Gå til innhold

Rannveig Heitmann hva syns dere?


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Det er ihvertfall ingen tvil om at typen hennes er far til den nyfødte. Spitting image!



Anonymous poster hash: 31ebb...b36
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Randi Heitmann er tidenes kuleste, vakreste og til å med smarte blogger.

Digger stilen hennes.

Synd at hun dro hjem fra Chartergreia.

Jeg har forresten "klina" med han der nye kompissen til Chartersvein.

En av de få gode norske elskerne jeg har opplevd :)

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et antrekk du ville valgt når du skal stå foran kamera, og senere vises på TV ?1137594-9-1382473398556.jpg



Anonymous poster hash: e1715...783
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Er dette et antrekk du ville valgt når du skal stå foran kamera, og senere vises på TV ?1137594-9-1382473398556.jpg

Anonymous poster hash: e1715...783

Med tanke på tidligere antrekk hun har brukt i offentligheten (type topp med bar mage og dongrishorts med smekken oppe), så var det der riktig pent og sømmelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, og det som skremmer meg er at jeg ikke tror hun spiller dum slik en del andre i rosa-blogger kategorien gjør...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vilma2000

Jeg leste bloggen hennes før jeg så hun på TV og ble mildt sagt overrasket over hvor sinnsykt tilbakestående hun virker in real life!! Seriøst, når hun prater tenker man "hun der klarer nok ikke å re opp senga si riktig engang", hun virker faktisk hakket klokere i tekstform. Men dama er umåtelig harry da, både sminke, hår og antrekk lyser HARRY HARRY HARRY. Men som mor tror jeg hun er veldig flink, både når det gjelder oppdragelse og kos. Virker som hun og kjæresten har et stabilt forhold og at hun har god kontakt med familien sin i Alta. Leste bloggen jevnlig en periode, ikke fordi den er så himla spennende, men fordi hun er så annerledes og corny at det blir litt interessant likevel. Nå er jeg bare innom en gang i blant fordi jeg egentlig boikotter bloggere som starter hver post med "unnskyld for at jeg ikke har blogget på en stundt assa, det er bare det atte...."...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker veldig snill og som en god mor :)



Anonymous poster hash: c8ccd...7d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Veldig Harry og kunne trenge et stilkurs eller tre når det gjelder både hår, sminke og antrekk. Men hun virker som en god og snill mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, finnes det folk som faktisk sitter og gjør sånt?!!? Det er jo verre enn at hun faktisk har lagt ut bildene.

Anonymous poster hash: 8b6b4...ab6

Hvordan er det VERRE? :murvegg:

Anonymous poster hash: 11bd5...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tv-karrière for Rannveig:

Hellstrøm rydder opp hjemme hos

Boligjakten

Unge mødre gifter seg

Åndenes makt

Hjelp han pusser opp

Sinnasnekkeren

Nannyhjelpen

Luksusfellen

Anonymous poster hash: e1715...783

Neste år har hun nok en ny mann og nytt barn!

Anonymous poster hash: f7912...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere hun er kul, teit, morsom, kjedelig

Syns dere hun er en god/dårlig mor

si hva dere syns og diskuter HER, og hold dere unna charterfeber tråden, der kan vi diskutere programmet :)

min mening: jeg kunne ikke brydd meg mindre om privatlivet hennes,

Hun er helt annerledes i virkeligheten! hun er en god mor og en god kjæreste som gjør alt for de! hun baker masse god mat og er veldig hyggelig! Hun virker kanskje dum og stutt i charterfeber, men husk alt som blir redigert bort og sånt! Ikke døm etter utseende og stemme! hun er virkelig en god sjel

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke hun er slem men hun er definitivt dum. Ikke nødvendigvis noe galt i det, alle trenger ikke være smarte, men når det kombineres med veldig stort eksponeringsbehov og veldig lite selvinnsikt så blir det litt mye for meg og jeg får et dårlig inntrykk.

Tror ikke hun er en spesielt dårlig mor, det er det vanskelig å uttale seg om uten å kjenne henne. Basert på bloggen og reality-tv tror jeg hun gjør så godt hun kan og at det forhåpentligvis er bra, men jeg tror absolutt ikke hun er en "ideel" mor heller... Barn trenger mer enn lek og kjærlighet og bøttevis av ting/klær.

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slutt mellom henne og typen nå. Hun står hvertfall som singel på facebook, og er ikke fb-venner med Willem lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slutt mellom henne og typen nå. Hun står hvertfall som singel på facebook, og er ikke fb-venner med Willem lengre.

De er da venner...?

Anonymous poster hash: 3fd53...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste kan man anta at en person som er så til de grader enkel være en oppegående mor? Nei å være en god foreldrer henger mye sammen med livserfaring og evne til å reflektere i 3D. Å være mor er ikke bare et instinkt.



Anonymous poster hash: 31ebb...b36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...