler for å oppnå nytelse på egenhånd.

Anonymous poster hash: c5eb7...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei nei. Det øker sensitiviteten og er utrolig deilig for mannen, men det holder igjen orgasmen som regel

Okay....har bare erfart et par litt for små kondomer tidligere og de klemte litt på undersiden av penis, og det var ikke så digg. Men ringer er kanskje litt annerledes konstruert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at hvis du legger bort vibratoren en stund,vil alt bli som normalt der nede igjen :)

Anonymous poster hash: a78de...485

Det høres for enkelt ut. Nå har ikke jeg erfaring med dette, men hvis det påvirker sensitiviteten i klitoris, tror jeg ikke det bare er å slutte å bruke vibratoren, så er alt helt perfekt igjen.

Anonymous poster hash: c5eb7...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...