Gå til innhold

Donnies fredstråd!


Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Hvorfor så hatefulle mot alle andre trafikanter? Veier, fortau og hele byen er for alle. For deg og meg og alle vi kjenner og enda noen til - med barnevogner, bikkjer, sykler og biler og til fots. Kan vi ikke bare nyte mangfoldet og ta hensyn til hverandre?

God idé! Kan ikke også jødene og palestinerne bli venner!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God idé! Kan ikke også jødene og palestinerne bli venner!?

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé! Kan ikke også jødene og palestinerne bli venner!?

:ler:

Ikke dumt....har du en plan? Skal jeg hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
:ler:

Ikke dumt....har du en plan? Skal jeg hjelpe deg?

Ooo! Meg også være med å hjelpe! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo! Meg også være med å hjelpe! :briller:

Tenkte vi kunne bare si at de må se å bli venner snart for sånn kan de ikke holde på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi kunne bare si at de må se å bli venner snart for sånn kan de ikke holde på!

Hmm...det går de nok sikkert med på. Ikke glem å si: Vær så snill da. det hjelper alltid.

Da overbringer vi beskjeden!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...det går de nok sikkert med på. Ikke glem å si: Vær så snill da. det hjelper alltid.

Da overbringer vi beskjeden!?

Jepp. Noen som har nr. til han der Sharon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Hmm...det går de nok sikkert med på. Ikke glem å si: Vær så snill da. det hjelper alltid.

Da overbringer vi beskjeden!?

De andre hadde Oslo-avtalen, men vi, vi har Kvinneguiden-avtalen, og den er mye, mye bedre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre hadde Oslo-avtalen' date=' men vi, vi har Kvinneguiden-avtalen, og den er mye, mye bedre! :ler::ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Jeg sykler og kjører og går i byen. Tror ingen tar skade av å prøve litt ulike roller i et forsøk på at det skal være hyggelig å ferdes på mange måter i byen vår. Og i andre byer. Hvorfor så hatefulle mot alle andre trafikanter? Veier, fortau og hele byen er for alle. For deg og meg og alle vi kjenner og enda noen til - med barnevogner, bikkjer, sykler og biler og til fots. Kan vi ikke bare nyte mangfoldet og ta hensyn til hverandre?

Trafikksikkerhet angår alle og er alles ansvar.

Huff, glemte deg nesten bort! Men det var et veldig flott innlegg altså! :blomst_opp: :kghjerte: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd.. kan ikke du rydde tråden og flytte våre innlegg i en ny tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uansett.. hvis ikke snakket vårt fører frem så kan vi jo prøve noe annet. Få USA til å bare bombe hele midtøsten og slette det fra kartet, asfaltere over og kalle det New P-Hus.

Eller så kan man bare bygge en glasskuppel som ikke kan ødelegges over hele midtøsten, så kan vi ha ett svært forstørrelsesglass på toppen som daglig sveiper gjennom landet med en superkraftig lys(laser)stråle og brenner alt i sin vei. Alt detta skal selvfølgelig streames 24/7 på FOXNews med kommentatorer og veddemål.

Det blir også anledning til å bli heist ned over Israel i lift med MG3 på stativ og du betaler for hvor mye du skyter, Etter ca. 100 år så har dem enten fått nok eller så har dem mutert, jødene har blitt til store beist med to hoder som skyter roterende kalotter som sprenger "on impact". Palestinerne har blitt mutert sammen med bombene sine slik at de spyr ild og driter krutt.

Det hadde vært noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
uansett.. hvis ikke snakket vårt fører frem så kan vi jo prøve noe annet. Få USA til å bare bombe hele midtøsten og slette det fra kartet, asfaltere over og kalle det New P-Hus.

Eller så kan man bare bygge en glasskuppel som ikke kan ødelegges over hele midtøsten, så kan vi ha ett svært forstørrelsesglass på toppen som daglig sveiper gjennom landet med en superkraftig lys(laser)stråle og brenner alt i sin vei. Alt detta skal selvfølgelig streames 24/7 på FOXNews med kommentatorer og veddemål.

Det blir også anledning til å bli heist ned over Israel i lift med MG3 på stativ og du betaler for hvor mye du skyter, Etter ca. 100 år så har dem enten fått nok eller så har dem mutert, jødene har blitt til store beist med to hoder som skyter roterende kalotter som sprenger "on impact". Palestinerne har blitt mutert sammen med bombene sine slik at de spyr ild og driter krutt.

Det hadde vært noe....

Høres jo nesten ut som et plot fra "Terminator 4". Jeg synes du skal reise strake veien til Hollywood og selge ideen din!

Og husk, som din "manager" (siden det var jeg som kom på ideen om å selge det), så får jeg minimum 10%... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo nesten ut som et plot fra "Terminator 4". Jeg synes du skal reise strake veien til Hollywood og selge ideen din!

Og husk, som din "manager" (siden det var jeg som kom på ideen om å selge det), så får jeg minimum 10%... :ler:

Det eneste denne historien mangler for å bli en hit i hollywood er et par nakenscener.. hvordan flette inn de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan heises ned med MG3 i bare ræva!?

En bra start.. men vi må ha mere nå som sensuren er blitt slakkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heises ned med MG3 i bare ræva!?
Altså: Jeg skal heises ned i bare ræva...ikke med MG3`n i ræva!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg
Jeg kan heises ned med MG3 i bare ræva!?

Ehm, ikke helt den oppmerksomheten vi var ute etter... men den funker sikkert like bra!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...