Gå til innhold

Hesteshampoo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes en hesteshapoo her i Norge som også mennesker kan bruke? (Eller bare en shampoo/conditioner som får håret til å vokse fortere)

Har hørt mye om Mane 'n Tail-shampooene, men hadde vært kult om jeg slapp å bestille det helt fra Hong Kong...



Anonymous poster hash: 9cfbf...44f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hovedpoenget å bruke en hestesjampo, eller å få håret til å vokse fortere?

Hovedpoenget er selvfølgelig å bruke en hesteshampoo.

Anonymous poster hash: 9cfbf...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Regner med det var sarkasme. Men hvor har du det fra at håret vil vokse fortere med hestesjampo?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på også. Har aldri hørt om at hesteshampoo skal få håret til å vokse raskere. Foreslår at du heller går på en frisørsalong og hører om shampoo der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere googler Mane 'n Tail, så ser dere at det er mange som bruker det.

Og de SVERGER til det. Har bare lyst til å prøve, ellers hadde jeg dratt til en frisørsalong.



Anonymous poster hash: 9cfbf...44f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro du kan bruke de fleste hestesjampoer. Hester er ømfintlige, og jeg ville heller brukt hestesåpe på meg selv enn menneskesåpe på hesten min! Er du blond, sjekk ut skimmelsjampo. Du kan handle på Felleskjøpet eller feks. www.hooks.no.



Anonymous poster hash: 04898...dae
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil, men anbefaler det ikke. Det er sterke saker, tenker meg at når du først slutter med det, så vil du merke at det har skadet håret og vel så det, hele hodebunnen også. Det er veldig mye avfettingsstoff i det, så ikke rart håret blir fint og silkemykt, men slutt med det og se i hvilken fart hodebunnen din vil produsere fett for å ta igjen..



Anonymous poster hash: 7eef8...e15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil, men anbefaler det ikke. Det er sterke saker, tenker meg at når du først slutter med det, så vil du merke at det har skadet håret og vel så det, hele hodebunnen også. Det er veldig mye avfettingsstoff i det, så ikke rart håret blir fint og silkemykt, men slutt med det og se i hvilken fart hodebunnen din vil produsere fett for å ta igjen..

Anonymous poster hash: 7eef8...e15

Sterke saker? Folk bruker jo babyshampoo på hesten sin...

Men jeg kommer selvfølgelig ikke til å kjøpe en random hesteshampoo heller.

Ville bare høre om det finnes noe i Norge som funker like bra som Mane 'n Tail.

Anonymous poster hash: 9cfbf...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

MTG får man og hale til å vokse fortere. Bruker det på mine hester og de har fått lenger man. Har hørt at det fungerer på mennesker også. Dog lukter det dritt, men har hørt at de har eller skal lage noe med bedre lukt. Kan kjøpes hos bla iceline.no og horseshop.no. Får ikke linket fra iPaden dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at mane n tail er en heteshampoo tilpasset mennesker, jeg tror ikke jeg ville kjøpt hvilken som helst annen hesteshampoo. Jeg har heller ikke funnet andre merker i Norge som er tilpasset mennesker...

Jeg vet at andre merker skal være supert å bruke på extensions siden de gir mye glans.

Hesteshampoometoden er egentlig ganske kjent, sammen med det å bruke biotin og b-vitamin for hester.

Men jeg har aldri prøvd selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

jeg har brukt mane n tail i mange år og elsker det, tror nok ikke det vokser fortere med dette som orginalt var heste shampoo men du vil merke forskjell. iherb som nevnt over er beste stedet å bestille. og du vet vel hvilken kjendis som sverger til mane n tail? og som er kjent for håret sitt? Jennifer Aniston så klart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Mane 'N tail er jo full av sulfater, silikoner og annet som er kjent for å virke negativt inn på hårveksten? Mye dritt litt for langt oppe på ingredienselisten til at jeg hadde gitt den en sjanse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gærne:) men husker godt i øl gjær tråden at gjest testet ut vitaminer for hester og fikk tykt langt hår. Jeg tør ikke selvom jeg trenger det sårt,mister masse hår pga p pille slutt. Jeg holder meg til panto 3,funker bra den bare hormonene mine blir stabile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Dere er gærne:) men husker godt i øl gjær tråden at gjest testet ut vitaminer for hester og fikk tykt langt hår. Jeg tør ikke selvom jeg trenger det sårt,mister masse hår pga p pille slutt. Jeg holder meg til panto 3,funker bra den bare hormonene mine blir stabile.

hvilke produkter var dette?

Anonymous poster hash: 326e6...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tenkt å bestille Mane n'tail.

Mamma fikk håret sitt vasket med vørterøl da hun var liten, og hun har sykt fint hår. Om det har noe sammenheng er nå en annen sak, men det tok i hvertfall ikke skade av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tenkt å bestille Mane n'tail.

Mamma fikk håret sitt vasket med vørterøl da hun var liten, og hun har sykt fint hår. Om det har noe sammenheng er nå en annen sak, men det tok i hvertfall ikke skade av det.

Hun har fint hår nå, og vasket håret med vørterøl som liten? Hm. Du veit at det ikke er det samme håret?

Anonymous poster hash: 3d1ac...c7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Mane'n tail. Funker! Håret mitt har vokst ca 12 cm siden 1 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...